Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497546/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/173616/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-957a74d9-4f58-4641-b80c-9fdd18f394b3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055027/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wykonanie Planu Ogólnego Gminy Miejskiej Ostróda
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497546
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie planu ogólnego Gminy Miejskiej Ostróda zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130), z przepisami wykonawczymi do ustawy, z przepisami powiązanymi z tą ustawą, normami, a także uchwałą nr IV/33/2024 Rady Miejskiej w Ostródzie z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Ostródy oraz dokumentacją przetargową, w tym: opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie planu ogólnego Gminy Miejskiej Ostróda. Zgodnie z treścią motywu 78 dyrektywy, instytucja zamawiająca powinna mieć obowiązek rozważenia celowości podziału zamówień na części, jednocześnie zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji na każdej podstawie, jaką uzna za stosowną, nie podlegając nadzorowi administracyjnemu, ani sądowemu. W pierwszej kolejności Zamawiający wskazuje, że zgodnie z art. 13a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130) „dla obszaru gminy, z wyłączeniem terenów zamkniętych innych niż ustalane przez ministra właściwego do spraw transportu, rada gminy uchwala plan ogólny gminy, zwany dalej "planem ogólnym"”. W ocenie Zamawiającego takie brzmienie przepisu powoduje, że plan ogólny powinien obejmować swoim zasięgiem cały obszar gminy i w takich granicach należy uchwalić go za pierwszym razem. Jednocześnie Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP, podział zamówienia na części groziłby: znaczącym zwiększeniem kosztów (powielanie kosztów procesu planistycznego i administracyjnego dla dwóch lub większej ilości opracowań) oraz trudnościami technicznymi wynikającymi z wykonywania przedmiotu zamówienia przez większą liczbę wykonawców (realizacja planu ogólnego wymaga koordynacji procesu planistycznego, a sporządzony dokument powinien stanowić jednolite i spójne opracowanie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Gruntami TOPOZ Maciej Wronka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7393020462
7.3.3) Ulica: Pluski, ul. Pluszna 19
7.3.4) Miejscowość: Stawiguda
7.3.5) Kod pocztowy: 11-034
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI GRUNTAMI "TOPOZ" MACIEJ WRONKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI GRUNTAMI "TOPOZ" MACIEJ WRONKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 390 dni
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- DEMONTAŻ I MONTAŻ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych, w tym tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi w 2025 roku
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków do: Dziennego Domu "Senior+" oraz Klubu "Senior+" w 2025 roku.
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłku (ciepła zupa) do Noclegowni, ul. Henryka Sienkiewicza 15, 14-100 Ostróda w 2025 roku
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1219N - Etap II od km 14+270 do km 15+300
- Remont łazienek oraz wymiana pionów wodno - kanalizacyjnych w budynku szkoły Zespołu Szkół Zawodowych im. S. Petöfi w Ostródzie.
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie Planu Ogólnego Zagospodarowania Przestrzennego dla Gminy Moskorzew"- II powt.
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Krynice
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Rudnik
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Turobin
- Opracowanie planu ogólnego gminy Sokoły
- Opracowanie Projektu Planu Ogólnego Gminy dla obszaru Gminy Lubawka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.