Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00422944/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
- 2025/BZP 00435554/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-22
- 2025/BZP 00435638/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie obsługi lodowisk
Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Budżetowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017189671
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rozbrat 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-429
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@aktywnawarszawa.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aktywnawarszawa.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://aktywnawarszawa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie obsługi lodowiskStołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3db113b-5667-44e4-a6e9-f39223aba9b8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021697/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Zapewnienie obsługi lodowisk zlokalizowanych przy Pałacu Kultury i Nauki, na Rynku Starego Miasta oraz w Ośrodku Stegny w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00422944
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP1/U/25/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Obsługa techniczna lodowiska na Rynku Starego Miasta w Warszawie4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 118130,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Obsługa porządkowa podczas ślizgawek na lodowisku na Rynku Starego Miasta w Warszawie4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 56585,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Kompleksowa obsługa lodowiska przy Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 154471,54 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: Obsługa bileterska podczas ślizgawek na lodowisku w Ośrodku Stegny w Warszawie4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 52845,52 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5: Obsługa porządkowa podczas ślizgawek na lodowisku w Ośrodku Stegny w Warszawie4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 70731,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż cena oferty dla zadania nr 1 z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Oferta wykonawcy ICEWORKER Sp. z o.o. zawierała najniższą cenę w wysokości 180.000,00 zł, podczas gdy Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia w zakresie zadania nr 1 kwotę 145.300,00 zł.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż dla zadania nr 2 nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIL-POL Jan Jacek Gajewski-Ołdakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1250096071
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-12-01 do 2026-02-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62260 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62260 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62260 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Kiebasiński WYPOŻYCZALNIA SPRZĘTU SPORTOWEGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5211166266
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62260 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-12-01 do 2026-03-16Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy, unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż wszystkie złożone dla zadania nr 5 zadania oferty podlegały odrzuceniu.
Dla zadania nr 5 wpłynęła tylko jedna oferta wykonawcy TOMASZ BARWIEJUK TRANS TOM SERVICE, która została odrzucona.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników ZUS Oddział w Białymstoku oraz członków ich rodzin.
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do zróżnicowanych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w ramach programu sportowo-rekreacyjnego.
- Świadczenie na rzecz Pracowników Zamawiającego, Dzieci Pracowników Zamawiającego jak również Osób towarzyszących Pracowników usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych.
- Nie wykluczajmy! Aktywna integracja społeczna w Mieście Łuków
- Świadczenie usług kafeteryjnych dla Pracowników Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych w ramach miesięcznych abonamentów dofinansowanych przez Pracodawcę dla pracowników CUW DPS i CRO DPS oraz osób towarzyszących i dzieci na rok 2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





