Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00491869/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie zabudowy specjalistycznej pojazdu służbowego marki MAN TGE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://slaska-policja.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zabudowy specjalistycznej pojazdu służbowego marki MAN TGE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e687d2f9-856f-4329-9c29-87a5f7cfa2d3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00116509/46/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Wykonanie zabudowy specjalistycznej w pojeździe MAN TGE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491869
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-536/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie zabudowy specjalistycznej pojazdu służbowego marki MAN TGE wersja L3H2, która obejmuje m.in. przygotowanie nadwozia, wykonanie instalacji, wykonanie tzw. części technicznej, wykonanie tzw. części biurowej oraz wykonanie zabudowy dodatkowej wraz ze sprzętem i wyposażeniem. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Realizacja przedmiotu postępowania odbywać się będzie w warsztacie Wykonawcy lub innym miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Miejsce dostarczenia przez Zamawiającego pojazdu MAN TGE Wykonawca wskazuje w punkcie 2 załącznika nr 1 do SWZ – Formularza ofertowego.
Szczegółowy sposób świadczenia usług określa załącznik nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287820,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTJ Biuro Techniczne Piotr Jancewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262121297
7.3.3) Ulica: Składowa 30
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BTJ BIURO TECHNICZNE PIOTR JANCEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
BTJ BIURO TECHNICZNE PIOTR JANCEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu wskazanego w ust. 1 do dnia 31.03.2026 r., jednakże w takim przypadku Wykonawca winien w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.12.2025 r. zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy oraz wnioskiem o udzielenie zaliczki, w oparciu o zapisy § 8. Zmiana terminu realizacji umowy wprowadzona zostanie w formie aneksu.
2.1. Późniejsze złożenie wniosku dopuszczalne jest wyłącznie w przypadku zawarcia umowy po 10.12.2025 r.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA LEKÓW 61
- Dostawa serwerów
- Dostawa zestawów do redukcji patogenów (inaktywacji) w składnikach krwi, adekwatnych do posiadanej aparatury inaktywacyjnej - Mirasol PRT
- Prenumerata czasopism polskich w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
- Dostawa przedłużenia subskrypcji oprogramowania zabezpieczającego przed wyciekiem informacji wraz z usługą wsparcia dla Uniwersytetu Śląskiego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Białystok i Zarządzie z podziałem na zadania.
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Naprawa samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Sokółka z podziałem na zadania: Zadanie I - naprawa samochodów, Zadanie II - naprawa sprzętu.
- Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, ciężarowych, przyczep ciężarowych, ciągników, przyczep, rębaka, kosiarek, zamiatarek będących na wyposażeniu RDW w Siemiatyczach z podziałem na 2 zadania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





