eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RejowiecDostawa używanej koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Rejowiec



Ogłoszenie z dnia 2025-11-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanej koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Rejowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REJOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiktoryna Zaleskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Rejowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-360

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 5444262

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretaria@gminarejowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminarejowiec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.gminarejowiec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa używanej koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Rejowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8eb88278-1b2a-4ca2-a9ba-5a014a5d28ba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PP.271.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 295000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej bezwypadkowej koparko – ładowarki z roku produkcji nie wcześniej niż 2022 r. na potrzeby Gminy Rejowiec oraz udzielenie gwarancji na okres 3 miesięcy.
4.1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
4.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
4.2.1 Warunki eksploatacji:
Koparko – ładowarka musi być przystosowana do:
a) Eksploatacji we wszystkich porach roku i doby w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej oraz z porze nocnej
b) Jazdy po drogach twardych i gruntowych, spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym
c) Przebieg maszyny nie więcej niż 2500 MTh
4.2.2 Układ napędowy:
a) silnik wysokoprężny spełniający normę emisji spalin EU Stage V
b) moc maksymalna - minimum 81 kW/110 KM
c) napęd na cztery koła
d) przednia oś skrętna
e) zbiornik paliwa minimum 140 litrów
f) opony przód – 18”, tył 26”, bieżnik terenowy minimum 50%
4.2.3 Hydraulika:
a) pompa tłokowa o zmiennym wydatku
b) przepływ maksymalny minimum 160 l/min
c) ciśnienie maksymalne minimum 250 bar
d) instalacja hydrauliczna wysokiego przepływu
e) instalacja hydrauliczna niskiego przepływu
4.2.4 Ramię koparkowe:
a) ramie teleskopowe
b) sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą joysticków
c) łyżki koparkowe 4 sztuki: skarpowe 1500 mm, 550 mm, 450 mm, 350 mm
d) hydrauliczny przesuw tylnego ramienia
e) wzmocnione podkładki gumowe pod stabilizatory
f) szybko złącze koparkowe hydrauliczne
4.2.5 Ramię ładowarkowe:
a) sterowanie ramieniem za pomocą joysticków
b) układ równoległego podnoszenia i otwierania/ zamykania łyżki
c) łyżka z zębami minimum 2300 mm o pojemości minimum 1,2 m3 mocowana bezpośrednio
d) szybkozłącze ładowarkowe hydrauliczne
4.2.6 Kabina:
a) konstrukcja ochronna
b) ogrzewanie i wentylacja
c) drzwi z obydwu stron maszyny
d) zamykany schowek
e) odchylana kolumna kierownicy
f) fotel operatora pneumatyczny, obrotowy, podgrzewany
g) uchylne szyby robocze
h) wyświetlacze parametrów pracy maszyny
i) radioodtwarzacz
4.2.7 Pozostałe:
a) błotniki na cztery koła
b) oświetlenie robocze minimum 8 szt. LED – minimum 4 szt. z przodu i 4 szt. z tyłu maszyny
c) lusterka minimum 2 szt.

4.2.8 Inne wymagania dotyczące dostawy koparko-ładowarki:
a) termin dostawy: do 30 dni od daty zwarcia umowy,
b) wykonawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem w miejscu: 22-360 Rejowiec, ul. Przemysłowa 5,
c) dostarczona koparko – ładowarka oraz osprzęt muszą być kompletne i kompatybilne ze sobą. Koparko – ładowarka musi spełniać funkcję do jakich jest przeznaczona oraz musi być zbudowana zgodnie z obowiązującym prawem oraz normami CE.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362850 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362850 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ALEKSANDRA FIGIEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642149563

7.3.3) Ulica: Suchedniowska 30A

7.3.4) Miejscowość: Bodzentyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-010

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362850 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.