Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00492953/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
- 2025/BZP 00511689/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa syntezy niskocząsteczkowych bi-funkcjonalnych związków chemicznych TRAP-per w ramach Projektu pn. PROT-TOWING
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.danielewska-drzazga@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11880211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa syntezy niskocząsteczkowych bi-funkcjonalnych związków chemicznych TRAP-per w ramach Projektu pn. PROT-TOWING2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e07ca3be-1d09-413a-b840-9d0eb0109e08
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033077/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.63 Synteza niskocząsteczkowych bi-funkcjonalnych związków chemicznych TRAP-per na potrzeby projektu „PROT-TOWING" finansowanego z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „PROT-TOWING: opracowanie innowacyjnej technologii molekularnego holowania do selektywnej inaktywacji chorobotwórczych białek” finansowany jest przez Unię Europejską (Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki) w ramach grantu First Team FENG (FENG.02.02-IP.05-0015/24) Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492953
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.10.2025.KDD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa syntezy niskocząsteczkowych bi-funkcjonalnych związków chemicznych TRAP-per wraz z dostarczeniem wyników w postaci zsyntetyzowanych związków w postaci funkcjonalnej i dokumentacji z tym związanej, a także do składania raportów ze ścieżki z wykonanej syntezy w ramach Projektu pn. „PROT-TOWING: opracowanie innowacyjnej technologii molekularnego holowania do selektywnej inaktywacji chorobotwórczych białek” finansowanego przez Unię Europejską (Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki) w ramach grantu First Team FENG (FENG.02.02-IP.05-0015/24) Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia - cześć jawna oraz Załącznik nr 3a do SWZ – część poufna, która zostanie udostępniona wyłącznie Wykonawcom, którzy zobowiążą się do zachowania poufności.
3. Aby uzyskać dostęp do informacji poufnych, Wykonawcy muszą złożyć poprzez Platformę wypełnioną i podpisaną Umowę o zachowaniu poufności, która stanowi Załącznik nr 3b do SWZ. Szczegółowe informacje dotyczące złożenia umowy o poufności i uzyskania opisu przedmiotu zamówienia w części poufnej znajdują się w rozdziale I pkt 5 SWZ.
4. Szczegółowe zasady i warunki realizacji zamówienia oraz płatności zostały określone w Załączniku nr 4 do SWZ Wzór umowy z załącznikami.
5. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców.
6. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
7. Usługi będą wykonywanie sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego na podstawie jednostkowych zleceń, na zasadach określonych w umowie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy („Pierwotny termin obowiązywania umowy”) lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia (wartości zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy, jeżeli nastąpi to przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta. W przypadku niewyczerpania całkowitego maksymalnego wynagrodzenia w pierwotnym terminie obowiązywania umowy, termin ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 12 miesięcy na podstawie § 12 ust. 1 pkt 1.2 umowy.
8. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować jednostkowe zlecenie (w ramach zamówienia podstawowego) w terminie do 90 dni liczone od dnia wysłania zlecenia przez Zamawiającego na adres mailowy Wykonawcy, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
9. Postępowanie prowadzone jest pisemnie w języku polskim . Dopuszcza się złożenie oferty w języku angielskim.
10. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN/EURO/USD do wyboru przez Wykonawcę w Ofercie.
11. 4. Zamawiający zgodnie z art. 310 uPzp przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane zostały.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;Uzasadnienie faktyczne: Do terminu składana ofert nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawy środków higienicznych ( papier, ręczniki, worki) , pojemników na: ręczniki, mydła, środki dezynfekcyjne i papier toaletowy oraz naczyń jednorazowych z podziałem na trzy zadania.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 109 WE WROCŁAWIU
- SZP/243-344/2025 Dostawa specjalistycznych sond do oscyloskopów w ramach projektu pn."Centrum Technologii Bezpieczeństwa Publicznego" nr FEDS.01.01-IZ.00-0003/24 - zadania.
- SZP/243-336/2025,Dostawa kontrolerów sieci bezprzewodowej
- SZP/243-348/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej.
- Usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, kuchennych i toaletach dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej, w podziale na 2 zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





