Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00488101/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja instalacji gazów medycznych w zakresie sprężonego powietrza i próżni w SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYRZECU PODLASKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000584484
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 2-4
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzozmc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51b93153-7f95-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji gazów medycznych w zakresie sprężonego powietrza i próżni w SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51b93153-7f95-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043246/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Modernizacja instalacji gazów medycznych w zakresie sprężonego powietrza i próżni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488101
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/2023/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja instalacji gazów medycznych w zakresie sprężonego powietrza i próżni w SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim.
2. Zamówienie obejmuje:
1) Etap 1 – Dostawa stacji sprężonego powietrza (- agregat sprężarkowy (szt. 3), separator odśrodkowy (szt. 3), zbiornik wyrównawczy (szt. 2), medyczna stacja uzdatniania powietrza (2 szt.), mikroprocesorowy sterownik pracy sprężarek (szt. 1) , czujnik punktu rosy (szt. 1) , filtr wstępny (szt. 2), wentylator kanałowy (szt. 1), pozostałe elementy stacji)
2) Etap 2 – Dostawa stacji pomp próżniowych ( agregat próżniowy: (szt. 1)
oraz pozostałe elementy stacji) oraz roboty ogólnobudowlane i elektryczne niezbędne do montażu, instalacji i uruchomienia dostarczonych urządzeń (stacji sprężonego powietrza i stacji pomp próżniowych)
Zamówienie obejmuje dostawę, montaż, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi.
Realizacja całości zamówienia dla SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim – ul. Warszawska 2-4 w terminie do 150 dni od daty zawarcia umowy, w tym:
1) W zakresie Etapu I - do 30 dni od daty zawarcia umowy.
2) W zakresie Etapu II – w okresie między 10 stycznia 2024 r. (rozpoczęcie realizacji etapu II najwcześniej 10.01.24 r.) do 150 dni od daty zawarcia umowy
Szczegółowy zakres zamówienia określony w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42123400-1 - Sprężarki powietrza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42122410-7 - Pompy do użytku medycznego
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Dnia 20 listopada, wskutek prowadzonych w dniach poprzedzających prac technicznych ze strony operatora platformy, nastąpiła awaria platformy e-zamowienia. Awaria skutkowała brakiem dostępności i brakiem możliwości złożenia oferty (dostępność pojawiła się jedynie w kilkuminutowym „oknie czasowym). Ze strony Zamawiającego brak było możliwości zalogowania, dostępu do zasobów postępowania, dokonania jakiejkolwiek czynności w postępowaniu np. przesunięcia terminu składania ofert. Pojawiały jedynie komunikaty typu: brak zasobów, platforma chwilowo obciążona spróbuj za chwilę, błąd 404, błąd 504 gateway time-aut. Zamawiający, z przyczyn technicznych, nie miał możliwości publikacji kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w terminie poprzedzającym wyznaczony termin otwarcia ofert. Wobec braku dostępu do zasobów – dokumentów postępowania, możliwości zalogowania nie można było dokonać otwarcia ew. złożonych ofert.
Awaria platformy za pomocą której prowadzonej jest postępowanie nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej jednak spowodowała że potencjalni wykonawcy nie mieli możliwości złożenia oferty lub spotkali się z nadmiernymi trudnościami. Fakt ten mógł mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający postanowił jak na wstępie. Unieważnił niniejsze postępowania z przyczyn technicznych niezależnych od niego, lecz o skutkach nie pozwalających na zapewnienie uczciwej konkurencji i równe traktowanie potencjalnych wykonawców.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- Zrównoważony rozwój gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - Zakup i montaż zestawów wodomierzowych ze zdalnym odczytem wraz z oprogramowaniem do zdalnego odczytu
- PB przebudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej Nr 813 Międzyrzec Podlaski-Parczew-Ostrów Lubelski-Łęcznaul. Partyzantów z drogą gminną Nr 101562L - ul. Janusza Kusocińskiego w Międzyrzecu Podlaskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Siemyślu
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa toru Pumptrack na terenie Parku Długa w Tłuszczu współfinansowanego ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego programu "Mazowsze dla Sportu" - edycja 2024
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE PRACOWNI ORAZ DOSTOSOWANIU INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 3 W JAWORZNIE
- Roboty budowlane polegające na remoncie tarasów widokowych w budynku sędziowskim przy ul. Olimpijskiej 4 w Dusznikach-Zdroju
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brąchnówko gm. Chełmża.
więcej: Pompy do użytku medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.