eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiModernizacja instalacji gazów medycznych w zakresie sprężonego powietrza i próżni w SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim



Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja instalacji gazów medycznych w zakresie sprężonego powietrza i próżni w SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYRZECU PODLASKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000584484

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 2-4

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzozmc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51b93153-7f95-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji gazów medycznych w zakresie sprężonego powietrza i próżni w SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51b93153-7f95-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043246/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Modernizacja instalacji gazów medycznych w zakresie sprężonego powietrza i próżni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488101

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/2023/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja instalacji gazów medycznych w zakresie sprężonego powietrza i próżni w SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim.
2. Zamówienie obejmuje:
1) Etap 1 – Dostawa stacji sprężonego powietrza (- agregat sprężarkowy (szt. 3), separator odśrodkowy (szt. 3), zbiornik wyrównawczy (szt. 2), medyczna stacja uzdatniania powietrza (2 szt.), mikroprocesorowy sterownik pracy sprężarek (szt. 1) , czujnik punktu rosy (szt. 1) , filtr wstępny (szt. 2), wentylator kanałowy (szt. 1), pozostałe elementy stacji)
2) Etap 2 – Dostawa stacji pomp próżniowych ( agregat próżniowy: (szt. 1)
oraz pozostałe elementy stacji) oraz roboty ogólnobudowlane i elektryczne niezbędne do montażu, instalacji i uruchomienia dostarczonych urządzeń (stacji sprężonego powietrza i stacji pomp próżniowych)
Zamówienie obejmuje dostawę, montaż, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi.
Realizacja całości zamówienia dla SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim – ul. Warszawska 2-4 w terminie do 150 dni od daty zawarcia umowy, w tym:
1) W zakresie Etapu I - do 30 dni od daty zawarcia umowy.
2) W zakresie Etapu II – w okresie między 10 stycznia 2024 r. (rozpoczęcie realizacji etapu II najwcześniej 10.01.24 r.) do 150 dni od daty zawarcia umowy
Szczegółowy zakres zamówienia określony w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42123400-1 - Sprężarki powietrza

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42122410-7 - Pompy do użytku medycznego

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dnia 20 listopada, wskutek prowadzonych w dniach poprzedzających prac technicznych ze strony operatora platformy, nastąpiła awaria platformy e-zamowienia. Awaria skutkowała brakiem dostępności i brakiem możliwości złożenia oferty (dostępność pojawiła się jedynie w kilkuminutowym „oknie czasowym). Ze strony Zamawiającego brak było możliwości zalogowania, dostępu do zasobów postępowania, dokonania jakiejkolwiek czynności w postępowaniu np. przesunięcia terminu składania ofert. Pojawiały jedynie komunikaty typu: brak zasobów, platforma chwilowo obciążona spróbuj za chwilę, błąd 404, błąd 504 gateway time-aut. Zamawiający, z przyczyn technicznych, nie miał możliwości publikacji kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w terminie poprzedzającym wyznaczony termin otwarcia ofert. Wobec braku dostępu do zasobów – dokumentów postępowania, możliwości zalogowania nie można było dokonać otwarcia ew. złożonych ofert.
Awaria platformy za pomocą której prowadzonej jest postępowanie nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej jednak spowodowała że potencjalni wykonawcy nie mieli możliwości złożenia oferty lub spotkali się z nadmiernymi trudnościami. Fakt ten mógł mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający postanowił jak na wstępie. Unieważnił niniejsze postępowania z przyczyn technicznych niezależnych od niego, lecz o skutkach nie pozwalających na zapewnienie uczciwej konkurencji i równe traktowanie potencjalnych wykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.