Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00396708/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
- 2025/BZP 00409437/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku dydaktycznego C Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3b
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 50
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-287
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@ue.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uekat.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku dydaktycznego C Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3b2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-021aa8b2-b1c4-47bb-8e25-294f8d414d28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00667359/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Termomodernizacja budynku C Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396708
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/012/04014/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5534332,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku dydaktycznego C Uniwersytetu Ekonomicznego
w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3b.
2. Zakres robót do wykonania w ramach przedmiotowego zadania obejmuje wszystkie czynności umożliwiające bezpieczne wykonanie robót budowlanych (w tym rozbiórkowych i demontażowych), w szczególności:
1) w zakresie prac przygotowawczych i rozbiórkowo-demontażowych;
2) w zakresie prac ogólnobudowlanych;
3) w zakresie instalacji sanitarnych;
4) w zakresie instalacji elektrycznych i niskich prądów;
oraz w zakresie prac towarzyszących i robót tymczasowych.
3. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym postępowaniem określają:
1) Dokumentacja wykonawcza – stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ:
a) Projekt przebudowy budynku "C" i łącznika Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3b polegającej na dociepleniu budynku w zakresie ścian zewnętrznych oraz stropodachu.
b) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznej na potrzeby przebudowy budynku "C i łącznika Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy
ul. Bogucickiej 3b polegającej na dociepleniu budynku w zakresie ścian zewnętrznych oraz stropodachu
c) Projekt techniczny przebudowy instalacji sanitarnych w związku z przebudową budynku „C” i łącznika Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3b
2) Przedmiary robót – stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ:
a) Branża budowlana.
b) Branża instalacji elektrycznej.
c) Branża instalacji sanitarnej.
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) – stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ:
a) Branża budowlana.
b) Branża instalacji elektrycznej.
c) Branża instalacji sanitarnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111320-7 - Rozbiórka instalacji ochronnych
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261410-1 - Izolowanie dachu
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45262110-5 - Demontaż rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5965500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5965500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5965500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BEITER Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EKO-BUD MICHAŁ WYPCHLAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732964421
7.3.3) Ulica: ul. Bieszczadzka 35E
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-226
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
FARGO INVEST Sp. z o.o. - roboty budowlane w zakresie termomodernizacji, Piotr Nocuń Sp; z o.o. - roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5965500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przez zakończenie wykonywania przedmiotu Umowy rozumie się dzień zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości odbioru końcowego przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem § 11 ust. 3 Umowy.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnych z Decyzją Prezydenta Miasta Katowice nr 22/Z/2024 oraz nr 52/Z/2024 dla PGG S.A. KWK Staszic-Wujek, na terenie Ruchu Wujek
- "Nowoczesna toaleta publiczna w Parku im. Tadeusza Kościuszki w Katowicach"
- Dostawa sprzętu do wirtualnego studia
- Zakup i dostarczanie zestawów jednorazowego i wielorazowego użytku do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 2 Pakiety.
- Zakup namiotów pneumatycznych dla zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną (OLiOC)
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2026"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170
- "Remont ulicy Słabskiej w Pińczowie - droga Gminna nr 365040T"
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Odbudowa mostu w ciągu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





