eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceTermomodernizacja budynku dydaktycznego C Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3b



Ogłoszenie z dnia 2025-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku dydaktycznego C Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3b

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 50

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-287

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@ue.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uekat.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku dydaktycznego C Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3b

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-021aa8b2-b1c4-47bb-8e25-294f8d414d28

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00667359/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Termomodernizacja budynku C Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396708

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP/012/04014/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5534332,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku dydaktycznego C Uniwersytetu Ekonomicznego
w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3b.
2. Zakres robót do wykonania w ramach przedmiotowego zadania obejmuje wszystkie czynności umożliwiające bezpieczne wykonanie robót budowlanych (w tym rozbiórkowych i demontażowych), w szczególności:
1) w zakresie prac przygotowawczych i rozbiórkowo-demontażowych;
2) w zakresie prac ogólnobudowlanych;
3) w zakresie instalacji sanitarnych;
4) w zakresie instalacji elektrycznych i niskich prądów;
oraz w zakresie prac towarzyszących i robót tymczasowych.
3. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym postępowaniem określają:
1) Dokumentacja wykonawcza – stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ:
a) Projekt przebudowy budynku "C" i łącznika Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3b polegającej na dociepleniu budynku w zakresie ścian zewnętrznych oraz stropodachu.
b) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznej na potrzeby przebudowy budynku "C i łącznika Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy
ul. Bogucickiej 3b polegającej na dociepleniu budynku w zakresie ścian zewnętrznych oraz stropodachu
c) Projekt techniczny przebudowy instalacji sanitarnych w związku z przebudową budynku „C” i łącznika Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3b
2) Przedmiary robót – stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ:
a) Branża budowlana.
b) Branża instalacji elektrycznej.
c) Branża instalacji sanitarnej.
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) – stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ:
a) Branża budowlana.
b) Branża instalacji elektrycznej.
c) Branża instalacji sanitarnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111320-7 - Rozbiórka instalacji ochronnych

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261410-1 - Izolowanie dachu

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45262110-5 - Demontaż rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5965500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5965500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5965500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BEITER Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EKO-BUD MICHAŁ WYPCHLAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732964421

7.3.3) Ulica: ul. Bieszczadzka 35E

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-226

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

FARGO INVEST Sp. z o.o. - roboty budowlane w zakresie termomodernizacji, Piotr Nocuń Sp; z o.o. - roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5965500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzupełnienie do sekcji VIII 8.3.). Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy licząc od daty podpisania umowy i przekazania placu budowy/frontu robót.
Przez zakończenie wykonywania przedmiotu Umowy rozumie się dzień zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości odbioru końcowego przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem § 11 ust. 3 Umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.