eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław112.2025 Sukcesywne usługi poligraficzne świadczone na rzecz Samorządu Studentów, organizacji studenckich i stowarzyszeń działających w Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2025-11-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
112.2025 Sukcesywne usługi poligraficzne świadczone na rzecz Samorządu Studentów, organizacji studenckich i stowarzyszeń działających w Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edyta.szyjkowska@umw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umed-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

112.2025 Sukcesywne usługi poligraficzne świadczone na rzecz Samorządu Studentów, organizacji studenckich i stowarzyszeń działających w Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42c43304-6d0c-48ea-b242-15a49de38982

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00677052/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby UMW

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawę prawną zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki stanowi art. 305 pkt 2 Pzp „Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”.
Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu nr AZP.260.78.2025.TP, prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: AZP.260.78.2025.TP

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP.260.112.2025.WR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 460114,60 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi poligraficzne świadczone na rzecz Samorządu Studentów, organizacji studenckich i stowarzyszeń działających w Uniwersytecie Medycznym
im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
2) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
3) Podane w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości stanowią tylko prognozę. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał materiały poligraficzne w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami jednostek organizacyjnych Zamawiającego.
4) Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony
w art. 22 § 1 w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. - Dz. U. z 2025 r., poz. 277) tj. prace drukarskie.
5) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia
Podane przez Wykonawcę, nie dalej niż 3 km od siedziby Zamawiającego przy Wybrzeżu L. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, z uwagi na osobisty odbiór materiałów poligraficznych przez studentów Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79810000-5 - Usługi drukowania

79811000-2 - Usługi drukowania cyfrowego

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128727,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128727,62

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128727,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUNWALD 24 S.C. Robert Manthaj, Paweł Kuchta, Adam Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982184803

7.3.3) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 11 lok.1,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-374

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128727,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.