Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00469352/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Uzupełnienie zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Gminy Janów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659326
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Janów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-130
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7216288
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@janow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.janow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://janow.ezamawiajacy.pl/pn/janow/demand/239410/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uzupełnienie zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Gminy Janów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd0223d1-1bcd-4bdc-ba99-b63b50bc619f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469352
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GR.271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa Agregatu prądotwórczego”1) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego agregatu prądotwórczego na potrzeby uzupełnienia zasobów obrony cywilnej.
2) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Agregat prądotwórczy
• Agregat prądotwórczy ma być wykonany w obudowie zewnętrznej wyciszonej, pokrytej proszkowo farbą epoksydową.
• Agregat powinien być wyposażony w nowoczesny panel kontroli ze sterowaniem mikroprocesorowym z możliwością programowania podstawowych parametrów pracy.
• Panel sterowania powinien być zabezpieczony zamykanymi drzwiami z przeszklonym wizjerem.
• Agregat ma być wyposażony w nowoczesny silnik wysokoprężny zapewniający dobrą stabilizację częstotliwości i diagnostykę oraz w główne zabezpieczenie – wyłącznik kompaktowy.
• Agregat powinien być zamontowany na przyczepie dwuosiowej transportowej. Przyczepa z homologacją przygotowana do rejestracji
• W ramach dostawy zawarte mają być:
a) dostawa agregatu w obudowie zewnętrznej o podanych parametrach na miejsce instalacji
b) przeszkolenie obsługi pod względem prawidłowej eksploatacji
c) dokumentacja w języku polskim
d) montaż, test prawidłowego działania systemu pod sztucznym obciążeniem w celu sprawdzenia poprawności działania.
e) pełna dokumentacja agregatu wraz z zalaminowaną stanowiskową, skróconą instrukcją obsługi
f) gwarancja 60 miesięcy z limitem 2500 mth.
h) dostawca zapewnia obsługę serwisową silnika oraz prądnicy samodzielnie lub przez (ASO – Autoryzowana Stacja Obsługi)
i) Przed przyłączeniem urządzenia do sieci należy opracować instrukcję współpracy ruchowej agregatu z siecią elektroenergetyczną. Instrukcja powinna być uzgodniona z Centrum Dyspozytorskim Białystok Teren
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup przyczepy – cysterny do przewozu wody pitnej”1) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego przyczepy-cysterny do przewozu wody pitnej na potrzeby uzupełnienia zasobów obrony cywilnej.
2) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
• Pojemność 5 000 l;
• Zbiornik wykonany z blachy o grubości min. 4 mm, z zewnątrz i wewnątrz ocynkowany;
• Zbiornik jednokomorowy, posiadający atest PZH dopuszczający do stosowania do celów spożywczych (wszystkie elementy cysterny stykające się z wodą pitną powinny być wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktu z wodą i posiadać aktualny atest higieniczny jednostki uprawnionej do wydawania takich atestów);
• Konstrukcja wozu samonośna;
• Zestaw kołowy jednoosiowy, dwa koła;
• Dolny kran spustowy z zaworem kulowym;
• Podwozie: światła drogowe i elektryka umożliwiające poruszanie się po drogach publicznych, zaczep do transportu ciągnikiem;
• Ogumienie: 400Rx22,5;
• Instalacja elektryczna 12 V;
• Instalacja oświetleniowa wymagana przez przepisy ruchu drogowego;
• Dodatkowe dokumenty: świadectwo homologacji – umożliwiające rejestrację oraz poruszanie się po drogach publicznych, instrukcja obsługi, karta gwarancyjna.
3) Warunki dostawy i gwarancji:
• Dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy;
• Gwarancja na dostarczoną cysternę i przyczepę min. 24 miesiące. Gwarancja obejmuje m.in. serwis gwarancyjny zawarty w cenie, wymagane przez producenta w celu utrzymania gwarancji przeglądy międzyokresowe w okresie gwarancji. Przeglądy będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego. W okresie gwarancji wszystkie koszty napraw, w tym dojazdy, koszt materiałów i części zamiennych ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.5.5.) Wartość części: 49715,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Uzupełnienie zasobów o worki, plandeki i osuszacze powietrza”1) Przedmiotem zamówienia dla części 3 jest dostawa do siedziby Zamawiającego następujących elementów w celu uzupełnienia zasobów obrony cywilnej:
1. worki na piasek - 300 szt, wymiary 55x80 o gramaturze 50g
2. plandeki/folie na pokrycia dachowe - 10 m x 12m – 7 szt. , 10 m x 15m – 4 szt.
3. osuszacze powietrza o cyrkulacji 1300 m3/h - 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42113161-0 - Osuszacze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18930000-7 - Worki i torby
39522100-8 - Brezenty impregnowane, markizy i zasłony przeciwsłoneczne
4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
dla części pierwszej nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41999,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48708,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41999,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ARKAMA HENRYK SOŁYGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191282684
7.3.3) Ulica: Brukowa 2
7.3.4) Miejscowość: Łęka Opatowska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-645
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41999,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10231,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10231,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10231,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Domhar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652989589
7.3.3) Ulica: Bławatkowa 1
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-502
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Henryk Sołyga PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ARKAMA
jakie przetargi wygrała firma
Henryk Sołyga PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ARKAMA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10231,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI JANÓW
- Zakup samochodu dostawczego z zabudową
- Budowa zaplecza sanitarno - szatniowego kompleksu boisk przy Zespole Szkół Samorządowych w Janowie
więcej: przetargi JANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- "Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i ochrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego o mocy min. 50 KW
- Doposażenie magazynu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- "Wyposażenie służb komunalnych w sprzęt w ramach POLiOC - Agregat prądotwórczy do zasilania awaryjnego Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego "
- "Wyposażenie służb komunalnych w sprzęt w ramach POLiOC - Agregat prądotwórczy do zasilania awaryjnego Oczyszczalni Ścieków"
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





