eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa 2 szt. pontonów



Ogłoszenie z dnia 2025-11-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa 2 szt. pontonów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350132584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zarzecze, 106

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-134

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@maloposkie.straz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-krakow

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 2 szt. pontonów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d9d205f-4fc4-4de1-bf3d-5f65a221577f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107871/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.13 Pontony górskie na przyczepie z wyposażeniem - 2 szt.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Postępowanie prowadzone jest w ramach programu Interreg Polska – Słowacja 2021-2027 nr projektu PLSK.01.01-IP.01-0014/23 „Razem bezpieczniej – integracja polskich i słowackich służb pożarnych i ratowniczych”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://malopolskapsp.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://malopolskapsp.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: elektronicznej:Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej;
2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za
pomocą poczty tradycyjnej na adres Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Zarzecze 106, 30-134
Kraków, pocztą elektroniczną na adres e-mail: daneosobowe@malopolskie.straz.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.2371.26.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie A – Dostawa 1 szt. pontonu oraz przyczepy do jej transportu dla KP PSP
Nowy Targ.
Zadanie A
Ponton fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2024.
Ponton wyposażony w uchwyty do łatwego przenoszenia.
Kadłub:
Z włókna szklanego typu „Średnie V” – kolor biały.
Powierzchnia pokładu antypoślizgowa.
System drenażowy – kokpit z wgłębieniem, zawór zasuwny, zawory zwrotne na pawęży
i korek spustowy kadłuba.
Ponton musi być oznakowana numerami operacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej zgodnie
z ZARZĄDZENIEM Nr 1 KOMENDANTA GŁÓWNEGO PAŃSTWOWEJ STRAŻY
POŻARNEJ z dnia 24 stycznia 2020 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach
organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (Dz.Urz.KGPSP.2020.3). Dane dotyczące
oznakowania numerami operacyjnymi zostaną podane przez Zamawiającego w trakcie
realizacji zamówienia na wniosek Wykonawcy.
Przyczepa oraz jej podzespoły, a także całość wyposażenia fabrycznie nowe, rok produkcji
nie starsze niż 2024 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34522200-4 - Szalupy ratunkowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34522400-6 - Szalupy półsztywne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Uzyskane wskaźniki zostaną zsumowane dla każdego Wykonawcy
dając w wyniku ocenę punktową oferty.
Zamówienie otrzyma Wykonawca, który uzyska największą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie B – Dostawa 1 szt. pontonu oraz przyczepy do jej transportu dla KP PSP
Gorlice.
Zadanie B
Ponton fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2024.
Ponton wyposażony w konsolę sterującą wraz z kołem sterowym oraz kompletem sprzętu
elektrycznego.
Ponton wyposażony w łuk nawigacyjny ze stali nierdzewnej.
Kolor czerwony lub biały z czerwonymi elementami.
Masa pontonu wraz z silnikiem max: 300 kg.
Przedmiot zamówienia musi być oznakowany numerami operacyjnymi Państwowej Straży
Pożarnej zgodnie z zarządzeniem nr 6 KOMENDANTA GŁÓWNEGO PAŃSTWOWEJ
STRAŻY POŻARNEJ z dnia 8 maja 2025 r. w sprawie gospodarki transportowej
w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (DZ. URZ. KG PSP 2025.9).
Dane dotyczące oznakowania zostaną przekazane w trakcie realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34522200-4 - Szalupy ratunkowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34522400-6 - Szalupy półsztywne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Uzyskane w powyższy sposób wskaźniki zostaną zsumowane dla każdego Wykonawcy
dając w wyniku ocenę punktową oferty.
Zamówienie otrzyma Wykonawca, który uzyska największą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe (składane na wezwanie)
1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawca, który złożył
odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od
innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
2. Aktualnego odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4
ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (dotyczy również
podwykonawcy jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji
zamówienia i podmiotu udostępniającego zasoby).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe (składane wraz z ofertą):
1. Wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym załącznik nr 2A – 2B do SWZ (w zależności
o jakie zadanie ubiega się Wykonawca) – opis przedmiotu zamówienia.
Załącznik nr 2A – 2B do SWZ (w zależności o jakie zdanie ubiega się Wykonawca), zgodnie
z dyspozycją art. 107 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
nie podlega uzupełnieniom. W przypadku braku w ofercie wypełnionego załącznika nr 2 A –
2B do SWZ, oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 ppkt c ww. ustawy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca do oferty załącza:
1. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę -
powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej
notarialnie za zgodność z oryginałem (za wyjątkiem osób wpisanych w KRS, CEiDG
lub innym właściwym rejestrze) o ile ofertę składa pełnomocnik.
2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert
składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(również wspólników spółki cywilnej).
3. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć
Podwykonawcom wraz z podaniem przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są
znani. Wykaz ten stanowi element załącznika do oferty, należy go wypełnić jeżeli
Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Brak
wypełnienia stosownych pól formularza załącznika do oferty, w tym zakresie uznany
będzie za informację, że Wykonawca nie zamierza powierzyć podwykonawcom
żadnych części zamówienia.
Inne dokumenty (składane wraz z ofertą):
1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik do
SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie składa każdy z Wykonawców (dotyczy również każdego wspólnika
spółki cywilnej).
2. Oświadczenie Podwykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi
załącznik do SWZ (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji
zamówienia).
3. Oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na postawie
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
4. Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 1 do SWZ – potwierdzające
zapoznanie się z warunkami SWZ oraz stanowiące deklaracje Wykonawcy związaną
z realizacją zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:
- Zadanie A: 250,00 zł brutto
- Zadanie B: 600,00 zł brutto

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia oświadczenia
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, oświadczeń i dokumentów określonych
w rozdziale VII SWZ. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia
z postępowania.
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki
cywilnej, konsorcja itp.) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
i wniesienie należytego wykonania umowy.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić ustanowionego pełnomocnika
na piśmie, jako przedstawiciela pozostałych Wykonawców, a pełnomocnictwo podpisane
przez wszystkie strony należy dołączyć do składanej oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian został opisany w rozdziale XXI SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://malopolskapsp.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
podstawie:
 art. 108 ust. 1 ustawy PZP.
 art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP:
 art. 109 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP:
 art. 109 ust. 1 pkt 8) ustawy PZP:
 art. 109 ust. 1 pkt 9) ustawy PZP:
 art. 109 ust. 1 pkt 10) ustawy PZP:
 art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497)
Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 110 ustawy
Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.