Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00473021/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
W CENTRUM REHABILITACJI W OSIECZNEJ w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410386551
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Osieczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-113
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rehabilitacja@osieczna.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.osieczna.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21b08dd4-6356-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCIW CENTRUM REHABILITACJI W OSIECZNEJ w 2024 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21b08dd4-6356-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055023/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473021
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 510745,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług utrzymania czystości w obiektach należących do Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie, że rytm pracy musi być dostosowany do specyfiki szpitala. Przy wykonywaniu prac objętych postępowaniem należy uwzględnić, że w ciągu dnia pacjenci Centrum Rehabilitacji nie przebywają w łóżkach. Ponieważ prace porządkowe wykonywane będą podczas ciągłej obecności pacjentów, harmonogram prac Wykonawca powinien uwzględniać rozkład dnia ustalony dla pacjentów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 oraz art. 260 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: „ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CENTRUM REHABILITACJI W OSIECZNEJ w 2024 r.”.Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp., Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej.
Uzasadnienie faktyczne
W postępowaniu zostały złożone 3 oferty na kwoty brutto:
- 648 963,84 zł.
- 832 322,30 zł
- 583 020,00 zł
Za najkorzystniejszą ofertę, na skutek ponownej oceny i ponownego wyboru oferty, została uznana oferta z kwotą brutto: 648 963,84 zł. Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 628 216,84 zł i w chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości i podstawy do zwiększenia tej kwoty. Zamawiający zabezpieczając środki w budżecie na realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia, przeanalizował wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych – GUS, stwierdzając, że od lipca do września 2023 r. utrzymywała się tendencja spadkowa cen usług (0,8%, 0,6%, -0,3%), w związku z czym nie ma podstawy do zwiększania środków w budżecie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 583020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 832322,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI OSIECZNA
więcej: przetargi OSIECZNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości na obiektach Domu Kultury ŚWIT w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
- ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH NADLEŚNICTWA GRODZISK w latach 2026-2028 - II postępowanie
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Książnicy Pomorskiej w Szczecinie oraz osobowej obsługi szatni w 2026 roku.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Ratuszowa 1, ul. Fabryczna 14, ul. Chopina 8 oraz Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Chopina 9 we Wrześni
- Sprzątanie pomieszczeń Instytutu Chemii Fizycznej PAN
- Mycie wiat i peronów autobusowych
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





