eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźlePrzebudowa i remont drogi powiatowej nr 1458 O ul. Stefana Batorego w Kędzierzynie-Koźlu



Ogłoszenie z dnia 2025-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 1458 O ul. Stefana Batorego w Kędzierzynie-Koźlu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/7dba27df-f33d-4955-b473-d79feeb87389

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 1458 O ul. Stefana Batorego w Kędzierzynie-Koźlu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c237743-d5b3-45e3-98d2-c16ce8786764

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00528665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041770/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 1458 O ul. Stefana Batorego w Kędzierzynie-Koźlu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432956

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.67.2025.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 1458 O ul. Stefana Batorego w Kędzierzynie-Koźlu.
2. Na przedmiot zamówienia składa się:
1) Zamówienie składa się z dwóch etapów:
a) Etap I: Remont drogi powiatowej nr 1458 O ul. Stefana Batorego w Kędzierzynie-Koźlu.
Na odcinku od km 0+000,00 do km 0+265,03 (strona prawa) zaprojektowano wymianę krawężnika i nawierzchni: chodnika, opaski i zjazdów. Niwelety istniejącej jezdni nieznacznie zostaną zmienione. Zmiany mają charakter utrzymujący istniejące spadki i niwelujący lokalne nierówności. Sposób odprowadzania wód opadowych i roztopowych w obszarze pasa drogowego nie ulegnie zmianie, zostaną powierzchniowo odprowadzone w kierunku cieku krawężnikowego, gdzie zostaną przejęte przez wpusty. Wpusty uliczne oznaczone w dokumentacji projektowej jako w5, w6, w7, w8 ze względu na zły stan techniczny ulegną wymianie. Wpusty chłonne w3, w4, w9 przeznaczone są do likwidacji. Wpusty oznaczone w dokumentacji projektowej jako w10 i w11 przeznaczone są do remontu, a studnie chłonne do których są podłączone – do czyszczenia. Z powodu niewydolnego systemu odwodnienia na odcinku od km 0+270,00 do 0+430,00 (strona lewa) zaprojektowano opornik drogowy umożliwiający spływ wód opadowych na pobocze.
Długość remontowanego odcinka w osi wynosi 430 m. Przewiduje się zmianę linii krawężnika w planie na niektórych odcinkach. Od km 0+0,00 do km 0+430 przewidziano wymianę nawierzchni jezdni na całej szerokości.
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu
- Projektowana powierzchnia jezdni głównej 2 580,0 m2
- Projektowana powierzchnia chodnika nowego/do wymiany 330,0 m2
- Projektowana powierzchnia zjazdów do remontu – brukowych 185,0 m2
b) Etap II: Przebudowa drogi powiatowej nr 1458 O ul. Stefana Batorego w Kędzierzynie-Koźlu
Na odcinku od km 0+430,00 do km 0+635,71 (strona lewa) zaprojektowano wymianę krawężnika i nawierzchni zjazdów. Niwelety istniejącej jezdni nieznacznie zostaną zmienione. Zmiany mają charakter utrzymujący istniejące spadki i niwelujący lokalne nierówności. Sposób odprowadzania wód opadowych i roztopowych w obszarze pasa drogowego nie ulegnie zmianie, zostaną powierzchniowo odprowadzone w kierunku cieku krawężnikowego, gdzie zostaną przejęte przez wpusty. Wpusty uliczne oznaczone w dokumentacji projektowej jako w5, w6, w7, w8 ze względu na zły stan techniczny ulegną wymianie. Z powodu niewydolnego systemu odwodnienia na odcinku od km 0+430,00 do 0+626,80 (strona lewa) zaprojektowano opornik drogowy umożliwiający spływ wód opadowych na pobocze. Na tym odcinku zaprojektowano dren francuski którego konstrukcja pokazana jest na rys. nr 05R w dokumentacji projektowej. W km 0+629,1 zaprojektowano oświetlenie przejść dla pieszych. Spadki poprzeczne zjazdów dostosowano do projektowanej niwelety, spadki podłużne zjazdów ukształtowano w sposób aby woda opadowa nie wpływała na posesje graniczące z pasem drogowym (pokazano na rys. 04R w dokumentacji projektowej).
Długość przebudowywanego odcinka w osi wynosi 0+205,71 m. Przewiduje się zmianę linii krawężnika w planie na niektórych odcinkach. Od km 0+430,00 do km 0+635,713 przewidziano wymianę nawierzchni jezdni na całej szerokości.
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu
- Projektowana powierzchni jezdni głównej 1 295,0 m2
- Projektowana powierzchnia chodnika nowego/do wymiany 0,0 m2
- Projektowana powierzchnia zjazdów do remontu – brukowych 86,0 m2
2) Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
3) Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
a) Dokumentację sporządzoną przez: DroMar ul. Stanisława Wyspiańskiego 30H, 47-206 Kędzierzyn-Koźle
b) Przedmiar robót (stanowi tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny);
c) STWiORB;
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1) Wykonanie prac geodezyjnych, jeżeli jest to konieczne;
2) Wykonanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy drogi;
3) Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i poinformowanie na piśmie właściwych służb o jej wprowadzeniu (w odpowiednim terminie);
4) Utrzymanie oznakowania w trakcie wykonywania robót;
5) Dokonanie niezbędnych uzgodnień związanych z realizacją zadania (np. z zarządcą drogi, właścicielami nieruchomości) i poniesienie kosztów z tym związanych, jeżeli są konieczne;
6) Zabezpieczenie przed uszkodzeniem drzew usytuowanych w pobliżu wykonywanych robót, jeżeli jest to konieczne;
7) Wycinka drzew będących w kolizji z inwestycją i karczowanie ich pni, jeżeli jest to konieczne;
8) Organizację, zagospodarowanie i oznakowanie budowy oraz likwidację placu budowy;
9) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty budowlane w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny
za prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny prac podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401);
10) W przypadku uszkodzenia istniejących mediów i innych istniejących elementów egzekwowane będzie wyrównanie strat na podstawie kalkulacji powykonawczej oraz strat wynikających z braku zasilania czy transmisji, sporządzonej przez poszkodowanego Użytkownika bądź Właściciela;
11) Utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie po zakończeniu robót;
12) Drogi wykorzystywane do obsługi budowy, powinny być utrzymane w czystości i porządku. Zakazuje
się zastawiania ww. dróg do parkowania aut budowy. Wykonawca ma obowiązek systematycznie czyścić
i spłukiwać z chodników i jezdni kurz, pył i brud spowodowane realizacją budowy;
13) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Inspektorowi Nadzoru do akceptacji wszystkie rozwiązania robocze, rysunki warsztatowe z odpowiednimi opisami, obliczeniami, próbki materiałów, prototypy wyrobów zarówno ujętych jak i nie ujętych dokumentacją projektową wraz z wymaganymi świadectwami, dopuszczeniami, atestami itp.; przed wykonaniem lub zamówieniem elementów indywidualnych Wykonawca musi sprawdzić ich wymiary na budowie;
14) Przed dokonaniem zamówienia materiałów, urządzeń i wyposażenia Wykonawca ma obowiązek dokonania pomiarów na obiekcie oraz przedstawienia Jednostce organizacyjnej propozycji materiałowych i kolorystycznych, celem akceptacji;
15) Wykonawca winien wykonać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robót w taki sposób, by w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu użytkowania lub zajmowania dróg, chodników i placów publicznych i prywatnych do i na terenach należących zarówno do Jednostki organizacyjnej jak i do osób trzecich;
16) Wykonawca winien zabezpieczyć Jednostkę organizacyjną przed wszelkimi roszczeniami, postępowaniami, odszkodowaniami i kosztami jakie mogą być następstwem nieprzestrzegania powyższego postanowienia;
17) Wykonawca winien zabezpieczyć drogi dojazdowe do placu budowy od uszkodzenia przez ruch związany z działalnością Wykonawcy i Podwykonawców, dobierając trasy i używając pojazdów tak, aby szczególny ruch związany z transportem materiałów, urządzeń i sprzętu Wykonawcy na plac budowy ograniczyć do minimum oraz aby nie spowodować uszkodzenia tych dróg;
18) Wykonawca powinien zabezpieczyć i powetować Jednostce organizacyjnej wszelkie roszczenia jakie mogą być skierowane w związku z tym bezpośrednio przeciw Jednostce organizacyjnej oraz podjąć negocjacje i zapłacić roszczenia jakie wynikną na skutek zaistniałych szkód;
19) Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć, na żądanie Jednostki organizacyjnej, w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu Umowy oraz w okresie gwarancji lub rękojmi;
20) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
21) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;
22) Wykonanie zaleceń pokontrolnych i poodbiorowych.
Pełny opis przedmiotu zamówienia, dodatkowe wymagania określono w pkt 5 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 889619,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1143292,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 889619,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276796918

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót drogowych, roboty elektroenergetyczne, tymczasowa i docelowa organizacja ruchu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 889619,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.