Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00476480/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do rehabilitacji w ramach projektu: Rozwój rehabilitacji medycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 9
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zozbrodnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zozbrodnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalbrodnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu do rehabilitacji w ramach projektu: Rozwój rehabilitacji medycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Brodnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ddf1c78-3286-4ec6-a494-ac7c6d45d7a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00528330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094083/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 SZP.251.14.25 Sprzęt rehabilitacyjny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja finansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Nr FEKP.06.09-IZ.00-172/25 dla Osi priorytetowej 6. Fundusze europejskie na rzecz zwiększenia dostępności regionalnej infrastruktury dla mieszkańców, Działania 6.9 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną, Program: Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476480
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.251.11.25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 927519,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kriokomora wraz ze zbiornikiem oraz dostosowaniem pomieszczenia (33165000-4 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii)4.5.3.) Główny kod CPV: 33165000-4 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii
4.5.5.) Wartość części: 671296,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenia na wyposażenie gabinetów zabiegowych (CPV 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej, fizykoterapii, CPV 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii)1) Wanna do masażu kończyn dolnych i kręgosłupa – 1 szt.
2) Urządzenie do podgrzewania i mieszania masy fango z komorą do utrzymania przygotowanej masy – 1 szt.
3) Atlas treningowy – 1 szt.
4) Stół rehabilitacyjny nr 1 – 1 szt.
5) Stół rehabilitacyjny nr 2 – 1 szt.
6) Cykloergometr – 1 szt.
7) Elektrostymulator bezprzewodowy – 1 szt.
8) Aparat do ultradźwięków – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 122890,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Robot rehabilitacyjny kończyn górnych (CPV 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne)4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 122685,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komputery (CPV 30213100-6 komputery przenośne, CPV 30213300-8 komputery biurkowe)4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 8656,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 710000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 710000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 710000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692255563
7.3.3) Ulica: Wenedów 2
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-847
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 710000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135057,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135057,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135057,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692255563
7.3.3) Ulica: Wenedów 2
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-847
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135057,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EGZOTech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312650604
7.3.3) Ulica: Traugutta 6H
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13776,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13776,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13776,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neo-System Marcin Krajewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741488536
7.3.3) Ulica: Podgórna 80b
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13776,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-31INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów uczęszczających do jedn. ośw. prowadzonych przez Gminę Brodnica w ramach sieci regularnych przewozów autobusowych o charakterze publicznym w 2026-2027 - II post.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) na potrzeby Gminy Brodnica
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Mszano zarządzanego przez Nadleśnictwo Brodnica w roku 2026
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej na podwoziu kołowym z osprzętem i pakietem serwisowym
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów
- Przebudowa drogi wewnętrznej od stacji CIRCLE K do ul. Wiejskiej w Brodnicy
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/243-341/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu- II postępowanie
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim oraz potrzeb realizacji zadań z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
- Zakup i dostawa aparatów do terapii nerkozastępczej w ramach projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności do diagnostyki i leczenia schorzeń nowotworowych w szpitalu w Suwałkach" z KPO
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





