eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BuczkowiceDostawa wyposażenia na potrzeby realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej



Ogłoszenie z dnia 2025-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia na potrzeby realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Buczkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowska 730

1.5.2.) Miejscowość: Buczkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-374

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: (33) 4990066

1.5.8.) Numer faksu: (33)4990066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@buczkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-buczkowice/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2dcdbfb-9cad-43d3-ac97-6277447da6eb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia na potrzeby realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2dcdbfb-9cad-43d3-ac97-6277447da6eb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00528325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055616/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa wyposażenia na potrzeby realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrany Cywilnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485064

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKiB 271.31.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Dostawa agregatów prądotwórczych

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 61551,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Dostawa namiotów pneumatycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty

4.5.5.) Wartość części: 68919,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć III Dostawa zestawów AED

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory

4.5.5.) Wartość części: 77651,24 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV Dostawa łóżek polowych i śpiworów

4.5.3.) Główny kod CPV: 39522520-8 - Łóżka polowe

4.5.5.) Wartość części: 61000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 28.10.2025r. odbyło się otwarcie ofert złożonych w w/w postępowaniu. Podczas weryfikacji i badania ofert stwierdzono, brak możliwości sprawdzenia prawidłowości obliczenia ceny złożonych ofert. W formularzu ofertowym błędnie przygotowano zestawienie urządzeń do wyceny - nie wyspecyfikowano każdego urządzenia osobno z miejscem na wpisanie kwot netto i stawki podatku VAT. Występuje wada postępowania niemożliwa do usunięcia na obecnym etapie - po złożeniu ofert. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 255 ust 6 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.