Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00463321/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
- 2025/BZP 00475031/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu - zasoby ochrony ludności
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubartów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019951
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LUBELSKA 18 A
1.5.2.) Miejscowość: Lubartów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (0 81) 855 35 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gmina-lubartow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina-lubartow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1704c3e5-7b37-4515-b3ec-710a175d391b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu - zasoby ochrony ludności2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1704c3e5-7b37-4515-b3ec-710a175d391b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00528228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021276/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa sprzętu - zasoby ochrony ludności
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463321
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2025.RF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 447000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem, w ramach zadania: „Zakup i dostawa sprzętu - zasoby ochrony ludności”. Zadanie jest realizowane w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-226.
4.2. Przedmiot zamówienia polega na zakupie i dostawie fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z oryginalnym osprzętem dedykowanym przez producenta koparko-ładowarki. Transport, załadunek i rozładunek koparko-ładowarki z osprzętem odbywać się będzie na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. Koparko-ładowarka wraz z osprzętem ma być w pełni sprawna, nieuszkodzona, wolna od jakichkolwiek wad prawnych, w tym wszelkich praw osób trzecich oraz innych obciążeń i zabezpieczeń wierzytelności podmiotów trzecich ani też ich prawa własności oraz odpowiadać wymaganiom Zamawiającego. Koparko-ładowarka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały zmienione pod kątem spełniania wymagań technicznych dla pojazdu opisanego w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca przeszkoli co najmniej dwóch operatorów z zakresu budowy, eksploatacji i obsługi koparko-ładowarki. Miejsce dostawy: Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Lubartowie, Skrobów-Kolonia 104, 21-100 Lubartów.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych, wyposażenia został opisany w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 1.1 do SWZ oraz w załączniku Nr 2.1 – Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43261100-1 - Ładowarki mechaniczne
42420000-6 - Łopatki, szufle, łyżki i chwytaki do dźwigów lub koparek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 617214,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 617214,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 617214,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Kalita Tech-Ekspert Południe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661001673
7.3.3) Ulica: Władysława Grabskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Kalita Tech-Ekspert Południe
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Kalita Tech-Ekspert Południe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 617214,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Część I Zakup paliw ciekłych dla Obwodu Drogowego w Lubartowie. Część II Zakup paliw ciekłych dla Obwodu Drogowego w Kamionce.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1551 L (od dr. gm. Lubartów/ul. Słowackiego/-Chlewiska-Pałecznica-Tarło Kol.- do dr. woj. nr 821) w m. Chlewiska
- Budowa kanalizacji deszczowej w ulicach: Okopowej, Weteranów i Hubalczyków w Lubartowie w ramach projektu: "Zrównoważony system zagospodarowania wód opadowych w mieście Lubartów"
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa minikoparki wraz z osprzętem w formie leasingu operacyjnego
- Zakup i dostawa używanej koparki kołowej
- Dostawa miniładowarki przegubowej dla ZSCKR w Rudce.
- USŁUGI SPRZĘTEM W ROKU 2026
- Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowej mini koparki z podwoziem gąsienicowym oraz 1 sztuki fabrycznie nowej przyczepy do jej transportu
- Dostawa koparki do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych na potrzeby własne Gminy Niebylec
więcej: Łopatki, szufle, łyżki i chwytaki do dźwigów lub koparek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





