Og³oszenie z dnia 2025-11-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup macierzy dyskowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Narodowy Fundusz Zdrowia
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Podlaski Oddzia³ Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500111
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pa³acowa 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-042
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nfz-bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nfz-bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup macierzy dyskowej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9ea798d3-059f-46b6-a8e1-a423f5257255
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00528069
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00674612/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Zakup macierzy dyskowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.nfz-bialystok.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nfz-bialystok.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Informacje w zakresie wymagañ technicznych i organizacyjnych zwi±zanych z wykorzystaniem Platformy znajduj± siê w zak³adce Regulacje i procedury procesu zakupowego (Instrukcja wykonawców – plik w formacie pdf).
2) Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania siê Wykonawcy do systemu Platformy na subdomenie Zamawiaj±cego pod
adresem https://nfz-bialystok.ezamawiajacy.pl lub na stronie https://oneplace.marketplanet.pl.
3) Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
4) Wykonawca chc±cy przyst±piæ do postêpowania loguje siê lub rejestruje konto. Podczas rejestracji wymagane s± m.in: podanie
adresu e-mail, ustanowienie has³a, akceptacje regulaminu. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie 2 dni robocze, w zwi±zku z
czym, Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci
elektronicznej.
5) Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z korzystaniem z Platformy, Wykonawca powinien
kontaktowaæ siê z dostawc± Platformy – tel. +48 22 257-22-23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych - RODO), podajemy nastêpuj±ce informacje:
● ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH
jest Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzib± w Warszawie, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia, z którym mo¿e siê Pan/Pani kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
▪ listownie na adres siedziby administratora: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30
▪ za pomoc± platformy ePUAP: NFZ-Centrala/SkrytkaESP
▪ e-mailem: sekretariat.gpf@nfz.gov.pl
● INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Prezes NFZ wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych do kontaktu z Panem/Pani± w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz realizacji praw zwi±zanych
z przetwarzaniem danych, z którym mo¿na kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
▪ listownie na adres siedziby administratora: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30
▪ za pomoc± platformy ePUAP: NFZ-Centrala/SkrytkaESP
▪ e-mailem: iod@nfz.gov.pl
● CEL I PODSTAWA PRZETWARZANIA
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego/ NFZ10-WAG.251.4.2025/ .● ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Pzp).
● OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
● PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZ¡
Posiada Pani/Pan:
▪ na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
▪ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
/Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy
w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±/;
▪ na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
/W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania/;
▪ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
▪ w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
▪ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
▪ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
● INFORMACJA O WYMOGU PODANIA DANYCH
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
● INFORMACJA W ZAKRESIE ZAUTOMATYZOWANEGO PODEJMOWANIA DECYZJI ORAZ PROFILOWANIA
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NFZ10-WAG.251.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup macierzy dyskowej dla Podlaskiego Oddzia³u Wojewódzkiego NFZ w Bia³ymstoku
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezale¿nych dysków (RAID)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-16
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: no¶niki Flash NVMe
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Replikacja danych pomiêdzy posiadanymi macierzami
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy wymaga, aby w zakresie zdolno¶ci technicznej Wykonawca wykona³, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tymokresie - co najmniej 2 dostawy macierzy dyskowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da. Ka¿da dostawa powinna byæ wykonana
w ramach odrêbnej umowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z rozdz. VII SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: zgodnie z rozdz. VII SWZ
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 podmiot musi spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj. wykonaæ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 dostawy z wdro¿eniem macierzy dyskowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci ³±cznego wykazywania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z projektem umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-21 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: http://nfz-bialystok.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania wykonawców:1) na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
2) zgodnie z art. 110 i 111 ustawy Pzp;
3) zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³aniu wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
4) zgodnie z art. 5k ust. 1 Rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Zakup macierzy dyskowej
- BZP.272.63.2025.AR Dostawa licencji oprogramowania biurowego
- DDPS.26.2.2025 - Dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla potrzeb Dziennego Domu Pomocy Spo³ecznej w Bia³ymstoku przy ul. Nowogródzkiej 5/1 w 2026 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie us³ug przesy³ania i dystrybucji energii elektrycznej.
- Bie¿±ce utrzymanie, konserwacja i naprawa sygnalizacji ¶wietlnej, znaków aktywnych oraz znaków zmiennej tre¶ci na drogach wojewódzkich województwa podlaskiego w 2026 roku z podzia³em na 3 zadania.
- Dostawy paliw silnikowych - tankowanie pojazdów s³u¿bowych Placówka SG w Dubiczach Cerkiewnych
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup nowego ¶rodowiska serwerowego na potrzeby systemu pocztowego i CRM
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania zwiêkszaj±cych cyberbezpieczeñstwo wraz z wdro¿eniem w ramach realizacji projektu pn. Poprawa stanu bezpieczeñstwa systemów teleinformatycznych SP we Wroc³awiu ...
- "Cyberbezpieczeñstwo w powiecie s³ubickim"
- Zakup macierzy dyskowej
- Bezpieczny samorz±d w Gminie Lipka w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorz±d"- dostawa sprzêtu
- "Cyberbezpieczny Samorz±d" - projekt grantowy dla powiatu pabianickiego
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





