Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00440868/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
sukcesywne dostawy posiłków profilaktycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Eco Sopot Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522447168
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 723a
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-853
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ecosopot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ecosopot.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-124a9898-62f3-4d4c-b56c-6fbb86e883781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
sukcesywne dostawy posiłków profilaktycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-124a9898-62f3-4d4c-b56c-6fbb86e88378
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440868
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 197500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa posiłków profilaktycznych dla pracowników Spółki, odpowiadających obowiązującym przepisom dotyczącym posiłków profilaktycznych, na okres 01.11.2025 r. – 31.03.2026 r. Wymagania ogólne:
1) posiłki profilaktyczne muszą spełniać wymogi żywienia zawarte w:
a) Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów ( Dz. U. Nr 60, poz. 279)
b) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady Europu NR 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności
c) Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. z 2023 r., poz. 1448)
d) zaleceniach i normach obowiązujących i zalecanych przez Instytut Żywności i Żywienia
2) Wykonawca powinien dysponować stałym, stacjonarnym zapleczem, w którym przygotowywane będą zamawiane posiłki, zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
15894200-3 - Posiłki gotowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cros Pizzeria Margarita, Bar Hawajski Małgorzata Paszt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832147236
7.3.3) Ulica: 23 Marca 77c
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-820
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CROS"; PIZZERIA MARGARITA; BAR HAWAJSKI MAŁGORZATA PASZT
jakie przetargi wygrała firma
"CROS"; PIZZERIA MARGARITA; BAR HAWAJSKI MAŁGORZATA PASZT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-13 do 2026-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Utrzymanie instalacji oświetleniowych będących własnością Gminy Miasta Sopot
- Usługa przyjęcia oraz zagospodarowania odpadów innych niż niebezpieczne oraz elektryczne i elektroniczne, przekazywanych transportem Zamawiającego.
- Oczyszczanie lasów i placów zabaw w Sopocie z podziałem na części: część I - oczyszczanie lasów komunalnych miasta Sopotu część II - oczyszczanie placów zabaw w Sopocie
- Ochrona nieruchomości budynkowej, gruntowej oraz mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie
- Usługi ubezpieczenia Spółki ECO SOPOT - 2 zadania
- USŁUGA UBEZPIECZENIA INSTYTUTU OCEANOLOGII POLSKIEJ AKADEMII NAUK W SOPOCIE
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Korytowie A w 2026 roku.
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 8 W OŁAWIE W 2026 ROKU
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Władysława Rdzanowskiego w Radziejowicach ul. Główna 2.
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ W ROKU 2026
- "Świadczenie usług cateringowych realizowanych na potrzeby spotkań i wydarzeń organizowanych na Stadionie Śląskim w Chorzowie"
- Przygotowywanie, wydawanie obiadów dwudaniowych, a także umożliwienie ich spożycia, lub zabrania na wynos oraz zapewnienie ich dowozu dla podopiecznych MOPS w Ostrowie Wielkopolskim.
więcej: Posiłki gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





