eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrawczynDostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie gminy Strawczyn



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie gminy Strawczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strawczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strawczyn.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie gminy Strawczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00391307-2a68-40a9-94d8-d75f9e5c5c04

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056935/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie gminy Strawczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478424

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIRP.ZP.271.1.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Oczyszczalnia ścieków Strawczyn-inwestycja na działce nr ewid. 502/5 w msc. Strawczyn
Zakres dla części 1 i 2 (zakres dla obu części jest taki sam)
1. Wykonanie naziemnej konstrukcji wsporczej pod instalacje fotowoltaiczną.
2. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 48,96 kWp lecz nie większej niż 49,92 kWp (panele fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, inwertery, falowinki, itp.).
3. Wykonanie instalacji odgromowej.
4. Montaż systemu zdalnego odłączenia paneli w przypadku zagrożenia pożarowego.
5. Montaż licznika całościowej produkcji energii elektrycznej (brutto) z wyświetlaczem (w tym umożliwiający przedstawienie wielkości produkcji energii elektrycznej na dany dzień).
6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacji geodezyjnej, instrukcji eksploatacyjnej).
7. Złożenie stosowych dokumentów do zakładu energetycznego.
8. Uzgodnienie i podpisana przez Rzeczoznawcę P.Poż. stosownych dokumentów.
9. Wykonawca wykona bezpłatny coroczny przegląd oraz pomiary instalacji.
Przedmiot zamówienia obejmuje, dostawę, montaż instalacji fotowoltaicznej, sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz rozruch wszystkich systemów paneli fotowoltaicznych, wytwarzających energię elektryczną a także wszelkie inne czynności konieczne do należytego wykonania Zamówienia opisanego w niniejszej SWZ, bądź wymagane zgodnie z obowiązującym prawem.
W zakresie wykonania prac związanych z przedmiotem zamówienia, Wykonawca wykona wszelkie prace niezbędne do realizacji zadania, m.in. takie jak:
a) dostawa oraz montaż niezbędnych systemowych konstrukcji, okablowania i urządzeń dla instalacji fotowoltaicznej,
b) wykonanie przejść kablowych przez przegrody (strop, dach, ściany), prowadzenia w terenie oraz zabezpieczenia,
c) montaż instalacji odgromowych chroniących zbudowane instalacje,
d) montaż zabezpieczenia i wyłącznika PPOŻ dla instalacji oraz wyraźne jego oznaczenie,
e) montaż licznika całościowej produkcji energii elektrycznej (brutto), w tym umożliwiający przedstawienie wielkości produkcji energii elektrycznej na dany dzień
f) opracowanie instrukcji obsługi i instrukcji przeciwpożarowej instalacji,
g) dokonanie wszelkich ewentualnych uzgodnień, zgłoszeń i uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń związanych z prawem budowlanym oraz uzgodnieniami Ppoż,
h) wykonanie niezbędnych prac porządkowych po realizacji prac,
i) uruchomienie oraz przeprowadzenie testów ruchowych jak również prób odbiorczych,
j) dokonanie zgłoszenia (w porozumieniu z Użytkownikiem poszczególnych instalacji fotowoltaicznych) mikroinstalacji Sprzedawcy energii elektrycznej oraz w razi konieczności uaktualnienia (dostosowania) mocy przyłączeniowej właściwego obiektu.
k) przeszkolenie użytkowników i przekazanie instalacji fotowoltaicznej Zamawiającemu,
l) przekazanie użytkownikowi dokumentacji powykonawczej instalacji fotowoltaicznej,
m) Wykonawca przed montażem przekaże do akceptacji Zamawiającemu koncepcje z lokalizacją instalacji.
W związku z rodzajem prac oraz charakterem obiektów jako instytucji bezpieczeństwa publicznego wskazane jest by Wykonawca zapoznał się z miejscami dostawy i montażu przed złożeniem oferty. Wizyta w miejscach poszczególnych lokalizacjach możliwa będzie po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym lub użytkownikiem instalacji.
Wszystkie materiały i urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z materiałów i wyrobów dostarczonych na miejsce zamontowania przez Wykonawcę.
Wszelkie materiały i urządzenia stosowane do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać obowiązującym przepisom i normom, posiadać certyfikaty, atesty lub deklaracje zgodności dopuszczenia do stosowania na rynku polskim.
Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo:
a) wywozu i utylizacji odpadów oraz utrzymanie terenu realizacji prac jako uporządkowany,
b) zabezpieczenia na czas realizacji zamówienia terenu prac wraz ze znajdującym się na nim mieniem Wykonawcy i Zamawiającego - Użytkownika,
c) zabezpieczenia dostawy niezbędnych materiałów i sprzętu potrzebnych do wykonania zamówienia,
d) zapewnienie bezpieczeństwa w miejscu pracy,
e) przeprowadzenie prac zgodnie z przepisami wykonawczymi,
f) zastosowania wyrobów dopuszczonych do stosowania przy wykonaniu zadania,
g) prace należy wykonywać pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia,
h) prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia,
i) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej. Ewentualny koszt dokumentacji powykonawczej w całości obciążają Wykonawcę.
j) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wszelkich norm dotyczących ochrony środowiska w tym: zastosuje zabezpieczenia przed: zanieczyszczeniem wody pyłami lub substancjami toksycznymi, zanieczyszczeniem powietrza pyłami i gazami, możliwością powstania pożaru, poprzez utrzymywanie sprawnego sprzętu przeciwpożarowego na terenie realizacji zadania, odpowiednie składowanie oraz zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich do materiałów łatwopalnych,
k) Wykonawca zapewni właściwe zabezpieczenie i oznaczenie istniejących instalacji znajdujących się na terenie realizacji zadania,
l) W razie przypadkowego uszkodzenia jakiejkolwiek istniejącej instalacji Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego - Użytkownika. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za takie zdarzenie,
PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE.
W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane urządzania wymagań zamawiającego określonych w SWZ, Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do przedłożenia kart katalogowych paneli oraz falowników fotowoltaicznych oraz certyfikaty tych urządzeń wraz z dokumentami potwierdzającymi okresy gwarancji producenta. Ocenie podlegać będą parametry techniczne i wymogi instalacji fotowoltaicznych ujęte w SWZ. Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć wraz z ofertą. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (zgodnie z art. 107 pzp).. Przedmiotowe środki dowodowe, Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 90666,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Stacja uzdatniania wody w Strawczynie- inwestycja na działce nr ewid. 728/4, 728/3, 728/1 w msc. Strawczyn.
Zakres dla części 1 i 2 (zakres dla obu części jest taki sam)
1. Wykonanie naziemnej konstrukcji wsporczej pod instalacje fotowoltaiczną.
2. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 48,96 kWp lecz nie większej niż 49,92 kWp (panele fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, inwertery, falowinki, itp.).
3. Wykonanie instalacji odgromowej.
4. Montaż systemu zdalnego odłączenia paneli w przypadku zagrożenia pożarowego.
5. Montaż licznika całościowej produkcji energii elektrycznej (brutto) z wyświetlaczem (w tym umożliwiający przedstawienie wielkości produkcji energii elektrycznej na dany dzień).
6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacji geodezyjnej, instrukcji eksploatacyjnej).
7. Złożenie stosowych dokumentów do zakładu energetycznego.
8. Uzgodnienie i podpisana przez Rzeczoznawcę P.Poż. stosownych dokumentów.
9. Wykonawca wykona bezpłatny coroczny przegląd oraz pomiary instalacji.
Przedmiot zamówienia obejmuje, dostawę, montaż instalacji fotowoltaicznej, sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz rozruch wszystkich systemów paneli fotowoltaicznych, wytwarzających energię elektryczną a także wszelkie inne czynności konieczne do należytego wykonania Zamówienia opisanego w niniejszej SWZ, bądź wymagane zgodnie z obowiązującym prawem.
W zakresie wykonania prac związanych z przedmiotem zamówienia, Wykonawca wykona wszelkie prace niezbędne do realizacji zadania, m.in. takie jak:
a) dostawa oraz montaż niezbędnych systemowych konstrukcji, okablowania i urządzeń dla instalacji fotowoltaicznej,
b) wykonanie przejść kablowych przez przegrody (strop, dach, ściany), prowadzenia w terenie oraz zabezpieczenia,
c) montaż instalacji odgromowych chroniących zbudowane instalacje,
d) montaż zabezpieczenia i wyłącznika PPOŻ dla instalacji oraz wyraźne jego oznaczenie,
e) montaż licznika całościowej produkcji energii elektrycznej (brutto), w tym umożliwiający przedstawienie wielkości produkcji energii elektrycznej na dany dzień
f) opracowanie instrukcji obsługi i instrukcji przeciwpożarowej instalacji,
g) dokonanie wszelkich ewentualnych uzgodnień, zgłoszeń i uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń związanych z prawem budowlanym oraz uzgodnieniami Ppoż,
h) wykonanie niezbędnych prac porządkowych po realizacji prac,
i) uruchomienie oraz przeprowadzenie testów ruchowych jak również prób odbiorczych,
j) dokonanie zgłoszenia (w porozumieniu z Użytkownikiem poszczególnych instalacji fotowoltaicznych) mikroinstalacji Sprzedawcy energii elektrycznej oraz w razi konieczności uaktualnienia (dostosowania) mocy przyłączeniowej właściwego obiektu.
k) przeszkolenie użytkowników i przekazanie instalacji fotowoltaicznej Zamawiającemu,
l) przekazanie użytkownikowi dokumentacji powykonawczej instalacji fotowoltaicznej,
m) Wykonawca przed montażem przekaże do akceptacji Zamawiającemu koncepcje z lokalizacją instalacji.
W związku z rodzajem prac oraz charakterem obiektów jako instytucji bezpieczeństwa publicznego wskazane jest by Wykonawca zapoznał się z miejscami dostawy i montażu przed złożeniem oferty. Wizyta w miejscach poszczególnych lokalizacjach możliwa będzie po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym lub użytkownikiem instalacji.
Wszystkie materiały i urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z materiałów i wyrobów dostarczonych na miejsce zamontowania przez Wykonawcę.
Wszelkie materiały i urządzenia stosowane do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać obowiązującym przepisom i normom, posiadać certyfikaty, atesty lub deklaracje zgodności dopuszczenia do stosowania na rynku polskim.
Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo:
a) wywozu i utylizacji odpadów oraz utrzymanie terenu realizacji prac jako uporządkowany,
b) zabezpieczenia na czas realizacji zamówienia terenu prac wraz ze znajdującym się na nim mieniem Wykonawcy i Zamawiającego - Użytkownika,
c) zabezpieczenia dostawy niezbędnych materiałów i sprzętu potrzebnych do wykonania zamówienia,
d) zapewnienie bezpieczeństwa w miejscu pracy,
e) przeprowadzenie prac zgodnie z przepisami wykonawczymi,
f) zastosowania wyrobów dopuszczonych do stosowania przy wykonaniu zadania,
g) prace należy wykonywać pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia,
h) prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia,
i) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej. Ewentualny koszt dokumentacji powykonawczej w całości obciążają Wykonawcę.
j) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wszelkich norm dotyczących ochrony środowiska w tym: zastosuje zabezpieczenia przed: zanieczyszczeniem wody pyłami lub substancjami toksycznymi, zanieczyszczeniem powietrza pyłami i gazami, możliwością powstania pożaru, poprzez utrzymywanie sprawnego sprzętu przeciwpożarowego na terenie realizacji zadania, odpowiednie składowanie oraz zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich do materiałów łatwopalnych,
k) Wykonawca zapewni właściwe zabezpieczenie i oznaczenie istniejących instalacji znajdujących się na terenie realizacji zadania,
l) W razie przypadkowego uszkodzenia jakiejkolwiek istniejącej instalacji Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego - Użytkownika. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za takie zdarzenie,
PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE.
W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane urządzania wymagań zamawiającego określonych w SWZ, Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do przedłożenia kart katalogowych paneli oraz falowników fotowoltaicznych oraz certyfikaty tych urządzeń wraz z dokumentami potwierdzającymi okresy gwarancji producenta. Ocenie podlegać będą parametry techniczne i wymogi instalacji fotowoltaicznych ujęte w SWZ. Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć wraz z ofertą. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (zgodnie z art. 107 pzp).. Przedmiotowe środki dowodowe, Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 90666,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 25

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 20

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197693,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINK ENERGY Sp. z o.o., ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342609391

7.3.3) Ulica: ul. Przytulna 1

7.3.4) Miejscowość: Janki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 25

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 20

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202392,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94710,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINK ENERGY Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342609391

7.3.3) Ulica: ul. Przytulna 1

7.3.4) Miejscowość: Janki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94710,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.