eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryUtwardzenie powierzchni gruntu na działkach budowlanych przy budynkach mieszkalnych 3-3A, 5-5A ul. Moniuszki w Żarach



Ogłoszenie z dnia 2025-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie powierzchni gruntu na działkach budowlanych przy budynkach mieszkalnych 3-3A, 5-5A ul. Moniuszki w Żarach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARY O STATUSIE MIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Rynek 1-5

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68/4708281

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.lemanska@um.zary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51312ad3-3764-4c03-930f-e35a312fc41e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie powierzchni gruntu na działkach budowlanych przy budynkach mieszkalnych 3-3A, 5-5A ul. Moniuszki w Żarach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51312ad3-3764-4c03-930f-e35a312fc41e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010769/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Utwardzenie powierzchni gruntu na działkach budowlanych przy budynkach mieszkalnych 3-3A, 5-5A ul. Moniuszki w Żarach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00370234

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WFZ.271.1.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 652091,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu na działkach nr 37/11, 37/10, 39/1, 39/2 obr. 2 przy ul. Moniuszki 3-3a oraz 5-5a w Żarach polegające na budowie nowych oraz remoncie istniejących zniszczonych utwardzeń stanowiących dojścia i dojazdy do istniejących posesji, wykonaniu prac pielęgnacyjnych przy istniejącej zieleni oraz założenie nowej zieleni na istniejącej skarpie w północnej części terenu.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności:
- Likwidacja istniejących pozostałości po mocno wyeksploatowanych utwardzeniach terenu;
- Splantowanie i oczyszczenie istniejącego terenu, przygotowanie pod wykonanie projektowanych elementów;
- Roboty ziemne;
- Wykonanie nowych utwardzeń;
- Remont uszkodzonych schodów terenowych;
- Humusowanie i obsianie trawą terenu przyległego w niezbędnym zakresie;
- Prace pielęgnacyjne istniejącej zieleni oraz założenie nowej zieleni – bylin, pnączy oraz roślin zimozielonych na istniejącej skarpie w północnej części terenu wraz z pielęgnacją terenów zieleni przez okres 12 m-cy od daty odbioru końcowego,
- Uporządkowanie terenu,
- Obsługa geodezyjna.

2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa:
1) Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, wykonane przez jednostkę projektową: MODUS Mirosław Macioszek, ul. Narciarska 2f/34, 31-579 Kraków, na którą składają się następujące opracowania:
- Projekt zagospodarowania terenu
- Projekt wykonawczy – drogowy
- Projekt zieleni
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
2) Przedmiar robót.


3. Szczegółowy zakres zamówienia oraz sposób jego realizacji został zawarty w Projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233140-2 - Roboty drogowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 780891,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 870372,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 780891,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Ogólnobudowlane AdBud Adrian Iwaniuch

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Daniel Wojciechowski Usługi Drogowo-Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365340204

7.3.3) Ulica: ul. Norwida 52/4

7.3.4) Miejscowość: Lubsko

7.3.5) Kod pocztowy: 68-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 780891,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.