Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00376730/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
- 2025/BZP 00385516/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-21
- 2025/BZP 00387161/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-22
- 2025/BZP 00393411/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-27
- 2025/BZP 00443259/01 - Wynik z dnia 2025-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu, oprogramowania oraz licencji w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Trzebnicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. Dz. Bochenka 6
1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.trzebnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu, oprogramowania oraz licencji w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b64b435b-13b1-42eb-947a-e7c4499853d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056316/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa sprzętu, oprogramowania oraz licencji w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu nr FERC.02.02-CS.01-001/23 pn. Zabezpieczenie infrastruktury sieciowej w Starostwie Powiatowym w Trzebnicy w ramach programu "Cyberbezpieczyny Samorząd" w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe, działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, EFRR2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiPF.272.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, oprogramowania oraz licencji w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - Część 1 – Dostawa systemu bezpieczeństwa sieciowego UTM.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia określają:
1) specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Adres dostawy: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy, ul. Leśna 1, 55-100 Trzebnica.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, sprawny, gotowy do użytku, nieużywany/nieaktywowany wcześniej na jakimkolwiek urządzeniu, legalny, bez wad fizycznych i prawnych jak i ograniczających możliwości jego prawidłowego użytkowania wraz z instrukcjami, kartami gwarancyjnymi, aktualnymi atestami i certyfikatami na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 44026,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, oprogramowania oraz licencji w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - Część 2 – Dostawa systemu kopi zapasowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia określają:
1) specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Adres dostawy: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy, ul. Leśna 1, 55-100 Trzebnica.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, sprawny, gotowy do użytku, nieużywany/nieaktywowany wcześniej na jakimkolwiek urządzeniu, legalny, bez wad fizycznych i prawnych jak i ograniczających możliwości jego prawidłowego użytkowania wraz z instrukcjami, kartami gwarancyjnymi, aktualnymi atestami i certyfikatami na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 217528,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, oprogramowania oraz licencji w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - Część 3 - Dostawa licencji do oprogramowania antywirusowegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia określają:
1) specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Adres dostawy: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy, ul. Leśna 1, 55-100 Trzebnica.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, sprawny, gotowy do użytku, nieużywany/nieaktywowany wcześniej na jakimkolwiek urządzeniu, legalny, bez wad fizycznych i prawnych jak i ograniczających możliwości jego prawidłowego użytkowania wraz z instrukcjami, kartami gwarancyjnymi, aktualnymi atestami i certyfikatami na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm.
Uwaga - termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Maksymalny termin dostawy to 30 dni od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
4.5.5.) Wartość części: 34224,79 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, oprogramowania oraz licencji w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - Część 4 – Dostawa systemu do archiwizacji pocztySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia określają:
1) specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia dla części 4 stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Adres dostawy: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy, ul. Leśna 1, 55-100 Trzebnica.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, sprawny, gotowy do użytku, nieużywany/nieaktywowany wcześniej na jakimkolwiek urządzeniu, legalny, bez wad fizycznych i prawnych jak i ograniczających możliwości jego prawidłowego użytkowania wraz z instrukcjami, kartami gwarancyjnymi, aktualnymi atestami i certyfikatami na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm.
Uwaga - termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Maksymalny termin dostawy to 42 dni od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 11182,52 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, oprogramowania oraz licencji w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - Część 5 – Dostawa macierzy dyskowej wraz z dyskami twardymiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia określają:
1) specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia dla części 5 stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Adres dostawy: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy, ul. Leśna 1, 55-100 Trzebnica.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, sprawny, gotowy do użytku, nieużywany/nieaktywowany wcześniej na jakimkolwiek urządzeniu, legalny, bez wad fizycznych i prawnych jak i ograniczających możliwości jego prawidłowego użytkowania wraz z instrukcjami, kartami gwarancyjnymi, aktualnymi atestami i certyfikatami na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 84608,48 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, oprogramowania oraz licencji w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - Część 6 – Dostawa licencji wraz z wdrożeniem oprogramowania platforma do zarządzania zasobami ITSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia określają:
1) specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia dla części 6 stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Adres dostawy: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy, ul. Leśna 1, 55-100 Trzebnica.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, sprawny, gotowy do użytku, nieużywany/nieaktywowany wcześniej na jakimkolwiek urządzeniu, legalny, bez wad fizycznych i prawnych jak i ograniczających możliwości jego prawidłowego użytkowania wraz z instrukcjami, kartami gwarancyjnymi, aktualnymi atestami i certyfikatami na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm.
Uwaga - termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Maksymalny termin dostawy to 30 dni od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48810000-9 - Systemy informacyjne
4.5.5.) Wartość części: 28884,53 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, oprogramowania oraz licencji w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - Część 7 – Dostawa systemu monitorowania dzienników zdarzeń systemowychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia określają:
1) specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia dla części 7 stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Adres dostawy: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy, ul. Leśna 1, 55-100 Trzebnica.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, sprawny, gotowy do użytku, nieużywany/nieaktywowany wcześniej na jakimkolwiek urządzeniu, legalny, bez wad fizycznych i prawnych jak i ograniczających możliwości jego prawidłowego użytkowania wraz z instrukcjami, kartami gwarancyjnymi, aktualnymi atestami i certyfikatami na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm.
Uwaga - termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Maksymalny termin dostawy to 42 dni od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.5.) Wartość części: 42826,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46371,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46371,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SOFTIL S.C. M.Kozakiewicz, A. Pajdowska; SOFTIL Magdalena Kozakiewicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SoftAudit Agnieszka Pajdowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522590803
7.3.3) Ulica: H.Derdowskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-178
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOFTIL S.C. M. KOZAKIEWICZ, A. PAJDOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
SOFTIL S.C. M. KOZAKIEWICZ, A. PAJDOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46371,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERVCOMP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751906703
7.3.3) Ulica: Oleska 11
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23542,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23542,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23542,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKANET Wojciech Oleś, Stanisław Zygor Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542398848
7.3.3) Ulica: Porcelanowa 19
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-246
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23542,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102090,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116714,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116714,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dabacom Bartosz Raczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832997644
7.3.3) Ulica: Ojcowska 17
7.3.4) Miejscowość: Gdańska
7.3.5) Kod pocztowy: 80-146
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKANET WOJCIECH OLEŚ, STANISŁAW ZYGOR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ARKANET WOJCIECH OLEŚ, STANISŁAW ZYGOR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116714,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34690,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34690,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34690,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOG PLUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992913706
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 9
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-332
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34690,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47601,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47601,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SOFTIL S.C. M.Kozakiewicz, A. Pajdowska; SOFTIL Magdalena Kozakiewicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SoftAudit Agnieszka Pajdowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522590803
7.3.3) Ulica: H.Derdowskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-178
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
DAGMA Sp. z o.o., ul. Pszczyńska 15, 40-478 Katowice - wdrożenie i szkolenie z systemu Sekoia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47601,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Dostawa agregatu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - Magazyny prądu
- Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - oświetlenie
- Dostawa barier przeciwpowodziowych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Utworzenie nowych 24 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Gminnym Żłobku im. Polskiej Niezapominajki przy ul. Wojska Polskiego 6 w Trzebnicy -dostawa wyposażenia
- Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na zadania: zadanie nr 2.
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja oprogramowania do wirtualizacji wraz z wsparciem technicznym w ramach Projektu "Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030"
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego na rozwiązania F5 Networks
- Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby IMDiK PAN
- Zakup i dostawa pojazdu terenowego, urządzenia do pobierania próbek gleb, zestawu komputerowego do analizy danych oraz analizatora ziarna dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





