eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SycówZakup ładowarki teleskopowej z łyżką i widłami



Ogłoszenie z dnia 2025-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ładowarki teleskopowej z łyżką i widłami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Syców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Syców

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zmyslona@sycow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sycow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da3c7f21-8c52-4500-92e8-4df0f0cfa76f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ładowarki teleskopowej z łyżką i widłami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da3c7f21-8c52-4500-92e8-4df0f0cfa76f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045635/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup ładowarki teleskopowej z łyżką i widłami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438004

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITI.271.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ładowarki teleskopowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Rok produkcji: 2025
2) Wysokość podnoszenia min. 5,7 m
3) Udźwig min. 2 650 kg
4) Silnik o mocy min 70 KM
5) Przekładnia hydrostatyczna 40 km/h
6) Pompa hydrauliczna o wydatku min. 100 /min
7) Wielofunkcyjny wyświetlacz z możliwością ustawiania prędkości każdego ruchu wysięgnika osobno
8) Kabina o wysokości min. 2,1 m
9) Menedżer EquipCare na min. 36 miesięcy
10) Ostrzegawcza lampa obrotowa
11) Reflektory robocze Led
12) Kamera cofania
13) Klimatyzowana kabina
14) Regulowana kolumna kierownicy
15) Stały, regulowany przepływ oleju
16) Tempomat niskich prędkości
17) Ręczna regulacja obrotów silnika
18) Homologacja traktorowa umożliwiająca do poruszania się po drogach publicznych
19) Blokada mechanizmu różnicowego
20) Automatyczny zaczep do przyczep
21) Wejście elektryczne do zaczepy
22) Wejście elektryczne do przedniego osprzętu
23) Sygnał akustyczny przy biegu wstecznym
24) Blokada pozycji siłownika wychylenia karetki
25) Gaśnica 2 kg
26) Amortyzacja wysięgnika
27) Układ centralnego smarowania na wszystkie punkty smarne
28) Stalowe panele ochronne podwozia oraz przekładni
29) Krata ochronna na przedniej szybie
30) Ramię teleskopowe ze zgarniaczami brudu
31) Widły do palet
32) Łyżka uniwersalna, wzmacniana o poj. nie mniejszej jak 920 l.
33) Kosz transportowy.
Okres gwarancji min. 12 miesięcy z limitem 2000 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42418900-8 - Maszyny do załadunku lub przeładunku

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.P. Agroefekt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250562632

7.3.3) Ulica: Słupia 53

7.3.4) Miejscowość: Słupia

7.3.5) Kod pocztowy: 63-642

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.