eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie na rzecz NASK - PIB kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, w podziale na 5 Części



Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie na rzecz NASK - PIB kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, w podziale na 5 Części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie na rzecz NASK - PIB kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, w podziale na 5 Części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d42efe10-881a-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną

Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.nask.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nask.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć 2GB RAM, procesor IntelIV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program AcrobatReader lub inny odczytujący pliki w formacie np.pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.6) dopuszczalna
wielkość przesyłanych pojedynczych plików do 50MB. Dokumenty w formacie ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem PAdES;
natomiast dokumenty w formacie innym niż ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż
istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po
upływie terminu składania ofert.
2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Zamawiający kieruje ew. wezwania/pisma do
Wykonawcy za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”. Docelowy plik skierowany do Wykonawcy widoczny
będzie w podzakładce „Otrzymane”. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca wczytuje w oryginale lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym na Platformie w zakładce „Pytania/Informacje (podzakładka „Dodaj pytanie/komentarz”). Wykonawca w niniejszej
podzakładce wybiera docelowy plik, który ma zostać wczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcję „Zapisz”. Wykonawca składa ofertę
poprzez dodanie w zakładce „Załączniki” dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ i podpisanych kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poprzez wybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybranie
docelowego pliku, który ma zostać zamieszczony. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. W
przypadku, gdy załącznik zwiera tajemnicę przedsiębiorstwa/dane osobowe Wykonawca zaznacza stosowne polecenie „Załącznik
stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”/ „Załącznik zawiera dane osobowe”,
2) Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty (dodania załącznika) jest automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o
treści „Plik został przesłany”, po każdej prawidłowo wykonanej operacji tj. dodaniu i zapisaniu załącznika.
3) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), że:
1) Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest Zamawiający;
2) NASK - PIB wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail iod@nask.pl;
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego;
4) Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, bankom, operatorom pocztowym, podmiotom
świadczącym dla Administratora usługi prawne, doradcze, podatkowe oraz podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne
oraz innym podmiotom uprawnionym na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony czas (art. 78);
5) Dane osobowe przechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych, zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami, jak
również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub obrony przez ewentualnymi roszczeniami;
6) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia
przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że:
a) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.
16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą wzory umowy
w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
c) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UEL 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.)), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków
ochrony prawnej, o których mowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie;
7) W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia;
9) Decyzje dotyczące przetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Administrator nie
profiluje danych osobowych;
10) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.49.2022.573.MWI [Operator EZD]

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 3

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, związanych z wytwarzaniem i wdrażaniem systemów informatycznych wedle bieżących potrzeb Zamawiającego.
Część nr 1 - Specjaliści w zakresie aplikacji opartych o język C#
2. Zamawiający może prowadzić Postępowanie o udzielenie Zamówienia Wykonawczego w celu zapewnienia Pracy:
1) jednego Specjalisty;
2) kilku Specjalistów - nie więcej niż 3 Specjalistów w jednym Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Wykonawczego.
3. Terminy użyte powyżej zostały zdefiniowane we wzorze Umowy Ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ dla Części nr 1-5.
4. Na podstawie art. 314 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający ma zamiar zawrzeć Umowę Ramową z maksymalnie pięcioma Wykonawcami w ramach każdej z Części zamówienia. Zamawiający zawrze Umowę Ramową z Wykonawcami, których oferty będą najkorzystniejsze w ramach danej Części postępowania.
5. Zamawiający będzie udzielał zamówień wykonawczych (szczegółowych) na warunkach zamówienia określonych we wzorze Umowy ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Udzielenie zamówienia objętego Umową ramową może nastąpić wyłącznie między Zamawiającym, a Wykonawcą będącym stroną Umowy ramowej.
7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części nr 1-5 z dokładnym opisem zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ -SOPZ, zwany dalej „SOPZ”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79600000-0 - Usługi rekrutacyjne

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, związanych z wytwarzaniem i wdrażaniem systemów informatycznych wedle bieżących potrzeb Zamawiającego.
Część nr 2 - Specjaliści w zakresie bezpieczeństwa serwisów internetowych i testów UAT
2. Zamawiający może prowadzić Postępowanie o udzielenie Zamówienia Wykonawczego w celu zapewnienia Pracy:
1) jednego Specjalisty;
2) kilku Specjalistów - nie więcej niż 3 Specjalistów w jednym Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Wykonawczego.
3. Terminy użyte powyżej zostały zdefiniowane we wzorze Umowy Ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ dla Części nr 1-5.
4. Na podstawie art. 314 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający ma zamiar zawrzeć Umowę Ramową z maksymalnie pięcioma Wykonawcami w ramach każdej z Części zamówienia. Zamawiający zawrze Umowę Ramową z Wykonawcami, których oferty będą najkorzystniejsze w ramach danej Części postępowania.
5. Zamawiający będzie udzielał zamówień wykonawczych (szczegółowych) na warunkach zamówienia określonych we wzorze Umowy ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Udzielenie zamówienia objętego Umową ramową może nastąpić wyłącznie między Zamawiającym, a Wykonawcą będącym stroną Umowy ramowej.
7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części nr 1-5 z dokładnym opisem zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ -SOPZ, zwany dalej „SOPZ”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79600000-0 - Usługi rekrutacyjne

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, związanych z wytwarzaniem i wdrażaniem systemów informatycznych wedle bieżących potrzeb Zamawiającego.
Część nr 3 - Specjaliści w zakresie projektowania aplikacji internetowych i mobilnych
2. Zamawiający może prowadzić Postępowanie o udzielenie Zamówienia Wykonawczego w celu zapewnienia Pracy:
1) jednego Specjalisty;
2) kilku Specjalistów - nie więcej niż 3 Specjalistów w jednym Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Wykonawczego.
3. Terminy użyte powyżej zostały zdefiniowane we wzorze Umowy Ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ dla Części nr 1-5.
4. Na podstawie art. 314 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający ma zamiar zawrzeć Umowę Ramową z maksymalnie pięcioma Wykonawcami w ramach każdej z Części zamówienia. Zamawiający zawrze Umowę Ramową z Wykonawcami, których oferty będą najkorzystniejsze w ramach danej Części postępowania.
5. Zamawiający będzie udzielał zamówień wykonawczych (szczegółowych) na warunkach zamówienia określonych we wzorze Umowy ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Udzielenie zamówienia objętego Umową ramową może nastąpić wyłącznie między Zamawiającym, a Wykonawcą będącym stroną Umowy ramowej.
7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części nr 1-5 z dokładnym opisem zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ -SOPZ, zwany dalej „SOPZ”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79600000-0 - Usługi rekrutacyjne

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, związanych z wytwarzaniem i wdrażaniem systemów informatycznych wedle bieżących potrzeb Zamawiającego.
Część nr 4 - Specjaliści w zakresie metodyk wytwarzania oprogramowania
2. Zamawiający może prowadzić Postępowanie o udzielenie Zamówienia Wykonawczego w celu zapewnienia Pracy:
1) jednego Specjalisty;
2) kilku Specjalistów - nie więcej niż 3 Specjalistów w jednym Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Wykonawczego.
3. Terminy użyte powyżej zostały zdefiniowane we wzorze Umowy Ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ dla Części nr 1-5.
4. Na podstawie art. 314 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający ma zamiar zawrzeć Umowę Ramową z maksymalnie pięcioma Wykonawcami w ramach każdej z Części zamówienia. Zamawiający zawrze Umowę Ramową z Wykonawcami, których oferty będą najkorzystniejsze w ramach danej Części postępowania.
5. Zamawiający będzie udzielał zamówień wykonawczych (szczegółowych) na warunkach zamówienia określonych we wzorze Umowy ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Udzielenie zamówienia objętego Umową ramową może nastąpić wyłącznie między Zamawiającym, a Wykonawcą będącym stroną Umowy ramowej.
7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części nr 1-5 z dokładnym opisem zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ -SOPZ, zwany dalej „SOPZ”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79600000-0 - Usługi rekrutacyjne

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, związanych z wytwarzaniem i wdrażaniem systemów informatycznych wedle bieżących potrzeb Zamawiającego.
Część nr 5 - Specjaliści w obszarze administrowania i projektowania systemów IT oraz cyberbezpieczeństwa
2. Zamawiający może prowadzić Postępowanie o udzielenie Zamówienia Wykonawczego w celu zapewnienia Pracy:
1) jednego Specjalisty;
2) kilku Specjalistów - nie więcej niż 3 Specjalistów w jednym Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Wykonawczego.
3. Terminy użyte powyżej zostały zdefiniowane we wzorze Umowy Ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ dla Części nr 1-5.
4. Na podstawie art. 314 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający ma zamiar zawrzeć Umowę Ramową z maksymalnie pięcioma Wykonawcami w ramach każdej z Części zamówienia. Zamawiający zawrze Umowę Ramową z Wykonawcami, których oferty będą najkorzystniejsze w ramach danej Części postępowania.
5. Zamawiający będzie udzielał zamówień wykonawczych (szczegółowych) na warunkach zamówienia określonych we wzorze Umowy ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Udzielenie zamówienia objętego Umową ramową może nastąpić wyłącznie między Zamawiającym, a Wykonawcą będącym stroną Umowy ramowej.
7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części nr 1-5 z dokładnym opisem zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ -SOPZ, zwany dalej „SOPZ”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79600000-0 - Usługi rekrutacyjne

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający stosuje warunki udziału w postępowaniu:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, należycie, co najmniej:

Część nr 1

2 usługi polegające na zapewnieniu zasobów ludzkich z branży IT, każda na co najmniej 150 000,00 złotych brutto.

UWAGA:
- W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej przez Wykonawcę usługi, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne usługi lub dostawy, wykazana musi zostać wartość dotycząca tej części usługi, która obejmowała zakresem usługi, o której mowa powyżej.
- W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, nie zakończonych na dzień składania ofert, wykazana przez Wykonawcę usługa, polegająca na zapewnieniu zasobów ludzkich z branży IT, na dzień składania ofert musi być zrealizowana na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł brutto.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie ww. warunków Wykonawcy wykazują łącznie.

Część nr 2

2 usługi polegające na zapewnieniu zasobów ludzkich z branży IT, każda na co najmniej 75 000,00 złotych brutto.

UWAGA:
- W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej przez Wykonawcę usługi, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne usługi lub dostawy, wykazana musi zostać wartość dotycząca tej części usługi, która obejmowała zakresem usługi, o której mowa powyżej.
- W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, nie zakończonych na dzień składania ofert, wykazana przez Wykonawcę usługa, polegająca na zapewnieniu zasobów ludzkich z branży IT, na dzień składania ofert musi być zrealizowana na kwotę nie mniejszą niż 75 000,00 zł brutto.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie ww. warunków Wykonawcy wykazują łącznie.

Część nr 3-5

2 usługi polegające na zapewnieniu zasobów ludzkich z branży IT, każda na co najmniej 100 000,00 złotych brutto.

UWAGA:
- W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej przez Wykonawcę usługi, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne usługi lub dostawy, wykazana musi zostać wartość dotycząca tej części usługi, która obejmowała zakresem usługi, o której mowa powyżej.
- W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, nie zakończonych na dzień składania ofert, wykazana przez Wykonawcę usługa, polegająca na zapewnieniu zasobów ludzkich z branży IT, na dzień składania ofert musi być zrealizowana na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie ww. warunków Wykonawcy wykazują łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 2) SWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2) dokument, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 2) SWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienie pkt 2 stosuje się.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta składa się z:
1) Formularza Ofertowego dla Części nr 1-5 (wzór formularza stanowi Załącznik nr 2 do SWZ);
2) Formularza cenowego dla Części nr 1-5 (wzór formularza stanowi Załącznik nr 3 do SWZ);
2. Wraz z ofertą należy złożyć:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (wzór Oświadczenia dla Części nr 1-5 stanowi Załącznik nr 4 do SWZ);
2) Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ dla Części nr 1-5 (w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu);
3) Oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 9 SWZ (w przypadku wykonawców występujących wspólnie) – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ dla Części nr 1-5.
4) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ dla Części nr 1-5 (w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu).
5) Pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie (w wypadku złożenia oferty przez konsorcjum),
6) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku posługiwania się pełnomocnikiem),
7) Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
Część nr 1: 4 000,00 zł brutto
Część nr 2: 1 000,00 zł brutto
Część nr 3: 1 000,00 zł brutto
Część nr 4: 1 000,00 zł brutto
Część nr 5: 3 000,00 zł brutto
2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert (w szczególności wadium w pieniądzu powinno znajdować się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert).
Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądz,
b. gwarancja bankowa,
c. gwarancja ubezpieczeniowa,
d. poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019.poz.310 ze zm.)
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek 83 1750 0009 0000 0000 3999 8394 z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: „Wadium na przetarg nr ZZPiZ.2611.49.2022.573.MWI [Operator EZD], Pn.: „Świadczenie na rzecz NASK - PIB kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, w podziale na 5 Części”, Część nr …..”. Koszty prowizji bankowych z tytułu wpłaty wadium ponosi Wykonawca.
4. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy przekazać w oryginale w postaci elektronicznej tj. dokument gwarancji lub poręczenia podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym, osobistym lub zaufanym przez gwaranta lub poręczyciela.
5. Gwarancje lub poręczenia muszą zobowiązywać gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wadium na rzecz zamawiającego na jego pierwsze, pisemne wezwanie, muszą być nieodwołalne i ważne co najmniej przez okres związania ofertą. Wadium powinno zabezpieczać uprawnienia zamawiającego do zatrzymania wadium określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z przepisami art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.
4. Żaden z wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu w stosunku do wykonawców występujących wspólnie będzie oceniane łącznie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta złożona przez wykonawców występujących wspólnie, a także gdy Zamawiający skorzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, każdy z wykonawców przedstawia podmiotowe środki dowodowe służące potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia. Pozostałe podmiotowe środki dowodowe mogą być złożone wspólnie.
7. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
8. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia.
9. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian Umowy Ramowej w przypadku:
1) konieczności dostosowywania elementów zamówienia do zasad wiedzy technicznej, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, a nie można było takiej zmiany przewidzieć w chwili zawarcia Umowy Ramowej;
2) konieczności zmiany sposobu wykonania Umowy Ramowej w obszarach: organizacyjnym, przyjętych metod lub kanałów komunikacji;
3) koniczności wyeliminowania wzajemnych sprzeczności w Umowie Ramowej lub Załącznikach lub potrzeby dostosowania zapisów Umowy Ramowej lub załączników do obowiązujących przepisów prawa;
4) rezygnacji z danego wymagania lub zastąpienia go innym, co spowoduje zoptymalizowane lub dopasowanie przedmiotu Umowy Ramowej do potrzeb Zamawiającego;
5) wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy Ramowej lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia Prac; .
6) powstałej po zawarciu Umowy Ramowej sytuacji braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania Umowy Ramowej zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami; Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian polegających na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy Ramowej, co nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnienia Zamawiającego do wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy Ramowej w sytuacjach przewidzianych Umową Ramową lub przepisami prawa;
7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy Ramowej, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty;
8) powstałej możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy Ramowej;
9) zwiększonego zapotrzebowania Zamawiającego na świadczenie Usług w danej, danych Częściach, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy Wykonawczej.
2. W oparciu o okoliczności określone w ust 1 pkt 1 – 9 zmianie może ulec:
1) sposób realizacji Usług w sposób dostosowujący go do zmian wynikających z okoliczności wskazanych w pkt 1 – 9 nie zmieniający ogólnego charakteru Umowy Ramowej;
2) sposób prowadzenia Postępowania o udzielenie Zamówienia Wykonawczego;
3) kwota wynagrodzenia całkowitego, o którym mowa w § 9 ust. 1 poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie (zwiększenie nie więcej niż 20% w stosunku do kwoty wskazanej pierwotnie odpowiednio w § 9 ust. 1);
4) kwota budżetu w ramach danej Części określona odpowiednio w § 9 ust. 2 pkt 1 – 5 lit. a poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie (zwiększenie nie więcej niż 20% w stosunku do kwoty wskazanej pierwotnie odpowiednio w § 9 ust. 2 pkt 1 – 5 lita. a);
5) termin, poprzez jego skrócenie lub wydłużenie, przy czym wydłużenie nie więcej niż o 3 miesiące.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian jest zaistnienie okoliczności określonych w ust. 1 i wystąpienie Strony powołującej się na te okoliczności z wnioskiem o zmianę Umowy Ramowej.
4. Zmiana osób, o których mowa w § 24 i Załączniku nr 8 do Umowy Ramowej nie stanowi zmiany Umowy Ramowej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://nask.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-17 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-15

8.19.) Umowa ramowa:

Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami

8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak

8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 5

8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 3 ustawy

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na 1 (jedną) lub maksymalnie na 3 (trzy) Części zamówienia. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach danej Części.
3. Zamówienie może zostać udzielone jednemu Wykonawcy w odniesieniu do 1 (jednej) lub maksymalnie 3 (trzech) Części zamówienia lub Wykonawcom wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do jednej Części zamówienia albo w odniesieniu do maksymalnie 3 (trzech) Części zamówienia.
4. Wykluczeniu z postępowania podlega wykonawca, wobec którego zachodzą okoliczności określone w:
1) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4) - 10) ustawy Pzp;
2) art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
5. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Powierzenie realizacji części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłową realizację zamówienia.
6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć ewentualnym podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, o ile są już znani.
7. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, w wymiarze czasu adekwatnym do powierzonych zadań, osób wykonujących wskazane we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, dalej zwany „Wzorem umowy”, czynności w zakresie realizacji zamówienia i bezpośrednio związanych z wykonywaniem zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2022 poz. 2207 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia.
9. Sposób weryfikowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we Wzorze Umowy.
10. Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całego zamówienia wynosi: 1 008 600,00 zł brutto, w tym:
Część nr 1: 357 916,00 zł brutto;
Część nr 2: 112 902,00 zł brutto;
Część nr 3: 127 576,00 zł brutto;
Część nr 4: 140 098,00 zł brutto;
Część nr 5: 270 108,00 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.