eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie na rzecz NASK - PIB kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, w podziale na 5 Części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie na rzecz NASK - PIB kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, w podziale na 5 Części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.nask.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie na rzecz NASK - PIB kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, w podziale na 5 Części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d42efe10-881a-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526957

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.49.2022.573.MWI [Operator EZD]

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 1008600,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, związanych z wytwarzaniem i wdrażaniem systemów informatycznych wedle bieżących potrzeb Zamawiającego.
Część nr 1 - Specjaliści w zakresie aplikacji opartych o język C#
2. Zamawiający może prowadzić Postępowanie o udzielenie Zamówienia Wykonawczego w celu zapewnienia Pracy:
1) jednego Specjalisty;
2) kilku Specjalistów - nie więcej niż 3 Specjalistów w jednym Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Wykonawczego.
3. Terminy użyte powyżej zostały zdefiniowane we wzorze Umowy Ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ dla Części nr 1-5.
4. Na podstawie art. 314 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający ma zamiar zawrzeć Umowę Ramową z maksymalnie pięcioma Wykonawcami w ramach każdej z Części zamówienia. Zamawiający zawrze Umowę Ramową z Wykonawcami, których oferty będą najkorzystniejsze w ramach danej Części postępowania.
5. Zamawiający będzie udzielał zamówień wykonawczych (szczegółowych) na warunkach zamówienia określonych we wzorze Umowy ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Udzielenie zamówienia objętego Umową ramową może nastąpić wyłącznie między Zamawiającym, a Wykonawcą będącym stroną Umowy ramowej.
7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części nr 1-5 z dokładnym opisem zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ -SOPZ, zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79600000-0 - Usługi rekrutacyjne

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.5.) Wartość części: 357916,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, związanych z wytwarzaniem i wdrażaniem systemów informatycznych wedle bieżących potrzeb Zamawiającego.
Część nr 2 - Specjaliści w zakresie bezpieczeństwa serwisów internetowych i testów UAT
2. Zamawiający może prowadzić Postępowanie o udzielenie Zamówienia Wykonawczego w celu zapewnienia Pracy:
1) jednego Specjalisty;
2) kilku Specjalistów - nie więcej niż 3 Specjalistów w jednym Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Wykonawczego.
3. Terminy użyte powyżej zostały zdefiniowane we wzorze Umowy Ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ dla Części nr 1-5.
4. Na podstawie art. 314 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający ma zamiar zawrzeć Umowę Ramową z maksymalnie pięcioma Wykonawcami w ramach każdej z Części zamówienia. Zamawiający zawrze Umowę Ramową z Wykonawcami, których oferty będą najkorzystniejsze w ramach danej Części postępowania.
5. Zamawiający będzie udzielał zamówień wykonawczych (szczegółowych) na warunkach zamówienia określonych we wzorze Umowy ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Udzielenie zamówienia objętego Umową ramową może nastąpić wyłącznie między Zamawiającym, a Wykonawcą będącym stroną Umowy ramowej.
7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części nr 1-5 z dokładnym opisem zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ -SOPZ, zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79600000-0 - Usługi rekrutacyjne

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.5.) Wartość części: 112902,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, związanych z wytwarzaniem i wdrażaniem systemów informatycznych wedle bieżących potrzeb Zamawiającego.
Część nr 3 - Specjaliści w zakresie projektowania aplikacji internetowych i mobilnych
2. Zamawiający może prowadzić Postępowanie o udzielenie Zamówienia Wykonawczego w celu zapewnienia Pracy:
1) jednego Specjalisty;
2) kilku Specjalistów - nie więcej niż 3 Specjalistów w jednym Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Wykonawczego.
3. Terminy użyte powyżej zostały zdefiniowane we wzorze Umowy Ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ dla Części nr 1-5.
4. Na podstawie art. 314 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający ma zamiar zawrzeć Umowę Ramową z maksymalnie pięcioma Wykonawcami w ramach każdej z Części zamówienia. Zamawiający zawrze Umowę Ramową z Wykonawcami, których oferty będą najkorzystniejsze w ramach danej Części postępowania.
5. Zamawiający będzie udzielał zamówień wykonawczych (szczegółowych) na warunkach zamówienia określonych we wzorze Umowy ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Udzielenie zamówienia objętego Umową ramową może nastąpić wyłącznie między Zamawiającym, a Wykonawcą będącym stroną Umowy ramowej.
7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części nr 1-5 z dokładnym opisem zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ -SOPZ, zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79600000-0 - Usługi rekrutacyjne

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.5.) Wartość części: 127576,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, związanych z wytwarzaniem i wdrażaniem systemów informatycznych wedle bieżących potrzeb Zamawiającego.
Część nr 4 - Specjaliści w zakresie metodyk wytwarzania oprogramowania
2. Zamawiający może prowadzić Postępowanie o udzielenie Zamówienia Wykonawczego w celu zapewnienia Pracy:
1) jednego Specjalisty;
2) kilku Specjalistów - nie więcej niż 3 Specjalistów w jednym Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Wykonawczego.
3. Terminy użyte powyżej zostały zdefiniowane we wzorze Umowy Ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ dla Części nr 1-5.
4. Na podstawie art. 314 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający ma zamiar zawrzeć Umowę Ramową z maksymalnie pięcioma Wykonawcami w ramach każdej z Części zamówienia. Zamawiający zawrze Umowę Ramową z Wykonawcami, których oferty będą najkorzystniejsze w ramach danej Części postępowania.
5. Zamawiający będzie udzielał zamówień wykonawczych (szczegółowych) na warunkach zamówienia określonych we wzorze Umowy ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Udzielenie zamówienia objętego Umową ramową może nastąpić wyłącznie między Zamawiającym, a Wykonawcą będącym stroną Umowy ramowej.
7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części nr 1-5 z dokładnym opisem zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ -SOPZ, zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79600000-0 - Usługi rekrutacyjne

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.5.) Wartość części: 140098,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, związanych z wytwarzaniem i wdrażaniem systemów informatycznych wedle bieżących potrzeb Zamawiającego.
Część nr 5 - Specjaliści w obszarze administrowania i projektowania systemów IT oraz cyberbezpieczeństwa
2. Zamawiający może prowadzić Postępowanie o udzielenie Zamówienia Wykonawczego w celu zapewnienia Pracy:
1) jednego Specjalisty;
2) kilku Specjalistów - nie więcej niż 3 Specjalistów w jednym Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Wykonawczego.
3. Terminy użyte powyżej zostały zdefiniowane we wzorze Umowy Ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ dla Części nr 1-5.
4. Na podstawie art. 314 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający ma zamiar zawrzeć Umowę Ramową z maksymalnie pięcioma Wykonawcami w ramach każdej z Części zamówienia. Zamawiający zawrze Umowę Ramową z Wykonawcami, których oferty będą najkorzystniejsze w ramach danej Części postępowania.
5. Zamawiający będzie udzielał zamówień wykonawczych (szczegółowych) na warunkach zamówienia określonych we wzorze Umowy ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Udzielenie zamówienia objętego Umową ramową może nastąpić wyłącznie między Zamawiającym, a Wykonawcą będącym stroną Umowy ramowej.
7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części nr 1-5 z dokładnym opisem zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ -SOPZ, zwany dalej „SOPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79600000-0 - Usługi rekrutacyjne

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.5.) Wartość części: 270108,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257708,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498467,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257708,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rida Software Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393873070

7.3.3) Ulica: Ul. Gałczyńskiego 62/1

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-089

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357916,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100737,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184193,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100737,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TestArmy Group S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992754194

7.3.3) Ulica: ul. Petuniowa 9/5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-238

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112902,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APPS GARDEN sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772429841

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 180

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-982

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127576,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106628,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106628,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RITS Professional Services Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213635475

7.3.3) Ulica: ul. Wołoska 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-583

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140098,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272691,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OUTSEC SP. Z O.O.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: INNOBO SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272771180

7.3.3) Ulica: UL. TWARDA 18

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-105

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270108,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Na podstawie art. 314 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający ma zamiar zawrzeć Umowę Ramową z maksymalnie pięcioma Wykonawcami w ramach każdej z Części zamówienia. Zamawiający zawrze Umowę Ramową z Wykonawcami, których oferty będą najkorzystniejsze w ramach danej Części postępowania.
W Ogłoszeniu o wyniku postępowania, ze względu na ograniczone miejsce, zostali podali Wykonawcy, których oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryterium oceny ofert, w zakresie każdej z Części.
W ramach Części nr 1 Zamawiający zawarł umowę z następującymi Wykonawcami:
Eyzee S.A.
Al. Jana Pawła II 22
00-133 Warszawa
z ceną brutto oferty: 498 467,30 zł;
RITS Professional Services Sp z o.o.
ul. Wołoska 9,
02-583 Warszawa
z ceną brutto oferty: 366 414,00 zł;
Rida Software Sp. z o.o.
Ul. Gałczyńskiego 62/1;
10-089 Olsztyn
z ceną brutto oferty: 257 708,00 zł;
Pentacomp Systemy Informatyczne S.A.
Aleje Jerozolimskie 179
02-222 Warszawa
z ceną brutto oferty: 314 348,64 zł.

W ramach Części nr 2 Zamawiający zawarł umowę z następującymi Wykonawcami:
Eyzee S.A.
Al. Jana Pawła II 22
00-133 Warszawa
z ceną brutto oferty: 184 193,20 zł;
RITS Professional Services Sp z o.o.
ul. Wołoska 9
02-583 Warszawa
z ceną brutto oferty: 140 935,00 zł;
pTAG Sp. z o.o.
Ul. Henryka Sienkiewicza 4 lok.6
00-015 Warszawa
z ceną brutto oferty: 153 104,25 zł;
TestArmy Group S.A.
ul. Petuniowa 9/5
53-238 Wrocław
z ceną brutto oferty: 100 737. zł;
Rida Software Sp. z o.o.
Ul. Gałczyńskiego 62/1
10-089 Olsztyn
z ceną brutto oferty: 123 800,00 zł.

W ramach Części nr 3 Zamawiający zawarł umowę z następującymi Wykonawcami:
Devqube Sp. z o.o.
Gwiaździsta 66,
53-413 Wrocław
z ceną brutto oferty: 123 020,00 zł;
APPS GARDEN sp. z o.o.
Al. Jana Pawła II 180,
31-982 Kraków
z ceną brutto oferty: 82120,00 zł;
TestArmy Group S.A.
ul. Petuniowa 9/5,
53-238 Wrocław
z ceną brutto oferty: 96 001,50 zł.

W ramach Części nr 4 Zamawiający zawarł umowę z następującymi Wykonawcami:
RITS Professional Services Sp z o.o.
ul. Wołoska 9,
02-583 Warszawa
z ceną brutto oferty: 106 628,70 zł

W ramach Części nr 5 Zamawiający zawarł umowę z następującymi Wykonawcami:
TestArmy Group S.A.
ul. Petuniowa 9/5,
53-238 Wrocław
z ceną brutto oferty: 272 691 zł
oraz
Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia:
OUTSEC SP. Z O.O.
UL. TWARDA 18,
00-105 WARSZAWA
i
INNOBO SP. Z O.O.
Aleja Pawła II 27
00-867 WARSZAWA
z ceną brutto oferty: 269 460,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.