eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NowogrodziecZakup dwóch motopomp przewoźnych o dużej wydajności do wody zanieczyszczonej (250m3/h)



Ogłoszenie z dnia 2025-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup dwóch motopomp przewoźnych o dużej wydajności do wody zanieczyszczonej (250m3/h)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowogrodziec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821581

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowogrodziec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-730

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +4875 738 06 68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.jaworska@nowogrodziec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nowogrodziec.ezamawiajacy.pl/pn/NOWOGRO/demand/243680/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup dwóch motopomp przewoźnych o dużej wydajności do wody zanieczyszczonej (250m3/h)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c27ce32-19ff-4fa9-8c3d-46d3dcf263c6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00526861

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00108261/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup dwoch motopomp przewoźnych o dużej wydajnosci na potrzeby Ochrony ludnosci i Obrony Cywilnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503853

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.24.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch przewoźnych motopomp o dużej wydajności do wody zanieczyszczonej, na potrzeby realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej. Zamówienie obejmuję zakup dwóch kompletów pomp przewoźnych wraz z odpowiadającymi im przyczepami, posiadającymi homologację do ruchu po drogach publicznych. Zamawiający określa minimalne wymagania dotyczące oferowanych urządzeń:
1) wydajność: od 100m3/h do 250 m3/h
2) zawodnienie: Ręczne
3) linia ssawna
4) linia tłoczna min jedna o długości min 40 mb
5) kosz ssawny: z zaw. Zwrotnym
6) średnica zanieczyszczeń: Maks. 40 mm
7) ciśnienie: 2,3 bar +/- 2 %
8) jednostka napędowa: Silnik diesel,
9) rozruch: elektryczny
10) czas pracy: min. 10 godz.

Wymagania ogólne:
1) Motopompy przewoźne do wody zanieczyszczonej, nowe – najwcześniejszy dopuszczalny rok produkcji 2024;
2) certyfikat CNBOP PIB,
3) Co najmniej 24 miesięczny okres bezpłatnej gwarancji – okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca w ofercie wskazuje ilość miesięcy, na którą udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości. Oferowany okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości nie może być krótszy niż 24 miesiące oraz dłuższy niż 60 miesięcy.
Gwarancja jakości jest zobowiązaniem umownym i narzędziem zapewniającym utrzymanie jakości przedmiotu umowy przez określony czas po odbiorze zadania. Wykonawca udziela gwarancji jakości na czas, w którym to podejmie się naprawy lub wymiany elementów będących przedmiotem umowy. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji jakości. Warunki gwarancji dookreślone zostały we wzorze umowy. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja jakości będzie obejmować:
- usuwanie fizycznych wad ukrytych w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o wadach,
- przeprowadzanie na własny koszt stosownych przeglądów w celu utrzymania gwarancji,
- zapewnienie na własny koszt wszystkich niezbędnych do przeglądów materiałów.
Do napraw gwarancyjnych Wykonawca jest zobowiązany użyć fabrycznie nowych elementów o parametrach nie gorszych niż uszkodzone po wykonaniu dwóch bezskutecznych napraw.
Wykonawca określi zakres przeglądów gwarancyjnych i usług serwisowych urządzeń dla zachowania gwarancji w zakresie niezbędnym do prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy przez cały okres obowiązywania gwarancji.
4) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
a) Kartę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji oraz wykaz obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych;
b) Instrukcję obsługi sporządzoną w języku polskim lub angielskim.
5) Przedmiot zamówienia obejmuje również koszt transportu, w tym ubezpieczenia i rozładunku na adres: 59-730 Nowogrodziec ul. Lubańska 20 - OSP Nowogrodziec

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144213-4 - Motopompy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 12.11.2025r. o godz. 10:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postepowaniu. W postępowaniu nie została złożona żadna oferta, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.