eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazanów › Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kazanowie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kazanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAZANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Partyzantów 28

1.5.2.) Miejscowość: Kazanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-713

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 386 49 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kazanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.ugkazanow.bip.org.pl/przetargi/index/id/1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kazanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bb060b0-5a82-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021369/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kazanowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. "Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kazanowie". Nr projektu RPMA.04.02.00-14-1288/20

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419114/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1419383,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń (o ile będą wymagane) oraz wykonanie termomodernizacji wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi budynku Urzędu Gminy w Kazanowie pow. zwoleński woj. mazowieckie w ramach projektu „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kazanowie”.
2. Wykonawca ma obowiązek wykonania:
1) dokumentacji projektowej obejmującej co najmniej:
-projekty budowlane i wykonawcze w podziale na branże wg wymagań prawnych w zakresie obszarów termomodernizowanych,
-specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
-przedmiar robót opracowany na podstawie i zgodnie z Rozporządzeniem,
-kosztorys ofertowy w cenach jednostkowych,
-wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z obliczenia przedstawiające osiągnięcie efektu ekologicznego oraz ekonomicznego wykonanej termomodernizacji,
-wykonanie certyfikatu energetycznego dla obiektu,
-harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych,
-wykonania zadania termomodernizacji zgodnie z opracowanymi
i zatwierdzonymi projektami wykonawczymi, PFU, SWZ oraz audytami,
-wykonania audytu termomodernizacyjnego po wykonaniu prac termomodernizacyjnych, którego podstawę stanowią badania i pomiary dokonane w rzeczywistości na obiekcie termomodernizowanym,
-ewentualnego wykonania dokumentacji celem uzyskania decyzji Środowiskowej w przypadku zaistnienia konieczności,
-wykonanie inwentaryzacji ornitologicznej, a w przypadku, gdy inwentaryzacja ornitologiczna potwierdzi występowanie gatunku chronionego uzyskanie zezwolenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na czynności podlegające zakazom w stosunku do gatunków objętych ochroną na podstawie art. 56 ustawy o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r.,
-wykonanie - realizację robót budowlanych i instalacyjnych objętych niniejszym programem.
Wykonawca powinien również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, certyfikaty itp., wynikające z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót.

2) robót budowlanych obejmujących co najmniej:
-modernizacja systemu ogrzewczego - montaż pompy ciepła o mocy min. 30 kW powietrze/woda, jako dodatkowego źródła ciepła dla systemu ogrzewczego, rozdział i opomiarowanie instalacji centralnego ogrzewania dla poszczególnych jednostek mieszczących się w budynku; wymiana instalacji centralnego ogrzewania, w tym wymiana grzejników na grzejniki 2 zaworami termostatycznymi,
-modernizacja systemu przygotowania c.w.u. - wymiana podgrzewaczy elektrycznych na nowe zasilane z ogniw PV,
-ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia wraz z robotami towarzyszącymi
-ocieplenie stropodachu,
-ocieplenie ścian przylegających do gruntu,
-ocieplenie ścian zewnętrznych piwnicy,
-wymiana okien w pomieszczeniach ogrzewanych na okna z nawiewnikami,
-wymiana luksferów na okna z nawiewnikami,
-wymiana okien w piwnicy na okna z nawiewnikami,
-modernizacja oświetlenia - montaż opraw typu LED,
-montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 17,28 kWp,
-modernizacja pokrycia dachowego.
3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) wraz ze wstępnymi przedmiarami – Załącznik Nr 1 do SWZ, oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2024580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2024580,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2024580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SKADAR Arkadiusz Skawiński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PUH "SKADAR" Darius Skawiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146975079

7.3.3) Ulica: Mokra

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2024580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.