eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SochaczewSZKOLENIE KWALIFIKOWANEJ PIERWSZEJ POMOCY



Ogłoszenie z dnia 2025-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SZKOLENIE KWALIFIKOWANEJ PIERWSZEJ POMOCY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sochaczewski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 65

1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatsochaczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sochaczew-powiat.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatsochaczew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SZKOLENIE KWALIFIKOWANEJ PIERWSZEJ POMOCY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adea7c18-f347-468a-88ac-b954270e3bb6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00526753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066149/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Szkolenie Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471917

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IMZP.272.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 5 kursów w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (KPP) wraz z egzaminem końcowym – każdy kurs dla 24 osób (łącznie dla 120 osób), zakończony wydaniem zaświadczeń dla uczestników.
2. Kursy KPP mają na celu przygotowanie personelu do udzielania kwalifikowanej pierwszej pomocy osobom w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego.
3. Kursy należy przeprowadzić w formie stacjonarnej, w dni weekendowe (sobota, niedziela) lub
od poniedziałku do piątku po godzinie 16:00.
4. Liczba osób do przeszkolenia: 24 osoby podczas jednego kursu (łączeni 120 osób). Liczba uczestników może ulec nieznacznej zmianie z przyczyn niezależnych.
5. Każdy kurs należy zorganizować zgodnie z ramowym programem i zasadami określonymi
w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (Dz. U. z 2021 r. poz. 411).
6. Program kursu kwalifikowanej pierwszej pomocy powinien zostać zatwierdzony przez wojewodę właściwego ze względu na siedzibę podmiotu prowadzącego kurs.
7. Miejsca przeprowadzenia kursów zostaną wskazane i udostępnione przez zamawiającego najpóźniej
na 3 dni przed odbyciem kursów (obiekt użyteczności publicznej na terenie powiatu sochaczewskiego).
8. Zamawiający nie zapewnia wyżywienia dla osób prowadzących kurs. Wyżywienie i dojazd do punktów szkoleń dla osób prowadzących kurs zapewnia Wykonawca.
9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszelkie materiały szkoleniowe.
10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych rozwiązaniom wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne do opisanego powyżej jest zobowiązany wykazać (udowodnić) równoważność przedmiotu zamówienia
w zakresie wskazanych parametrów, które muszą być na poziomie nie gorszym niż parametry wskazane przez Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie udowodnić, iż proponowane rozwiązanie
w równoważnym stopniu spełnia wymagania określone w treści zamówienia publicznego,
ze szczególnym uwzględnieniem parametrów.
11. Wskazanie w treści zamówienia określonego wyboru, źródła, patentu, znaku towarowego itp., które stanowią charakteryzację produktu lub usługi, należy rozumieć jako wskazanie na doprecyzowanie wymagań, a składanie ofert równoważnych produktów jest dopuszczalne z zachowaniem parametrów użytkowych, technicznych jakościowych czy funkcjonalnych jakościowo równych lub nie gorszych niż wskazane w opisie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FANTOMAN Łukasz Bińkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883050399

7.3.4) Miejscowość: Wichrowice 1, Choceń 87-850

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.