eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bulkowo,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo''



Ogłoszenie z dnia 2025-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo''

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BULKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Bulkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-454

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 20 13

1.5.8.) Numer faksu: 24 265 23 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bulkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bulkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6dc830d1-7939-4142-8861-c1fccd5d490f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo''

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dc830d1-7939-4142-8861-c1fccd5d490f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00526719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053696/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00421651

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRA.IZ.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 260590,90 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 232480,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”-sołectwo Dobra, obejmuje dostawę żwiru w ilości min. 109,44 t, max. 142,28 t, na potrzeby sołectwa Dobra.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość żwiru, tj. 109,44 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 109,44 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 2845,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Gniewkowo, obejmuje dostawę żwiru w ilości min. 446,03 t, max. 579,83 t, na potrzeby sołectwa Gniewkowo.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość żwiru, tj. 446,03 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 446,03 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 11596,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Gocłowo, obejmuje dostawę żwiru w ilości min. 601,24 t, max. 781,61 t, na potrzeby sołectwa Gocłowo.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość żwiru, tj. 601,24 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 601,24 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 15632,28 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Krzykosy, obejmuje dostawę żwiru w ilości min. 695,80 t, max. 904,54 t, na potrzeby sołectwa Krzykosy.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość żwiru, tj. 695,80 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 695,80 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 18090,77 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.5. Część V zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Nadułki-Majdany, obejmuje dostawę żwiru w ilości min. 440,67 t, max. 572,87 t, na potrzeby sołectwa Nadułki-Majdany.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość żwiru, tj. 440,67 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 440,67 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 11457,49 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.6. Część VI zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Nowe Krubice, obejmuje dostawę żwiru w ilości min. 75,86 t, max. 98,61 t, na potrzeby sołectwa Nowe Krubice.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość żwiru, tj. 75,86 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 75,86 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 1972,25 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.7. Część VII zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Nowe Łubki, obejmuje dostawę mieszanki kamiennej dolomitowej o uziarnieniu 0-31 mm w ilości min. 229,98 t, max. 298,97 t, na potrzeby sołectwa Nowe Łubki.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość mieszanki kamiennej dolomitowej o uziarnieniu 0-31 mm, tj. 229,98 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 229,98 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 27597,54 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.8. Część VIII zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Nowy Podleck, obejmuje dostawę mieszanki kamiennej dolomitowej o uziarnieniu 0-31 mm w ilości min. 160,03 t, max. 208,04 t, na potrzeby sołectwa Nowy Podleck.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość mieszanki kamiennej dolomitowej o uziarnieniu 0-31 mm, tj. 160,03 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 160,03 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 19204,05 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.9. Część IX zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Pilichowo, obejmuje dostawę mieszanki kamiennej dolomitowej o uziarnieniu 0-31 mm w ilości min. 174,72 t, max. 227,14 t, na potrzeby sołectwa Pilichowo.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość mieszanki kamiennej dolomitowej o uziarnieniu 0-31 mm, tj. 174,72 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 174,72 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 20966,74 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część X zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Rogowo, obejmuje dostawę żwiru w ilości min. 576,26 t, max. 749,14 t, na potrzeby sołectwa Rogowo.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość żwiru, tj. 576,26 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 576,26 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 14982,87 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XI zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Słupca, obejmuje dostawę żwiru w ilości min. 594,11 t, max. 772,34 t, na potrzeby sołectwa Słupca.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość żwiru, tj. 594,11 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 594,11 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 15446,73 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XII zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Sochocino-Badurki, obejmuje dostawę żwiru w ilości min. 531,66 t, max. 691,16 t, na potrzeby sołectwa Sochocino-Badurki.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość żwiru, tj. 531,66 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 531,66 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 13823,20 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XIII zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Stare Łubki, obejmuje dostawę żwiru w ilości min. 554,85 t, max. 721,31 t, na potrzeby sołectwa Stare Łubki.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość żwiru, tj. 554,85 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 554,85 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 14426,23 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.14. Część XIV zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Stary Podleck, obejmuje dostawę żwiru w ilości min. 579,83 t, max. 753,78 t, na potrzeby sołectwa Stary Podleck.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość żwiru, tj. 579,83 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 579,83 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 15075,64 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.15. Część XV zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Szasty, obejmuje dostawę żwiru w ilości min. 544,15 t, max. 707,40 t, na potrzeby sołectwa Szasty.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość żwiru, tj. 544,15 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 544,15 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 14147,91 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.16. Część XVI zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Wołowa, obejmuje dostawę mieszanki kamiennej dolomitowej o uziarnieniu 0-31 mm w ilości min. 126,79 t, max. 164,83 t, na potrzeby sołectwa Wołowa.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość mieszanki kamiennej dolomitowej o uziarnieniu 0-31 mm, tj. 126,79 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 126,79 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 15214,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4900,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: U.S.T. Handel Żwirem Mariusz Guziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742241323

7.3.4) Miejscowość: Nowy Podleck 20

7.3.5) Kod pocztowy: 09-454

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19969,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24961,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19969,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU RAWI-KRUSZ WALDEMAR JĘDRASZCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671074910

7.3.3) Ulica: Składowa 15

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19969,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23073,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26918,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23073,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UST HANDEL ŻWIREM MARIUSZ GUZIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742241323

7.3.4) Miejscowość: Nowy Podleck 20

7.3.5) Kod pocztowy: 09-454

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23073,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26702,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31152,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26702,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UST HANDEL ŻWIREM MARIUSZ GUZIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742241323

7.3.4) Miejscowość: Nowy Podleck 20

7.3.5) Kod pocztowy: 09-454

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26702,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19729,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24662,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19729,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU RAWI-KRUSZ WALDEMAR JĘDRASZCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671074910

7.3.3) Ulica: Składowa 15

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19729,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3396,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4245,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3396,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU RAWI-KRUSZ WALDEMAR JĘDRASZCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671074910

7.3.3) Ulica: Składowa 15

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3396,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43760,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49643,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43760,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UST HANDEL ŻWIREM MARIUSZ GUZIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742241323

7.3.4) Miejscowość: Nowy Podleck 20

7.3.5) Kod pocztowy: 09-454

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43760,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30194,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34545,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30194,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UST HANDEL ŻWIREM MARIUSZ GUZIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742241323

7.3.4) Miejscowość: Nowy Podleck 20

7.3.5) Kod pocztowy: 09-454

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30194,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37716,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47215,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37716,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU RAWI-KRUSZ WALDEMAR JĘDRASZCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671074910

7.3.3) Ulica: Składowa 15

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37716,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25800,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32250,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25800,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU RAWI-KRUSZ WALDEMAR JĘDRASZCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671074910

7.3.3) Ulica: Składowa 15

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25800,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26599,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36099,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26599,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU RAWI-KRUSZ WALDEMAR JĘDRASZCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671074910

7.3.3) Ulica: Składowa 15

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26599,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20403,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23803,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20403,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UST HANDEL ŻWIREM MARIUSZ GUZIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742241323

7.3.4) Miejscowość: Nowy Podleck 20

7.3.5) Kod pocztowy: 09-454

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20403,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21293,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24841,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21293,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UST HANDEL ŻWIREM MARIUSZ GUZIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742241323

7.3.4) Miejscowość: Nowy Podleck 20

7.3.5) Kod pocztowy: 09-454

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21293,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22251,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25960,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22251,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UST HANDEL ŻWIREM MARIUSZ GUZIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742241323

7.3.4) Miejscowość: Nowy Podleck 20

7.3.5) Kod pocztowy: 09-454

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22251,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24362,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33063,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24362,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU RAWI-KRUSZ WALDEMAR JĘDRASZCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671074910

7.3.3) Ulica: Składowa 15

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24362,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28383,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30411,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28383,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU RAWI-KRUSZ WALDEMAR JĘDRASZCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671074910

7.3.3) Ulica: Składowa 15

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-454

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28383,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.