Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00450520/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont klatek schodowych oraz naprawa posadzek na ciągach komunikacyjnych przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 i ul. Szpitalnej 45
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 45
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-504
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@szpital-konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/wsz_konin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont klatek schodowych oraz naprawa posadzek na ciągach komunikacyjnych przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 i ul. Szpitalnej 452.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-305827af-6e92-48f3-b630-8d14813ed97c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052288/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont klatek schodowych oraz naprawa posadzek na ciągach komunikacyjnych przy ul. Szpitalnej 45 i ul. S. Kard. Wyszyńskiego 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450520
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSZ-EP-36/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1188326,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej dla zadania: „Remont klatek schodowych oraz naprawa posadzek na ciągach komunikacyjnych przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 i ul. Szpitalnej 45”:Pakiet nr 1 - Remont klatki schodowej w budynku D oraz naprawa posadzek w budynku A przy ul. Szpitalnej 45.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej - stanowiący Załącznik nr 2.1 (dla Pakietu nr 1) do SWZ. Załączony opis w dokumentacji projektowej obejmuje szerszy zakres prac do wykonania, natomiast niniejsze postępowanie dotyczy zakresu prac określonego w przedmiarze i rysunkach z zaznaczonym obszarem. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ. SWZ wraz z załącznikami Zamawiający zamieści na stronie internetowej
prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/wsz_konin.
Zamówienie jest dofinansowane ze środków budżetu Województwa Wielkopolskiego w ramach Umowy dotacji Nr DZ-IV-A/27/W/2022.
Przed przygotowaniem i złożeniem oferty zaleca się odbycie przez wykonawcę wizji lokalnej przyszłego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna umożliwi Wykonawcom uzyskanie informacji przydatnych do przygotowania oferty, w tym zapoznanie się ze stanem technicznym istniejącego obiektu/pomieszczeń. Odbycie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe, ale zalecane ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje sprawdzania przez Wykonawców dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 734754,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej dla zadania: „Remont klatek schodowych oraz naprawa posadzek na ciągach komunikacyjnych przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 i ul. Szpitalnej 45”:Pakiet nr 2 - Remont klatki schodowej w budynku C oraz naprawa posadzek w budynku A przy ul. Kardynała S. Wyszyńskiego 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej - stanowiący Załącznik nr 2.2 (dla Pakietu nr 2) do SWZ. Załączony opis w dokumentacji projektowej obejmuje szerszy zakres prac do wykonania, natomiast niniejsze postępowanie dotyczy zakresu prac określonego w przedmiarze i rysunkach z zaznaczonym obszarem. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ. SWZ wraz z załącznikami Zamawiający zamieści na stronie internetowej
prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/wsz_konin.
Zamówienie jest dofinansowane ze środków budżetu Województwa Wielkopolskiego w ramach Umowy dotacji Nr DZ-IV-A/27/W/2022.
Przed przygotowaniem i złożeniem oferty zaleca się odbycie przez wykonawcę wizji lokalnej przyszłego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna umożliwi Wykonawcom uzyskanie informacji przydatnych do przygotowania oferty, w tym zapoznanie się ze stanem technicznym istniejącego obiektu/pomieszczeń. Odbycie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe, ale zalecane ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje sprawdzania przez Wykonawców dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 453571,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1139000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1139000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAM-BUD Rafał Oliwecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653015458
7.3.4) Miejscowość: Krzymów
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1139000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 613770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 873300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 613770 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAM-BUD Rafał Oliwecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653015458
7.3.4) Miejscowość: Krzymów
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 613770 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-25INNE PRZETARGI Z KONINA
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób dializowanych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 3209P w m. Wąsosze
- Budowa ulicy Mieczysława Bekkera na osiedlu Laskówiec w Koninie- Etap I
- Budowa ulic: Angielska, Francuska, Hiszpańska, Niemiecka, Szwedzka, Ukraińska oraz odcinka ulicy Pawłówek w Koninie- Etap I
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań układu krzepnięcia
- Remont drzwi wejściowych do budynku Sądu Rejonowego w Koninie przy ul. Fryderyka Chopina 28 na działkach nr 456/173, 456/174, 456/175. - II postępowanie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Zawiszy 6 w Warszawie.
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pn. Modernizacja Żłobka nr 17 przy ul. Kochanowskiego 9
- Jelenia Góra, dawna willa noblisty Gerharta Hauptmanna z 1901 r.: prace remontowe i zabezpieczające przy tarasach, pokryciu dachowym i w pomieszczeniach piwnicznych
- Modernizacja punktu poboru wody oligoceńskiej przy ulicy Gustawa Daniłowskiego w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.