Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00019839/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-10
- 2023/BZP 00088819/01 - Wynik z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu medycznego kompatybilnego z wieżą Olympus dla pracowni endoskopowej SPZOZ OCO z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem oraz integracją z posiadanym systemem informatycznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ OPOLSKIE CENTRUM ONKOLOGII IM. PROF. TADEUSZA KOSZAROWSKIEGO W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531420768
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 66A
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-061
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adudzinska@onkologia.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowa.onkologia.opole.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego kompatybilnego z wieżą Olympus dla pracowni endoskopowej SPZOZ OCO z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem oraz integracją z posiadanym systemem informatycznym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4daddb3b-881a-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00099618/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 sprzęt endoskopowy (gastroskopy i kolonoskopy)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/onkologia_opole/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zapytania, wnioski, zawiadomienia i inne informacje istotne dla interesariuszy
postępowania należy przesyłać jako wiadomość do zamawiającego za pośrednictwem strony prowadzonego postępowania na
platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/onkologia_opole/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne w
postępowaniu muszą spełniać łącznie następujące wymagania:
1) są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych z zachowaniem
weryfikowalności podpisu elektronicznego
2) umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym;
3) umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku;
4) zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji.
Sposób sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa ROZPORZĄDZENIE
PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. wydane na podstawie art. 70 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FAZ.2800.88.2022-TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 570854 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu medycznego przeznaczonego dla pracowni endoskopowej – kolonoskopów i gastroskopu, kompatybilnych z posiadaną wieżą laparoskopową Olympus dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wyposażeniem oraz przeszkolenie pracowników
4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość techniczna
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy:
• oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę ,
lub
• oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu - wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do stosowania na terenie Polski zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca załączy do oferty:1) dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada certyfikat CE wystawiony przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklaracje zgodności wystawione przez producenta lub dokumenty równoważne na oferowany sprzęt/urządzenie medyczny wraz z wyposażeniem.
2) Autoryzację producenta na prowadzenie przez Wykonawcę serwisu gwarancyjnego oferowanego sprzętu/urządzenia medycznego w Polsce.
3) Materiały potwierdzające spełnienie parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim lub oświadczenia producenta (lub oddziału producenta na terenie RP), umożliwiające weryfikację zgodności oferowanego produktu z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załączniku nr 2 SWZ.
2. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa wraz z ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada certyfikat CE wystawiony przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklaracje zgodności wystawione przez producenta lub dokumenty równoważne na oferowany sprzęt/urządzenie medyczny wraz z wyposażeniem.2) Autoryzację producenta na prowadzenie przez Wykonawcę serwisu gwarancyjnego oferowanego sprzętu/urządzenia medycznego w Polsce.
3) Materiały potwierdzające spełnienie parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim lub oświadczenia producenta (lub oddziału producenta na terenie RP), umożliwiające weryfikację zgodności oferowanego produktu z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załączniku nr 2 SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3.1 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ ,
b) wypełniony Opis przedmiotu zamówienia sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ
c) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt.1.1 niniejszej SWZ – Załącznik nr 4 SWZ,
d) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 niniejszej SWZ,
e) jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotu trzeciego opatrzone podpisem elektronicznym
f) jeżeli dotyczy – pełnomocnictwa - opatrzone podpisem elektronicznym
g) dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy jedynie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – dokument winien być przedstawiony w formie przewidzianej dla pełnomocnictwa
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:a) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
b) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:
- reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
- zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań,
- złożenie oferty wspólnie,
- prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem zamówienie publiczne.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy zgodnie z zapisem w § 11 ZMIANY UMOWY - Załącznik 3 Projekt Umowy do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/onkologia_opole/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-11 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-09
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Kryteria oceny ofert, o których mowa w Rozdziale XX SWZ.INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przeprowadzenie przez eksperta zewnętrznego dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej szkoleń dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów
- Zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych, laptopów, tabletów oraz drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych z obsługą serwisową (z podziałem na 4 zadania)
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- "Wyjazd integracyjno - edukacyjny dla rodzin zastępczych z terenu miasta Opola - Wyjazdowa Akademia rodzica i dziecka"
- TP.D.CS.32.25_Zakup wraz z dostawą wskaźników medycznych, biologicznych, opakowań jednorazowych, etykiet, kopert dezynfekcyjnych i sterylizacyjnych
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej tj. szafy endoskopowej, mikroskopu diagnostycznego, lasera CO2, lasera naczyniowego, systemu videodermatoskopowego i trichoskopu cyfrowego
- Dostawa materiałów chirurgicznych - endoskopia
- II Przyrządy do endoskopii i endochirurgii
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego ZZOZ w Wadowicach
- dostawa urządzeń medycznych
- Dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chmielniku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.