eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa sprzętu audio



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu audio

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/359-13-34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

dzp.us.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu audio

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb543a1e-1d8d-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353928

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1.32.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34466,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia, w zakresie części A, jest dostawa Systemu Nagłośnienia:
-Wzmacniacz miksujący – 1 szt.
-Kolumny głośnikowe naścienne - 2 szt.
-Kolumny głośnikowe naścienne– 6 szt.
2. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę sprzętu wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także: demontaż starej instalacji, montaż, instalację, uruchomienie sprzętu oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego, z teorii, użytkowania i obsługi sprzętu, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, (w okresie do 2 tygodni po końcowym odbiorze wykonanych prac, 5 osób).
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SWZ;
4.Termin realizacji zamówienia: do 90 dni od daty zawarcia umowy.
5. Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.
6. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Humanistyczny, ul. Grota Roweckiego 5, 41-200 Sosnowiec;
.
Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej pomieszczeń, których dotyczy zamówienie. Przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest wymogiem obligatoryjnym i nie skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej w dni robocze, w godz.: 8:00-13:00, po wcześniejszym ustaleniu terminu z p. Dariusz Wędrychowicz, tel. 32/3640856, e-mail: dariusz.wedrychowicz@us.edu.pl.
Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, do złożenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.5.) Wartość części: 31227,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia, w zakresie części B, jest dostawa Mikrofony;
-Zestaw 4 mikrofonów bezprzewodowych - 3 kpl.
- Bezprzewodowy system mikrofonowy z mikrofonem krawatowym oraz nagłownym-2 zestawy.
2. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę sprzętu wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SWZ;
4.Termin realizacji zamówienia: do 90 dni od daty zawarcia umowy.
5. Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.
6. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.5.) Wartość części: 3238,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12559,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12559,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SP.J

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572506821

7.3.3) Ulica: Głowackiego 7/7

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-368

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12559,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4575,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4413,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SP.J

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572506821

7.3.3) Ulica: Głowackiego 7/7

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-368

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4413,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.