Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00234004/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OŚRODKÓW KULTURY W GMINIE ŁAŃCUT - MODERNIZACJA OŚRODKA KULTURY W WYSOKIEJ ORAZ CIERPISZU.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAŃCUT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 22 22 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f87090d9-d3f7-4f7d-a592-d07bb33899471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OŚRODKÓW KULTURY W GMINIE ŁAŃCUT - MODERNIZACJA OŚRODKA KULTURY W WYSOKIEJ ORAZ CIERPISZU.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f87090d9-d3f7-4f7d-a592-d07bb3389947
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00526361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00115536/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Poprawa efektywności energetycznej ośrodków kultury w Gminie Łańcut
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234004
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP. 271.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) Termomodernizacje budynku Domu Społecznego w Cierpiszu w zakresie zgodnym z wariantem optymalnym audytu oraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowej realizacji zadania.
2) Termomodernizacje budynku Ośrodka Kultury w Wysokiej w zakresie zgodnym z wariantem optymalnym audytu oraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowej realizacji zadania.
3) Roboty elewacyjne, w tym izolacji ścian fundamentowych (w tym izolacji przeciwwilgociowych), przyklejeniu dodatkowej warstwy styropianu, roboty tynkarskie, malowanie;
4) Roboty w zakresie docieplenia stropów;
5) Wymianę stolarki zewnętrznej;
6) Roboty w zakresie instalacji C.O. w budynku w Wysokiej;
7) Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku w Wysokiej;
8) Roboty zabezpieczające, rusztowania oraz roboty odtworzeniowe;
oraz wykonanie prac:
9) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, kompletnego operatu kolaudacyjnego;
10) Wykonanie niezbędnych prób sprawdzeń i uruchomień urządzeń i instalacji, które weszły w kolizję z przedmiotowym zamierzeniem;
Zakres rzeczowy należy zweryfikować ze stanem istniejącym na miejscu.
Zakres zamierzenia opisują Audyty energetyczne budynków stanowiące Zał. Nr 9 do SWZ oraz Dokumentacja projektowa stanowiąca Zał. Nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 999999,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1562113,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 999999,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana REMBISZ Ryszard Rembisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 814-102-22-78
7.3.3) Ulica: Zielonka 39A
7.3.4) Miejscowość: Raniżów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-130
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 999999,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- DOSTAWA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE
- Dostawa produktów mleczarskich do Powiatowego Zespołu Placówek Oświatowych w Łańcucie
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika mieszczącego się na terenie Łańcuckiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.
- REGULARNY DOWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ŁAŃCUCIE
- REGULARNY DOWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W RAKSZAWIE
- Dostawa mięsa i wędlin dla Powiatowego Zespołu Placówek Oświatowych w Łańcucie
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Wykonanie robót polegających na przebudowie pomieszczeń na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia informatyków - w formule zaprojektuj - wybuduj, zadanie realizowane w części w ramach projektu(....)
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- "Remont i przebudowa nawierzchni chodników Placu Rynkowego we Wrocławiu wraz z nasadzeniami drzew i zieleni ozdobnej", zadanie realizowane w ramach Programu Zielona Rewolucja.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





