Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00439059/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kancelarii podwójnej Jelenin i Stara Kopernia wraz z zagospodarowaniem terenu - II przetarg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Szprotawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henrykowska 1A
1.5.2.) Miejscowość: Szprotawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (68) 376 33 79
1.5.8.) Numer faksu: (68) 376 24 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Szprotawa@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.zielonagora.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a73abb93-51f0-4bed-93a2-e565c8d97a231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kancelarii podwójnej Jelenin i Stara Kopernia wraz z zagospodarowaniem terenu - II przetarg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a73abb93-51f0-4bed-93a2-e565c8d97a23
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00344096/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa kancelarii podwójnej Jelenin, St.Kopernia wraz z zagospodarowaniem terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439059
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SAP.270.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 991458,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku podwójnej kancelarii leśnictwa Jelenin i Stara Kopernia w technologii tradycyjnej, murowanej. Działka na której należy wybudować w/w budynek znajduje się w miejscowości Jelenin na terenie działek nr 716 i 781 obręb 0009 Jelenin, gmina Żagań. W projektowanym budynku zlokalizowano dwa biura kancelarii leśnictwa Jelenin i Stara Kopernia. Będzie on użytkowany jako budynek biurowo-administracyjny. Teren przeznaczony pod budowę posiada nawierzchnię gruntową.
Na przedmiotowych działkach znajduje się budynek mieszkalno administracyjny, dwulokalowy oraz budynki gospodarcze będące własnością Nadleśnictwa Szprotawa. Działka jest częściowo ogrodzona. Projektowany budynek zostanie włączony do istniejącej sieci wodociągowej poprzez projektowane przyłącze wodociągowe zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez gestora sieci. Budynek zostanie podłączony do sieci energetycznej na podstawie otrzymanych warunków przyłączenia. Z uwagi na brak sieci deszczowej nie przewiduje się przyłącza kanalizacji deszczowej. Chodniki, parking i podesty wejściowe stanowiące dojścia do budynku oraz opaska wokół budynku zostaną utwardzone kostka betonową gr. 8cm. Ogrodzenie terenu i furtkę wejściową wykonać z przęseł panelowych typu 3D o wysokości 150cm z drutu min. fi 4,5mm.
Budynek w zabudowie wolnostojącej, niepodpiwniczony, parterowy z poddaszem nieużytkowym. Powierzchnia użytkowa budynku to 68,32 m2. W budynku zaprojektowano pomieszczenia przeznaczone do pracy biurowej, pomieszczenia sanitarne, gospodarcze oraz poczekalnię. Projektowane pomieszczenia ogólnodostępne są przystosowane do użytkowania przez osoby niepełnosprawne. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują załączniki do SWZ – dokumentacja projektowa obejmująca: projekt architektoniczno-budowlany, projekt zagospodarowania działki, projekty techniczne dla branż: konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej, projekt budowlany przyłącza wodociągowego, specyfikacje wykonania i odbioru robót, przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 977807,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1066654,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 977807,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW HYDRO-ECO Mariusz Lewkowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 924-173-09-40
7.3.3) Ulica: Kolejowa 15
7.3.4) Miejscowość: Szprotawa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PW HYDRO-ECO Mariusz Lewkowicz
jakie przetargi wygrała firma
PW HYDRO-ECO Mariusz Lewkowicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 977807,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Mała Wieś, Gmina Raciąż - Etap V.
- Budowa dojazdu pożarowego nr 27 na terenie Nadleśnictwa Człopa - Etap I
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej oraz inne roboty remontowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Parku Zdrojowego w Nałęczowie
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Poświętne (powiat wołomiński) w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.