Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00404935/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka budynków należących do Miasta Ząbki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Ząbki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zabki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka budynków należących do Miasta Ząbki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a8c22ed-0836-446d-8ef8-eb1807f489f1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00526231
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404935
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 333197,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Budynek mieszkalny jednorodzinny przy ul. Kochanowskiego:Przedmiotem tej części zamówienia jest rozbiórka istniejącego budynku mieszkalnego jednorodzinnego oraz budynku towarzyszącego wraz z wywozem i utylizacją odpadów.
1. Zakres prac rozbiórkowych:
Budynek mieszkalny jednorodzinny, murowany. Posadowiony na ławach fundamentowych wraz z budynkiem towarzyszącym o powierzchni ok. 17 m2.
powierzchnia zabudowy: ok. 110,76 m2,
wysokość: ok. 5,54 m
długość i szerokość: ok. 13,35 x 10,35 m
odległość od granicy: ok. 1,61 m
2. Sposób prowadzenia prac rozbiórkowych:
Rozbiórkę należy prowadzić zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapisami niniejszego opracowania.
Prace należy wykonywać zgodnie z kolejnością prac rozbiórkowych, sposobem tradycyjnym – za pomocą narzędzi i sprzętu.
W trakcie prac rozbiórkowych powstałe odpady należy segregować na bieżąco, dzieląc je według kategorii, takich jak gruz budowlany, drewno, metale, szkło, tworzywa sztuczne oraz odpady niebezpieczne. Każda frakcja powinna być przechowywana w odpowiednich pojemnikach. Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego i zgodnego z prawem zagospodarowania powstałych odpadów. Odpady muszą zostać przekazane podmiotom posiadającym zezwolenia na transport, przetwarzanie lub utylizację odpadów. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji odpadów oraz posiadania dokumentów potwierdzających ich przekazanie.
Prace rozbiórkowe powinny być prowadzone w sposób, który minimalizuje hałas, zapylenie oraz inne uciążliwości związane z działalnością budowlaną. W przypadku pylenia, należy stosować systemy nawilżania terenu lub stosować osłony, aby zapobiegać rozprzestrzenianiu się kurzu w okolicy. W miarę możliwości, prace rozbiórkowe powinny być prowadzone w godzinach, które nie będą powodować nadmiernego zakłócania spokoju mieszkańcom okolicznych budynków.
Przy wykonywaniu rozbiórki budynków należy prowadzić roboty w następującej kolejności:
a) Zabezpieczenie dostępu do terenu gdzie prowadzone będą roboty.
b) Zabezpieczenie sąsiedniej zabudowy (w obrębie prowadzonych prac).
c) Demontaż instalacji i urządzeń technicznych:
Do rozbiórki można przystąpić dopiero po stwierdzeniu, że wszystkie instalacje zostały odłączone od sieci przez pracowników właściwych instytucji. Należy demontować wszystkie elementy instalacyjne oraz wyposażenie techniczne obiektu. Wszystkie materiały i urządzenia nadające się do dalszego wykorzystania powinny być posegregowane i w odpowiedni sposób zabezpieczone przed zniszczeniem.
d) Rozbiórka drzwi i okien:
Przed przystąpieniem do rozbiórek elementów konstrukcyjnych należy zdemontować drzwi, okna i bramy.
e) Rozbiórka dachu:
Prace związane z rozbiórką dachu rozpocząć od rozebrania wszystkich elementów znajdujących się nad jego powierzchnią (kominki wentylacyjne, wywietrzniki kanalizacyjne, urządzenia techniczne). Następnie zdjąć obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe oraz pokrycie z papy. Usunąć plandekę i przystąpić do demontażu konstrukcji. W czasie rozbiórki trzeba uniemożliwić dostęp do pomieszczeń znajdujących się pod nim. Do rozbiórki używać przenośnych rusztowań. Zabronione jest bezpośrednie zrzucanie materiałów rozbiórkowych na posadzkę.
f) Rozbiórka ścian:
Prace demontażowe należy prowadzić ręcznie lub za pomocą pił mechanicznych, do rozbiórki używać przenośnych rusztowań.
g) Rozbiórka posadzek i fundamentów:
Rozbiórkę posadzek oraz fundamentów dokonać poprzez rozkruszenie za pomocą młotów mechanicznych lub cięć za pomocą pił mechanicznych. Wykopy prowadzić, zachowując kąt stoku naturalnego. Wykopy zabezpieczyć przed osuwaniem. Przy pracach w sąsiedztwie istniejących obiektów zachować szczególną ostrożność, zabezpieczyć przed zniszczeniem oraz osuwaniem się wykopu.
h) Zakopanie wykopów
i) Wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.5.5.) Wartość części: 106295,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Budynek przedszkolny przy ul. Wyspiańskiego:1. Zakres prac rozbiórkowych
Budynek przedszkolny, murowany. Posadowiony na fundamentach betonowych.
- kubatura ok. 1300 m3
- wysokość: ok. 7,9 m
- długość i szerokość: ok. 19,00 x 12,00 m
- odległość od granicy: ok. 4,2 m
2. Sposób prowadzenia prac rozbiórkowych
Rozbiórkę należy prowadzić zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapisami niniejszego opracowania.
W trakcie prac rozbiórkowych powstałe odpady należy segregować na bieżąco, dzieląc je według kategorii, takich jak gruz budowlany, drewno, metale, szkło, tworzywa sztuczne oraz odpady niebezpieczne. Każda frakcja powinna być przechowywana w odpowiednich pojemnikach. Wykonawca zobowiązana jest do prawidłowego i zgodnego z prawem zagospodarowania powstałych odpadów. Odpady muszą zostać przekazane podmiotom posiadającym zezwolenia na transport, przetwarzanie lub utylizację odpadów. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji odpadów oraz posiadania dokumentów potwierdzających ich przekazanie.
Prace rozbiórkowe powinny być prowadzone w sposób, który minimalizuje hałas, zapylenie oraz inne uciążliwości związane z działalnością budowlaną. W przypadku pylenia, należy stosować systemy nawilżania terenu lub stosować osłony, aby zapobiegać rozprzestrzenianiu się kurzu w okolicy. W miarę możliwości, prace rozbiórkowe powinny być prowadzone w godzinach, które nie będą powodować nadmiernego zakłócania spokoju mieszkańcom okolicznych budynków.
Przy wykonywaniu rozbiórki budynków należy prowadzić roboty w następującej kolejności:
a) Zabezpieczenie dostępu do terenu gdzie prowadzone będą roboty.
b) Zabezpieczenie sąsiedniej zabudowy (w obrębie prowadzonych prac).
c) Demontaż instalacji wewnętrznych i urządzeń technicznych:
Do rozbiórki można przystąpić dopiero po stwierdzeniu, że wszystkie instalacje zostały odłączone od sieci przez pracowników właściwych instytucji. Należy demontować wszystkie elementy instalacyjne oraz wyposażenie techniczne obiektu.
Wszystkie materiały i urządzenia nadające się do dalszego wykorzystania powinny być posegregowane i w odpowiedni sposób zabezpieczone przed zniszczeniem.
d) Rozbiórka drzwi i okien
e) Rozbiórka posadzek i nawierzchni podłogowych
f) Rozbiórka schodów i balustrad
g) Rozbiórka dachu:
Prace związane z rozbiórką dachu rozpocząć od rozebrania wszystkich elementów znajdujących się nad jego powierzchnią (kominki wentylacyjne, wywietrzniki kanalizacyjne, urządzenia techniczne). Następnie zdjąć obróbki blacharskie. Usunąć plandekę i przystąpić do demontażu konstrukcji.
W czasie rozbiórki trzeba uniemożliwić dostęp do pomieszczeń znajdujących się pod nim.
h) Rozbiórka ścian:
W trakcie realizacji prac rozbiórkowych należy zapewnić odpowiednie środki techniczne i organizacyjne mające na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się pyłu do otoczenia.
i) Rozbiórka posadzek i fundamentów:
Wykopy zabezpieczyć przed osuwaniem.
j) Zakopanie wykopów
k) Wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.5.5.) Wartość części: 226902,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41230,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109347,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41230,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tree Capitał Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-128-18-09
7.3.4) Miejscowość: Łubna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-532
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41230,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78929,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168141,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78929,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TREE CAPITAL SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-128-18-09
7.3.4) Miejscowość: Łubna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-532
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78929,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie miasta Ząbki w 2026 roku
- Poprawa bezpieczeństwa w ulicy Jana Pawła II w Ząbkach
- Zakup i dostawa 2 pojazdów dostawczych dla potrzeb Miasta Ząbki
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku szpitala (A); przebudowa i remont budynku szpitala (B) oraz budowa nadziemnego łącznika komunikacyjnego (C) łączącego budynki szpitalne (A) i (D)
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorsko-renowacyjnych w obiekcie zabytkowym "Kamienica z trzema oficynami przy ul. Sienkiewicza 2 w Brzezinach"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla projektu "Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
- Adaptacja części pomieszczeń pałacu w Owińskach na cele związane z usługami kultury i turystyki
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ZIĘBICACH".
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowego spichlerza z Krzeszowic na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





