eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brodnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kamionka 18

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564950800

1.5.8.) Numer faksu: 564950801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@brodnica.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: starostwo-brodnica.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

starostwo-brodnica.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-919770cc-6b20-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013585/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454354/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZE.272.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 202648,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów oraz obiór wycofanych z użytku tablic przeznaczonych do zniszczenia.
Tablice zwyczajne
- samochodowe jednorzędowe -6200 kpl.
- samochodowe jednorzędowe (zielone tło) - 11 kpl.
- samochodowe jednorzędowe (zmniejszone) - 33 kpl.
- samochodowe jednorzędowe (zmniejszone) - 6 szt.
- samochodowe jednorzędowe (profesjonalne) - 11 kpl.
- samochodowe jedno/dwurzędowe do przyczep - 440 szt.
- samochodowe dwurzędowe (kombinowane) - 198 kpl.
- samochodowe dwurzędowe (zielone tło) - 11 kpl.
- samochodowe jedno/dwurzędowe - zmniejszone - zielone tło - 22 kpl.
- motocyklowe dwurzędowe - 740 szt.
- motocyklowe dwurzędowe (zielone tło) - 16 szt.
- motocyklowe dwurzędowe (profesjonalne) - 22 szt.
- motorowerowe dwurzędowe - 175 szt.
- motorowerowe dwurzędowe (zielone tło) - 16 szt.
- motorowerowe dwurzędowe (profesjonalne) - 22 szt.
Tablice indywidualne
- samochodowe jedno/dwurzędowe - 32 kpl.
- samochodowe jedno/dwurzędowe - zielone tło - 30 kpl.
- motocyklowe dwurzędowe - 10 szt.
Tablice zabytkowe
- samochodowe jedno/dwurzędowe - 33 kpl.
- samochodowe jedno/dwurzędowe zmniejszone - 20 kpl.
- motocyklowe dwurzędowe - 55 szt.
- motorowerowe dwurzędowe - 30 szt.
Tablice tymczasowe
- samochodowe jednorzędowe - 288 kpl.
- samochodowe jednorzędowe (zmniejszone) - 5 kpl.
- samochodowe jednorzędowe do przyczep - 52 szt.
- motocyklowe dwurzędowe - 104 szt.
- motorowerowe dwurzędowe - 30 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928470-3 - Elementy oznakowania

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330601,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344256,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330601,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tablix Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011553667

7.3.3) Ulica: Paderewskiego 91

7.3.4) Miejscowość: Zielonka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-220

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330601,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.