eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaDostawa wyposażenia łazienek dla osób niepełnosprawnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia łazienek dla osób niepełnosprawnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857118909

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/974690

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia łazienek dla osób niepełnosprawnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9be1c66-279f-4daa-b591-45e48ffba63e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491192

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPDB.DZ-OB.Db.263.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 35036,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa wyposażenia łazienek dla osób niepełnosprawnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
2. Zamówienie obejmuje:
2.1. Dostawę wyposażenia łazienek dla osób niepełnosprawnych – uchwytów, krzesełek, taboretów, baterii umywalkowych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
2.2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wyposażenia łazienek dla osób niepełnosprawnych składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Zakres ilościowy i Wymagania ogólne zawiera Tabela nr 1, stanowiąca załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia.
3. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia ma być nowy, wolny od wad i uszkodzeń, posiadający wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie (znak "B" , "CE" oraz atesty i certyfikaty wskazane w poszczególnych pozycjach – o ile dotyczy). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę składanych zapotrzebowań przez Zamawiającego - czas reakcji do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
3.2. Wraz z wykonaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
3.3. Wymagany okres gwarancji wynosi – min. 12 miesiące.
3.4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
3.5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu przy użyciu środków rozładunku Wykonawcy (np. HDS, wózek widłowy, wózek paletowy, winda samochodowa).
3.6. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – Suchowola, ul. Goniądzka 21.
3.7. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
3.8. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
4 Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełnosprawnych art. 100 ustawy Pzp w ten sposób, że zamierza zakupić uchwyty, krzesełka i taborety pod prysznic, baterie umywalkowe, lustra ścienne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia, Rozdział II – III.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39144000-3 - Meble łazienkowe

39299300-7 - Lustra szklane

42131400-0 - Kurki, krany sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, w toku badania i oceny oferty Wykonawcy:
1.Radosław Kalinowski prowadzący działalność pod firmą Hurtownia Artykułów Przemysłowych Import-Eksport Radosław Kalinowski ul. 1000-lecia PP 34, 16-200 Dąbrowa Białostocka, stwierdził, iż oferowany przedmiot zamówienia zawarty w ofercie, nie mógł zostać pozytywnie zidentyfikowany przez Zamawiającego jako zgodny z wymaganiami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia przedmiotowego postępowania, tj. :
1) Zamawiający w Rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia w pozycji 8 wymagał: Krzesełko prysznicowe składane dla niepełnosprawnych, szerokość min 480 mm.
-Wykonawca zaoferował: KPU-2 INOX CORRADOMED, oferowany produkt zgodnie z informacją na stronie producenta ma szerokość 440 mm, tym samym Wykonawca zaoferował przedmiot który nie spełnia wymagań Zamawiającego.
2. W toku badania i oceny oferty Wykonawcy: Bogusław Paszko prowadzący działalność pod firmą AGMA Bogusław Paszko wspólnik spółki cywilnej Dariusz Krzywicki prowadzący działalność pod firmą AGMA Dariusz Krzywicki wspólnik spółki cywilnej, spółka cywilna, ul. Kolejowa nr 4, 16-100 Sokółka, stwierdził, iż oferowany przedmiot zamówienia zawarty w ofercie, nie mógł zostać pozytywnie zidentyfikowany przez Zamawiającego jako zgodny z wymaganiami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia przedmiotowego postępowania, tj. :
1) Zamawiający w Rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia w pozycji 6 wymagał: Uchwyt kątowy pod prysznic ze stali nierdzewnej 60/40cm
-Wykonawca zaoferował: MAKOINSTAL PSP133L, oferowany produkt zgodnie z informacją na stronie producenta ma wymiary 50/70 cm, tym samym Wykonawca zaoferował przedmiot który nie spełnia wymagań Zamawiającego.
2) Zamawiający w Rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia w pozycji 7 wymagał: Lustro uchylne dla niepełnosprawnych z uchwytem 50x60 cm
-Wykonawca zaoferował: MAKOINSTAL PSP 801R, oferowany produkt zgodnie z informacją na stronie producenta ma wymiary 60x60 cm, tym samym Wykonawca zaoferował przedmiot który nie spełnia wymagań Zamawiającego.
3) Zamawiający w Rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia w pozycji 8 wymagał: Krzesełko prysznicowe składane dla niepełnosprawnych, szerokość min 480 mm.
-Wykonawca zaoferował: MAKOINSTAL PSP 501AC, oferowany produkt zgodnie z informacją na stronie producenta ma szerokość 47 cm, tym samym Wykonawca zaoferował przedmiot który nie spełnia wymagań Zamawiającego.
3. W toku badania i oceny oferty Wykonawcy: ALTARE Sp. z o.o., ul. Warszawska 151, 25-547 Kielce, stwierdził, iż oferowany przedmiot zamówienia zawarty w ofercie, nie mógł zostać pozytywnie zidentyfikowany przez Zamawiającego jako zgodny z wymaganiami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia przedmiotowego postępowania, tj. :
1) Zamawiający w Rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia w pozycji 4 wymagał: Uchwyt uchylny ścienny z uchwytem na papier toaletowy ze stali nierdzewnej dla osób niepełnosprawnych o dł. 70-80 cm
-Wykonawca zaoferował: Makoinstal Uchwyt łazienkowy ścienny z miejscem na papier PSM 660p, oferowany produkt zgodnie z informacją na stronie producenta ma długość 60 cm, tym samym Wykonawca zaoferował przedmiot który nie spełnia wymagań Zamawiającego.
Wobec powyższego Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, stwierdził, iż we wszystkich ofertach Wykonawców, odpowiednio w kilku wierszach, tj. poszczególne oferowane przywołane powyżej przez Wykonawców asortymenty nie spełniały wymagań Opisu przedmiotu zamówienia Zamawiającego, w związku z czym treść ich ofert staje się w ocenie Zamawiającego niezgodna z warunkami zamówienia.
W przedmiotowym postępowaniu zaistniała sytuacja, w której wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust 1 pkt 5) Ustawy PZP.
Na mocy art. 255 pkt 2), stosownie do treści przesłanki tam zawartej, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli „[…] wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu […]”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30806,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46461,18 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.