Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00508877/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ładowarki teleskopowej dla Gminy Urzędów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA URZĘDÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Urzędów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-250
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 822 50 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@urzedow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=724
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ab2809a-204a-4416-9863-8c52184d7e941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ładowarki teleskopowej dla Gminy Urzędów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ab2809a-204a-4416-9863-8c52184d7e94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00526043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042885/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa ładowarki teleskopowej dla Gminy Urzędów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa ładowarki teleskopowej”, o parametrach technicznych i wyposażeniu zgodnym ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Przedmiot dostawy winien spełniać w szczególności następujące wymagania:
1) odpowiadać wszystkim cechom określonym w załączniku nr 1 do SWZ i być zgodny z obowiązującymi normami,
2) być fabrycznie nowy (rok produkcji 2025), nieużytkowany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy,
3) posiadać komplet dokumentacji technicznej.
3. Adres dostawy – Gmina Urzędów , ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie, minimalnie 3 osób będących przedstawicielami Zamawiającego, w zakresie eksploatacji i obsługi.
5. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz musi odpowiadać wszelkim normom bezpieczeństwa a także wymaganiom technicznym przewidzianym w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, dopuszczających go do użytkowania, nie może być obciążony jakimikolwiek roszczeniami osób trzecich, nie może być przedmiotem zastawu, zastawu skarbowego, zajęcia w postępowaniu egzekucyjnym, jak również nie może wobec niego być podjęte jakiekolwiek inne działanie mogące skutkować zgłoszeniem jakichkolwiek roszczeń osób trzecich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144710-8 - Ładowarki jezdne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może jej zwiększyć.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478470 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samobieżnej wielofunkcyjnej maszyny inżynieryjnej z przeznaczeniem dla KM PSP w Łomży
- "Zakup ładowarki do piasku pojemność łyżki 0,9 m3, napęd 4x4"
- Dostawa samobieżnej wielofunkcyjnej maszyny inżynieryjnej z osprzętem z przeznaczeniem dla Komendy Powiatowej PSP w Hajnówce
więcej: Ładowarki jezdne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





