Og³oszenie z dnia 2025-11-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00469125/01 - Og³oszenie z dnia 2025-10-10
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
DOSTAWA PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO A4, MATERIA£ÓW BIUROWYCH I PAPIERU OFFSETOWEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Wojewódzka Policji w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050252820
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 65
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-003
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.podlaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO A4, MATERIA£ÓW BIUROWYCH I PAPIERU OFFSETOWEGO2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fd6683e7-869b-47cf-b18e-3a35536f0ec1
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00526034
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00131418/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa papieru kserograficznego, materia³ów biurowych oraz papieru offsetowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00469125
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 46/C/25
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 530837,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru kserograficznego: formatu A-4 min. klasy C, gramatura: minimum 80g/m2, bia³o¶æ w skali CIE: minimum 14 CIE, zadruk jedno i dwustronny, przeznaczony do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek, do wydruków czarno-bia³ych i kolorowych - w ilo¶ci 27 900 ryz /ryza = 500 kart/.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 243846 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów biurowych okre¶lonych szczegó³owo w SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 246341,50 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru offsetowego, papieru samokopiuj±cego, kartonu i tektury okre¶lonych szczegó³owo w SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197600-2 - Papier i tektura gotowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 40650,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 255006 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 377487,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255006,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Office Service Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 966-213-06-92
7.3.3) Ulica: Elewatorska 29
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OFFICE SERVICE SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygra³a firma
OFFICE SERVICE SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 255006,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 189210,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 216461,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189210,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU RENOMA £ukasz Pietkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 849-149-49-83
7.3.3) Ulica: Warszawska 49
7.3.4) Miejscowo¶æ: Pisz
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 189210,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 37342,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 37342,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37342,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Toris-Papier Arkadiusz Tokarewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 669-030-06-15
7.3.3) Ulica: Przemys³owa 8B
7.3.4) Miejscowo¶æ: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-216
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 37342,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Obs³uga weterynaryjna 2026
- Dostawa agregatów pr±dotwórczych na przyczepie III
- DOSTAWA SPRZÊTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO
- Postêpowanie na przeprowadzenie badania pn. "Potencja³ doradztwa zawodowego w sektorze edukacji i rynku pracy (publicznym i prywatnym) w województwie podlaskim"
- Us³uga outsourcingu obejmuj±ca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku
- Dostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Powiatowego Urzêdu Pracy w Bia³ymstoku.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO PROWADZENIA ZAJÊÆ ORAZ MATERIA£ÓW DO ORGANIZACJI KONKURSÓW I ZABAW W RAMACH PROJEKTU "WIATR W ¯AGLE"
- Dostawa papieru kserograficznego i materia³ów biurowych na potrzeby Prokuratury Okrêgowej w Gdañsku
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okrêgowej w Lublinie oraz podleg³ych jej Prokuratur Rejonowych
- Dostawa i monta¿ sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego dla szkó³ podstawowych w gminie ¦wiebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie ¦wiebodzin" z podzia³em na 8 czê¶ci
- Sukcesywne dostawy ró¿nych artyku³ów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.
- Dostawa materia³ów biurowych, do drukarni oraz materia³ów eksploatacyjnych.
wiêcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





