eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiDostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa przeznaczonego dla Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki



Ogłoszenie z dnia 2025-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa przeznaczonego dla Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 755 55 34 wew. 250

1.5.8.) Numer faksu: (22) 755 23 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodzisk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1201635

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa przeznaczonego dla Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83eed3ba-57d0-435d-9cb5-3ea1e46fc1c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00525995

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041112/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa przeznaczonego dla Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495744

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.83.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ratownictwa przeznaczonego dla Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki”.

Oferowany asortyment ratowniczy musi być fabrycznie nowy nieużywany, nieuszkodzony, pochodzić z seryjnej produkcji, oraz powinien spełniać normy bezpieczeństwa, odpowiadać powszechnie obowiązującym przepisom prawa, prawa ppoż. i BHP i ochrony środowiska oraz posiadać stosowne certyfikat i atesty
1. Pneumatyczne sanie lodowe RS1 [woda/lód] w ilości 1 sztuka.

2. Kombinezon chemoodporny w ilości 24 sztuk.

3. Kalosze kwasoodporne w ilości 24 sztuk.

4. Rękawice ochronne w ilości 48 par.


5. Półmaska filtrująca w ilości 100 sztuk.

6. Gogle ochronne w ilości 48 sztuk.

7. Ubranie specjalne ciężkie 2 częściowe w ilości 40 kpl.

8. Ubrania specjalne lekkie 2 częściowe w ilości 51 kpl.

9. Kominiarka strażacka w ilości 45 sztuk.

10. Hełm strażacki w ilości 45 sztuk.

11. Rękawice pożarnicze w ilości 45 par.

12. Rękawice do ratownictwa technicznego w ilości 51 par.

13. Buty specjalne strażackie skórzane w ilości 45 par.

14. Buty strażackie gumowe w ilości 45 par.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 - Parametry techniczne
i zał. Nr 5 – Umowa do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 3 listopada 2025 r. o godzinie 12:00 upłynął termin na składanie ofert w postępowaniu. Do wyznaczonego przez Zamawiającego terminu na składanie ofert w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. W konsekwencji, postępowanie podlega unieważnieniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.