Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00492151/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup systemu do awaryjnego uzdatniania wody
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kluczbork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krystyna.krezel@kluczbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kluczbork.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11974331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup systemu do awaryjnego uzdatniania wody2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72551ae6-1c9f-4a68-b95b-91eb9791d188
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00525804
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036759/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup systemu awaryjnego uzdatniania wody
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492151
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.271.31.2025.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup systemu do awaryjnego uzdatniania wody”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4 do SWZ.
3. Wszelkie koszty dostarczenia przedmiotu umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego będą obciążały wyłącznie Wykonawcę. Na Wykonawcy spoczywa również pełna odpowiedzialność za przedmiot umowy podczas transportu, załadunku i rozładunku do siedziby Zamawiającego.
4. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia – 24 miesiące. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
5. Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje żadnego okresu gwarancji w Formularzu oferty (tj. pozostawi niewypełnione oświadczenie dot. oferowanego okresu gwarancji na cały przedmiot zamówienia), to otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „Okres gwarancji”,
a Zamawiający uzna iż Wykonawca oferuje 24 miesiące gwarancji na cały przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, potwierdzającego należyte wykonanie i odbiór przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami Zamawiającego zawartymi w dokumentach zamówienia oraz zgodnie ze złożoną ofertą, w szczególności z: należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością, właściwą organizacją i postanowieniami zawartej umowy.
7. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca, który składa ofertę zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
a) atesty PZH dla dostarczanych urządzeń z zawartym sformułowaniem „przeznaczony do uzdatniania wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi”,
b) badania skuteczności uzdatniania i dezynfekcji wody potwierdzone raportami wykonanymi przez producenta lub niezależne laboratorium akredytowane zgodnie z PN-EN ISO/IEC 17025.
c)karty katalogowe urządzeń z zawartymi danymi technicznymi,
d)instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim.
8. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
11. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
42912330-4 Aparatura do oczyszczania wody
12. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
13. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
15. Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudnienia na umowę o pracę na podstawie art. 95 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o zamówienie publiczne zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Dostawa ciągnika kompaktowego z zamiatarką
- Świadczenie całodobowego, czasowego schronienia na rzecz osób bezdomnych z gminy Kluczbork
- Kompleksowa modernizacja energetyczna wraz z instalacją urządzeń OZE obiektów użyteczności publicznej - sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kluczborku
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Nr 1 w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 01.01.2026 do 31.12.2026r.
- Zakup i dostawa mebli do Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Nr 2 CKU w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mobilna stacja uzdatniania wody
- ZP/36/2025 - dostawa systemu uzdatniania wody w ramach realizacji zadania pn.: Zapewnienie rezerwowego źródła wody dla Szpitala Joannitas w Pszczynie samorządowa spółka z o.o. w restrukturyzacji
- Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Doposażenie baz magazynowych" z podziałem na 7 części
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026:"
więcej: Aparatura do oczyszczania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





