eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiUsługi transportu frakcji odpadów o kodzie 19 05 03



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportu frakcji odpadów o kodzie 19 05 03

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o. o.

1.3.) Oddział zamawiającego: PGO w Suwałkach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200680900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sejneńska, 82

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 566 52 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgo.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgo.suwalki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38cebd7c-36e8-451e-a9f1-45511032fcb2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi transportu frakcji odpadów o kodzie 19 05 03

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38cebd7c-36e8-451e-a9f1-45511032fcb2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490055

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K-19/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 208500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na transporcie odpadów o kodzie
19 05 03 – kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się
do wykorzystania), stanowiący regularnie wytwarzany materiał o wielkości do 20 mm powstały w procesie przesiewania na sicie mobilnym wyposażonym w bęben o perforacji do 20 mm frakcji odpadów stabilizatu o kodzie 19 05 99 powstałego po procesie biologicznego przetwarzania w instalacjach PGO w Suwałkach Sp. z o. o. frakcji podsitowej <80 mm wydzielonej ze zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych i/lub kompostowania rozdrobnionych bioodpadów (odpady kuchenne
i odpady zielone) z zakładu Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami w Suwałkach
Sp. z o. o. przy ul. Raczkowskiej 150A, 16-400 Suwałki, na składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w msc. Konstantynówka dz. nr 102/1, gm. Sejny, zarządzanym przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Sejnach Sp. z o. o.,
ul. 1 Maja 15, 16-500 Sejny. Odległość zakładu PGO w Suwałkach Sp. z o. o. przy
ul. Raczkowskiej 150A do składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne
w msc. Konstantynówka dz. nr 102/1, gm. Sejny, wynosi ok. 41 km.
2. Transport odpadów Wykonawca zobowiązany jest świadczyć zgodnie
z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
3. Transport odpadów będzie odbywał się od poniedziałku do piątku. Ilość kursów uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa łączna ilość odpadów do przetransportowania w okresie umowy wynosi ok. 10.000 Mg, tj. ok. 417 transportów (kursów) przy załadunku ok. 24 Mg. Szacunkowa ilość kursów wynosić będzie ok.
5-10 dziennie. Podane ilości są ilościami szacunkowymi i służą Wykonawcy pomocniczo do przygotowania oferty i skalkulowania kosztów, natomiast nie stanowią podstawy do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. Zamawiający nie jest obowiązany zrealizować zamówienia w pełnym wymiarze. Odbiór odpadów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256455,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432383,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256455,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS-EKO Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182131466

7.3.3) Ulica: ul. Modlińska 129 lok. U7

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-186

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256455,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.