eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiennicaDostawa paliw p³ynnych w 2023 r.



Og³oszenie z dnia 2022-12-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SIENNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582782

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Miñska 33

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siennica

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-332

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 757 20 20

1.5.8.) Numer faksu: 25 757 20 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugsiennica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugsiennica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13e304c4-7184-11ed-abdb-a69c1593877c

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw p³ynnych w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-13e304c4-7184-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00525465

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00011855/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.6 Dostawa paliw p³ynnych w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00476062/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.25.2022.JC

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, w miarê pojawiaj±cych siê potrzeb bezgotówkowy zakup paliw p³ynnych na potrzeby pojazdów oraz urz±dzeñ eksploatowanych przez Urz±d Gminy w Siennicy oraz Ochotnicze Stra¿e Po¿arne.
2. Dostawa paliw p³ynnych odbywaæ siê bêdzie w formie dora¼nych bezgotówkowych tankowañ pojazdów na stacjach paliw wybranego Wykonawcy.
3. Miejscem realizacji dostaw bêdzie stacja paliw znajduj±ca siê na terenie Gminy Siennica.
4. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów w przewidzianym okresie realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
- benzyna bezo³owiowa Pb-95 – 1 000 l
- gaz LPG – 1 000 l
- olej napêdowy ON – 21 000 l
5. Podane ilo¶ci stanowi± szacunkow± wielko¶æ zapotrzebowania w okresie trwania umowy. Faktyczna ilo¶æ zakupów w 2023 r. mo¿e ulec zwiêkszeniu lub zmniejszeniu w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. W przypadku zakupu paliwa w ilo¶ci mniejszej ni¿ okre¶lone szacunkowe zapotrzebowanie Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia. Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy tylko za paliwo faktycznie pobrane.
6. Paliwa musz± spe³niaæ wymagania jako¶ciowe okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 pa¼dziernika 2015r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U.2015 poz. 1680) oraz warunki techniczne i jako¶ciowe okre¶lone w polskich normach: PN-EN 228+A1:2017-06 i PN-EN 590+A1:2017-06 dla paliw p³ynnych.
7. W okresie obowi±zywania umowy, z wybranym Wykonawc±, zap³ata za zakup paliwa bêdzie dokonywana w oparciu o cenê obowi±zuj±c± w dniu zakupu na stacji (cena z dystrybutora), pomniejszon± o zadeklarowane przez Wykonawcê w ofercie rabaty cenowe. Wielko¶æ rabatu zaoferowana przez Wykonawcê bêdzie sta³a w trakcie realizacji umowy.
8. Rozliczanie zawartych transakcji bezgotówkowych odbywaæ siê bêdzie w nastêpuj±cym okresie rozliczeniowym: od pierwszego do ostatniego dnia miesi±ca, przy czym termin p³atno¶ci wynosi 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiaj±cego prawid³owo wystawionej faktury.
9. Za datê sprzeda¿y uznaje siê ostatni dzieñ danego okresu rozliczeniowego.
10. Wykonawca zobowi±zuje siê do sprzeda¿y paliwa odpowiadaj±cego Polskim Normom. Na potwierdzenie powy¿szego, Zamawiaj±cy w trakcie trwania umowy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy aktualnego ¶wiadectwa/certyfikatu jako¶ci sprzedawanych paliw.
11. Po zawarciu umowy Wykonawca otrzyma wykaz osób uprawnionych do tankowania paliw bêd±cych przedmiotem zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napêdowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132000-3 - Benzyna

09122000-0 - Propan i butan

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 189830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 189830,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZ-DOM s.c. El¿bieta Chu¶liñska £ukasz Chru¶liñski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 825 206 37 77

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wola Kisielska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-450

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 189830,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.