Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00390327/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
- 2024/BZP 00419252/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00429342/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-25
- 2024/BZP 00438924/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie automatyzacji parkingu przy ul. Dembowskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie automatyzacji parkingu przy ul. Dembowskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1300d106-3524-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390327
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2024/SIP/56
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 424000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie automatycznego systemu parkingowego na parkingu Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. położonym w Wieliczce przy ulicy Edwarda Dembowskiego nr 22.
2. Program funkcjonalno-użytkowy dla przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
1) wykonania Etapu I zamówienia:
a) opracowanie dokumentacji projektowej wykonania automatycznego systemu parkingowego wraz z jego zasilaniem (co najmniej projekt techniczny ułożenia kabla zasilającego oraz systemu parkingowego, obejmujący opisy, rysunki, schematy i niezbędne obliczenia techniczne) oraz jej uzgodnienia z Zamawiającym,
b) uzyskanie niezbędnych zgód i pozwoleń na wykonanie przedmiotu zamówienia, oraz dokonanie zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskanie pozwolenia na budowę,
2) wykonania Etapu II zamówienia - wykonania automatycznego systemu parkingowego zgodnie z dokumentami wskazanymi w ppkt 1) lit. a i ppkt) 1 lit. b, umową oraz obowiązującymi przepisami prawa.
4. Dokumentacja projektowa winna być zgodna z założeniami zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji oraz zawierać wszelkie elementy niezbędne dla realizacji przedmiotu umowy, w tym pozyskania niezbędnych zgód i pozwoleń.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji, natomiast zasady jego realizacji we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji.
Wszystkie dokumenty dotyczące przedmiotowego zamówienia zostały udostępnione do pobrania na platformie Zamawiającego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48151000-1 - Komputerowy system sterujący
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
34996300-8 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
34924000-0 - Zmienne znaki informacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 541217,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CAME POLAND Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL5252494895
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie projektu oraz wykonanie prac budowlano-brukarskich i okablowanie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Roczna opieka serwisowa nad pakietem urządzeń serwerowni DRC z usługą kontroli przełączania"
- "Zabezpieczenie dróg dojściowych na poziomie VI do wycieków w rejonie zachodnim Kopalni Soli "Wieliczka" - etap III"
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wieliczce
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Gminy Wieliczka w 2026 roku
- Dostawa przecinarek spalinowych oraz pilarek spalinowych w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla KM PSP w Lublinie z podziałem na części
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Aktualizacja posiadanego oprogramowania wraz ze wsparciem technicznym na okres aktualizacji
- Rozbudowa systemu AMMS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Doposażenie międzyszkolnych pracowni w narzędzia do realizacji kształcenia zawodowego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Zakup pakietu wsparcia producenta dla oprogramowania systemu bezpieczeństwa Trend Micro Deep Security lub równoważnego
więcej: Zmienne znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





