Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00451911/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
- 2025/BZP 00471523/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Rzeszowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324441
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Kustronia 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-303
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rzeszow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc8856a0-a709-4228-879b-1a92008b5c211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądy powszechne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Rzeszowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc8856a0-a709-4228-879b-1a92008b5c21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00525311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00076038/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451911
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.261.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 235772,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Remont pomieszczeń biurowych Sądu Rejonowego w Rzeszowie.” Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ, na który składa się:
- Projekt Wykonawczy,
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- przedmiar robót Uwaga przedmiar robót, dokumentacja projektowa jest przygotowana na większy zakres robót budowlanych. Przygotowując ofertę Wykonawcy uwzględniają przedmiar dotyczący tylko pomieszczeń: 1. Pomieszczenie nr 1.4, 2. Pomieszczenie nr 1.5, 3. Pomieszczenie nr 1.6, 4. Pomieszczenie nr 1.7, 5. Pomieszczenie nr 1.8, 6. Pomieszczenie nr 1.9, 7. Pomieszczenie nr 1.10, 8. Pomieszczenie nr 1.11, 9. Pomieszczenie nr 1.12, 10. Pomieszczenie nr 1.13, 11. Pomieszczenie nr 1.14, 12. Pomieszczenie nr 1.15, 13. Pomieszczenie nr 1.16, 14. Pomieszczenie nr 1.17, 15. Pomieszczenie nr 1.18, 16. Pomieszczenie nr 1.19, 17. Pomieszczenie nr 1.20, 18. Pomieszczenie nr 1.21, 19. Pomieszczenie nr 1.22, 20. Pomieszczenie nr 1.24, 21. Pomieszczenie nr 1.26, 22. Pomieszczenie nr 1.27, 23. Pomieszczenie nr 1.28, 24. Pomieszczenie nr 1.29, 25. Pomieszczenie nr 1.30, 26. Pomieszczenie nr 1.31, 27. Pomieszczenie nr 1.32, 28. Pomieszczenie nr 1.33, 29. Pomieszczenie nr 1.34/1.35, 30. Pomieszczenie nr 1.36, 31. Pomieszczenie nr 1.37, 32. Pomieszczenie nr 1.38, 33. Pomieszczenie nr 1.39, 34. Pomieszczenie nr 1.40, 35. Pomieszczenie nr 1.41, 36. Pomieszczenie nr 1.42, 37. Pomieszczenie nr 1.43, 38. Pomieszczenie nr 1.44, 39. Pomieszczenie nr 1.45, 40. Pomieszczenie nr 1.46, 41. Pomieszczenie nr 1.47, 42. Pomieszczenie nr 1.49, 43. Pomieszczenie nr 1.50, 44. Pomieszczenie nr 1.51, 45. Pomieszczenie nr 1.52, 46. Pomieszczenie nr 1.53, 47. Pomieszczenie nr 1.54, 48. Pomieszczenie nr 1.55, 49. Pomieszczenie nr 1.56.
(załączony przedmiar stanowi jedynie dokument pomocniczy, przy kalkulacji ceny ofertowej, natomiast Wykonawca szacuje cenę ofertową na podstawie własnej kalkulacji kosztorysowej)
- Opis Przedmiotu Zamówienia zwany dalej OPZ-dokumenty zamieszczone jako załącznik nr 7 do SWZ.
Roboty obejmują między innymi:
Roboty rozbiórkowe
- rozbiórka wykładziny z płytek dywanowych,
- wniesienie oraz wyniesienie mebli i wyposażenia w czasie remontu pomieszczeń
Roboty malarskie
malowanie ścian farbami lateksowymi,
malowanie sufitów farbami lateksowymi
Kładzenie i wykładanie podłóg
wykonanie posadzek z płytek dywanowych
Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową, wymaganiami SST, PZJ, projektu organizacji robót oraz poleceniami Inspektora nadzoru.
Decyzje Inspektora Nadzoru dotyczące akceptacji lub odrzucenia materiałów i elementów robót będą oparte na wymaganiach sformułowanych w dokumentach umowy, dokumentacji projektowej i w SST, a także w normach i wytycznych.
Polecenia Inspektora Nadzoru dotyczące realizacji robót będą wykonywane przez Wykonawcę nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe
z tytułu wstrzymania robót w tej sytuacji ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1263675,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Marian Kiełbowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921828890
7.3.4) Miejscowość: Łazy
7.3.5) Kod pocztowy: 37-550
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Marian KIEŁBOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Marian KIEŁBOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Budowa poczekalni dla podróżnych przekraczających granicę w ruchu autokarowym (wjazd do UE) na Drogowym Przejściu Granicznym w Budomierzu (znak sprawy: OA-XVI.272.66.2025)
- Transport odpadów z terenu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
- Modernizacja części budynku dydaktycznego A5 Uniwersytetu Rzeszowskiego w ramach przedsięwzięcia pt. "Inwestycje Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego do celów kształcenia przedklinicznego(...)
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- Świadczenie usług cateringowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie - cewniki" (2)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
- Budowa wieży widokowej w Kikowie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
- Roboty budowlane polegające na przebudowie i remoncie dachów akademików Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





