Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00512349/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00529916/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00606421/01 - Wynik z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa czasopism krajowych i zagranicznych w prenumeracie rocznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
1.2.) Oddział zamawiającego: Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 162
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525269
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00512349
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Dostawa 130 tytułów czasopism zagranicznych w prenumeracie rocznej zgodnie z wykazem przedstawionym w Załączniku nr 3A do SWZ.
Po zmianie:
Dostawa 129 tytułów czasopism zagranicznych w prenumeracie rocznej zgodnie z wykazem przedstawionym w Załączniku nr 3A do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Dostawa 8 tytułów czasopism zagranicznych w prenumeracie rocznej zgodnie z wykazem przestawionym w Załączniku nr 3B do SWZ.
Po zmianie:
Dostawa 9 tytułów czasopism zagranicznych w prenumeracie rocznej zgodnie z wykazem przestawionym w Załączniku nr 3B do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w zakresie zmniejszenia lub rozszerzenia przedmiotu zamówienia w zakresie zamawianych tytułów i odpowiednio wysokości wynagrodzenia do 10% wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 Wzoru umowy, w przypadku zmian zależnych od wydawców tytułów.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy w zakresie dotyczącym czasopism, dla których Wykonawca nie podał w Formularzu cenowym cen DDP uwzględniających rabaty przysługujące Zamawiającemu z tytułu uczestnictwa w konsorcjach zakupu baz elektronicznych na 2025 rok, jeżeli w trakcie trwania Umowy wydawca doda rabaty specjalne z powodu utworzenia konsorcjum lub dojdzie do uzyskania dofinansowania konsorcjum ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki. Zmiana polegać będzie na możliwości pomniejszenia cen jednostkowych Wykonawcy o wartość rabatów przysługujących Zamawiającemu w odniesieniu do czasopism, które uzyskały rabaty specjalne w trakcie trwania Umowy, a które to rabaty nie zostały uwzględnione w ofercie Wykonawcy. Zmiany zostaną wprowadzone aneksem do Umowy w terminie 14 dni od dnia ich zaistnienia.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości cen jednostkowych zawartych w Formularzu cenowym, a w konsekwencji wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 Wzoru umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:
1) zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług;
2) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości cen jednostkowych zawartych w Formularzu ofertowym, a w konsekwencji kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1 Wzoru umowy, w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia.
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej, jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zamianę zawierającego opis propozycji zmian oraz uzasadnienie zmian.
6. Zmiana Umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia z przyczyn określonych w ust. 3 obejmować będzie wyłącznie płatności za dostawy, których w dniu rozpoczęcia obowiązywania aneksu jeszcze nie wykonano.
7. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe uregulowania znajdują się w Załącznikach nr 7A i 7B do SWZ - Wzory umów.
Po zmianie:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w zakresie zmniejszenia lub rozszerzenia przedmiotu zamówienia w zakresie zamawianych tytułów i odpowiednio wysokości wynagrodzenia do 10% wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 Wzoru umowy, w przypadku zmian zależnych od wydawców tytułów.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy w zakresie dotyczącym czasopism, dla których Wykonawca nie podał w Formularzu cenowym cen DDP uwzględniających rabaty przysługujące Zamawiającemu z tytułu uczestnictwa w konsorcjach zakupu baz elektronicznych na 2025 rok, jeżeli w trakcie trwania Umowy wydawca doda rabaty specjalne z powodu utworzenia konsorcjum lub dojdzie do uzyskania dofinansowania konsorcjum ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki. Zmiana polegać będzie na możliwości pomniejszenia cen jednostkowych Wykonawcy o wartość rabatów przysługujących Zamawiającemu w odniesieniu do czasopism, które uzyskały rabaty specjalne w trakcie trwania Umowy, a które to rabaty nie zostały uwzględnione w ofercie Wykonawcy. Zmiany zostaną wprowadzone aneksem do Umowy w terminie 14 dni od dnia ich zaistnienia.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy w zakresie dotyczącym czasopism, dla których Wykonawca podał w Formularzu cenowym ceny DDP uwzględniające rabaty przysługujące Zamawiającemu z tytułu uczestnictwa w konsorcjach zakupu baz elektronicznych na 2025 rok, jeżeli w trakcie trwania Umowy wydawca cofnie rabaty specjalne z powodu nieutworzenia konsorcjum lub nie dojdzie do uzyskania dofinansowania konsorcjum ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub warunki utworzonego konsorcjum nie będą przewidywały możliwości zakupu prenumeraty w cenie DDP dla danych tytułów lub zmianie ulegnie wysokość rabatu DDP przyznana przez wydawcę w ramach konsorcjum (np. rabat ulegnie zmianie z 75% na 50%). Zmiana polegać będzie na możliwości powiększenia cen jednostkowych Wykonawcy, a w konsekwencji wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, o wartość cofniętych rabatów w odniesieniu do czasopism, które nie uzyskały rabatów specjalnych w trakcie trwania Umowy, a które to rabaty zostały uwzględnione w ofercie Wykonawcy. Zmiany zostaną wprowadzone aneksem do Umowy w terminie 14 dni od dnia ich zaistnienia.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości cen jednostkowych zawartych w Formularzu cenowym, a w konsekwencji wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 Wzoru umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:
1) zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług;
2) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości cen jednostkowych zawartych w Formularzu ofertowym, a w konsekwencji kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1 Wzoru umowy, w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia.
6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej, jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zamianę zawierającego opis propozycji zmian oraz uzasadnienie zmian.
7. Zmiana Umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia z przyczyn określonych w ust. 3 obejmować będzie wyłącznie płatności za dostawy, których w dniu rozpoczęcia obowiązywania aneksu jeszcze nie wykonano.
8. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe uregulowania znajdują się w Załącznikach nr 7A i 7B do SWZ - Wzory umów.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-04 11:00
Po zmianie:
2024-10-07 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-04 11:30
Po zmianie:
2024-10-07 11:30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie kwater internatowych w artykuły łazienkowe oraz w wyposażenie gospodarstwa domowego
- Dostawa macierzy dyskowej
- Dostawa przełączników SAN
- Świadczenie usług zapewnienia kopii, wydruków, skanowania i faksowania, wraz z dzierżawą drukarek przez okres maksymalnie 24 miesięcy
- ZAKUP 12 REFLEKTORÓW SCENICZNYCH WRAZ Z SYSTEMEM ŁĄCZNOŚCI BEZPRZEWODOWEJ DMX ORAZ WYKONANIE PRAC NIEZBĘDNYCH DO ICH ZAINSTALOWANIA I URUCHOMIENIA
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa prasy codziennej w formie prenumeraty papierowej dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
- dostawa czasopism dla Narodowego Banku Polskiego w roku 2007.
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
- dostawa czasopism zagranicznych (papierowych i elektronicznych) oraz baz danych, jak również czasopism krajowych na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.