Og³oszenie z dnia 2025-11-12
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ca³odobowa ochrona budynku RCKP
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Regionalne Centrum Kultur Pogranicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630652
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.7.) Numer telefonu: 13 43 218 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rckp.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: rckp.krosno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
samorz±dowa instytucja kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ca³odobowa ochrona budynku RCKP
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bf987ef4-b4e5-4952-a229-b2257f4824de
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00525215
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00094429/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Ochrona budynków RCKP
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf987ef4-b4e5-4952-a229-b2257f4824de3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), z pó¼n. zm. , wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ.
Do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, oraz za³±cznik Wykaz us³ug wraz z referencjami, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nastêpnie zaszyfrowaæ wraz z plikami stanowi±cymi ofertê.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi.
Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z obowi±zkiem informacyjnym RODO zawarto w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z ograniczeniami stosowania RODO zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RCKP-VI-232/156/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 600768,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ca³odobowa ochrona budynku RCKP, mieszcz±cego siê w Kro¶nie, przy ul. Kolejowej 1 (w tym zapewnienie przyjazdu patrolu interwencyjnego) któr± zapewni jeden pracownik ochrony oraz ochronê fizyczn± pracownika ochrony w obiektach RCKP w ramach zwiêkszonych dzia³añ artystycznych prowadzonych przez RCKP, ¶rednio do 180 godzin w roku. Dok³adny opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-02-01 do 2028-01-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia z wolnej rêki o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7.
Je¿eli w trakcie wykonywania zamówienia zajdzie konieczno¶æ wykonania zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug, a stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 20 % warto¶ci zamówienia podstawowego, Zamawiaj±cy w oparciu o przepisy art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, powierzy ich wykonanie dotychczasowemu wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej rêki.
Dok³adny zakres i warunki zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug oraz zwi±zane z tym terminy i wynagrodzenia zostan± okre¶lone odrêbn± umow±, a decyzja o jego udzieleniu zale¿na bêdzie od postanowieñ Zamawiaj±cego oraz posiadania przez niego ¶rodków finansowych na realizacjê zadania. Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej rêki po wcze¶niejszym przeprowadzeniu negocjacji z wykonawc± us³ugi, w szczególno¶ci w zakresie warunków umowy, w tym ceny, terminu wykonania.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy, w celu dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
- cena,
- czas przyjazdu grupy interwencyjnej.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przyjazdu grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, tj.:
– Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w odniesieniu do niniejszego warunku,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, tj.:
– posiadaj± koncesjê w zakresie us³ug ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
- posiadaj± op³acon± polisê potwierdzaj±c±, ¿e Wykonawca jest ubezpieczonych od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;
W przypadku sk³adania oferty wspólnej w/w warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden wykonawca
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.:
– wykonali, lub nadal wykonuj±, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie us³ugi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³otych brutto ka¿da, której przedmiotem by³o/jest ¶wiadczenie us³ug ochroniarskich w budynku u¿yteczno¶ci publicznej zdefiniowanego w § 3 pkt. 6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1065); w przypadku us³ug nadal wykonywanych Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e wykonuje us³ugi ochroniarskie przez okres co najmniej sze¶ciu miesiêcy licz±c do dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert oraz dysponuje co najmniej 5 osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj±cymi wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej w/w warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden wykonawca.
Zamawiaj±cy dopuszcza, aby przy realizacji zamówienia uczestniczyli pracownicy posiadaj±cy orzeczenie o niepe³nosprawno¶ci (z jednoczesnym zastrze¿eniem, ¿e niepe³nosprawno¶æ pracownika w ¿adnym stopniu nie wp³ywa na nale¿yte wykonywanie obowi±zków wynikaj±cych z zapisów umowy).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.:
o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – (Za³±cznik nr 6 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.:
1) koncesji w zakresie us³ug ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r.
o ochronie osób i mienia.
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia op³aconej polisy potwierdzaj±cej, ¿e Wykonawca jest ubezpieczonych od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;
W przypadku sk³adania oferty wspólnej w/w warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden wykonawca.
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da przed³o¿enia nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych, tj.:
1) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie us³ugi ochrony budynków o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000 z³ brutto ka¿da; w budynku u¿yteczno¶ci publicznej zdefiniowanego w § 3 pkt. 6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1065); wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
2) wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami, sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Informacje zawarte s± w SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z ustaw± PZP1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, w przypadku:
1) zmiany przepisów wp³ywaj±cych na realizacjê przedmiotu umowy;
2) wyst±pienia mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu umowy, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego;
3) wyst±pienia konieczno¶ci zmiany terminu lub sposobu realizacji umowy wynikaj±ca z zaistnienia niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia okoliczno¶æ, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci i maj±cej wp³yw na wykonanie umowy;
4) zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego;
5) wyst±pienie si³y wy¿szej;
6) wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonywania us³ug nie wynikaj±cych z okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy;
7) zmiany stawki urzêdowej podatku VAT,
8) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
9) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
10) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku:
1) wprowadzenia podwykonawcy,
2) zmiany podwykonawcy,
3) rezygnacji podwykonawcy,
4) zmiany warto¶ci lub zakresu us³ug wykonywanych przez podwykonawców.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie osoby skierowanej przez Wykonawcê do realizacji przedmiotu umowy spoza osób wymienionych w Wykazie osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia,
w przypadku:
1) ¶mierci, choroby, rezygnacji lub innych zdarzeñ losowych,
2) zastrze¿eñ jednej ze stron, co do kompetencji tej osoby.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-20 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-20 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia. Osoby te musz± byæ zatrudnione na umowê o pracê – ka¿da na pe³ny etat.W/w wymóg dotyczy tylko osób ochraniaj±cych ca³odobowo budynek RCKP (nie dotyczy osób zatrudnionych dodatkowo w obiektach RCKP w ramach zwiêkszonych dzia³añ artystycznych).
Zamawiaj±cy w okresie realizacji us³ugi bêdzie weryfikowa³ zatrudnienie przez Wykonawcê na zasadach okre¶lonych w ogólnych warunkach umowy, stanowi±cy Za³±cznik nr 4 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- "Dostawa samochodu typu pick-up z napêdem terenowym dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Kro¶nie"
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Kro¶nie.
- Sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci do Domu Pomocy Spo³ecznej nr 2 w Kro¶nie na rok 2026
- Ubezpieczenie mienia, ubezpieczenia komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Kro¶nie
- Us³ugi spo³eczne w zakresie udzielenia tymczasowego schronienia osobom bezdomnym z terenu Gminy Miasta Krosna w schronisku dla osób bezdomnych w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- ,,Organizacja jednodniowych wyj¶æ uczniów w ramach przedsiêwziêcia Ministra Edukacji pod nazw± ,,Wyj¶cie z klas±"
wiêcej: przetargi w Kro¶nie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej i dozoru mienia
- "¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. £êgskiej 28 we W³oc³awku."
- ¦wiadczenie us³ug Ochrony osób i mienia w siedzibach prokuratur okrêgu suwalskiego na okres 18 miesiêcy
- ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony obiektów, osób i mienia wraz z podejmowaniem interwencji w obiektach DPS Nr 1 w Gorzowie Wlkp.
- ¦wiadczenie us³ug bezpo¶redniej ochrony fizycznej obiektu, mienia a tak¿e bezpieczeñstwa osób podczas wydarzeñ kulturalnych w Powiatowym Centrum Kultury Fabryczka w Wo³ominie
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej oraz us³ugi monitoringu elektronicznego wraz z dojazdem grupy interwencyjnej w podziale na 4 czê¶ci
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





