Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00460197/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne typu LED z częściową wymianą słupów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SZCZECINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 13
1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.szczecinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6edfa236-31a5-43d2-ab42-9e87139b1be71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne typu LED z częściową wymianą słupów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6edfa236-31a5-43d2-ab42-9e87139b1be7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00525125
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033376/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne typu LED z częściowa wymianą słupów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej następującego zakresu robót: „Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne typu LED z częściowa wymianą słupów” w zakresie określonym w:
a) projekcie technicznym/wykonawczym
b) STWiORB,
c) przedmiarze robót,.
2. Szczegółowy zakres robót, o którym mowa w ust. 1 określa dokumentacja projektowa (specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekt wymiany opraw, przedmiar robót), stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot Umowy wykonany przez Wykonawcę i oddany Zamawiającemu będzie całkowicie zgodny z Umową i będzie odpowiadać potrzebom, dla których jest przewidziany.
4. Przedstawione, do specyfikacji warunków zamówienia, przedmiary robót są tylko materiałem informacyjnym i nie stanowią zestawienia planowanych prac
i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarach robót, a występujące w projekcie technicznym/wykonawczym lub z nich wynikające nie są robotami dodatkowymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót i projektem technicznym/wykonawczym, decydujący dla ustalenia zakresu robót jest ww. dokumentacja projektowa. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji inwestycji okaże się, iż nie uwzględnił on elementów opisanych w ww. dokumentacji projektowej.
5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, z wyłączeniem czynności wykonywanych przez kierownika budowy i kierowników robót, na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U.
z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.), tj. aby osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych i montażowych, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji zamówienia.
6. Wykonawca udziela Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia rękojmi za wady i gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229742,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229742,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energooszczędne Systemy Oświetleniowe „LUKSus” Leszek Czukowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731275105
7.3.3) Ulica: ul. Rybacka 17/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ENERGOOSZCZĘDNE SYSTEMY OŚWIETLENIOWE " L U K S U S " Leszek Czukowicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229742,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego
- Dostawa kontenerowej stacji uzdatniania wody.
- Utworzenie i obsługa platformy LMS z elementami walidacji, w ramach projektu pn.: "Branżowe Centrum Umiejętności w Szczecinku - w dziedzinie transportu drogowego".
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI SZPITALA W SZCZECINKU SP. Z O. O."
- Kompleksowa wymiana nawierzchni trzech krytych kortów tenisowych oraz ich termomodernizacja w kompleksie Regionalnego Centrum Tenisowego w Szczecinku
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Prusa w Dobrym Mieście
- Remediacja terenów wodnych i zielonych położonych przy ul. Wodzisławskiej w Jastrzębiu-Zdroju wraz z ich zagospodarowaniem - w części zagospodarowania terenu.
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach: Pisarzowice, Lutynia, Księginice i Miękinia
- "Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DK 72 na odcinku Soszyce - Ścieki w woj. łódzkim"
- Poprawa brd na przejściu dla pieszych na DK29 w m. Drzeniów
- Konserwacja urządzeń oświetlenia ulic Gminy Nadarzyn, naprawa istniejących urządzeń, odtwarzanie zniszczonych w kolizji i zdarzeniach losowych elementów oświetlenia w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





