eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Przebudowa drogi gminnej w Wierzbicy



Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w Wierzbicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Serock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://serock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w Wierzbicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01f01ec4-4e2a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023157/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej w Wierzbicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396345/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRI.271.2.41.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i budowa/przebudowa drogi gminnej 180416W w miejscowości Wierzbica na odcinku C-2 wraz z budową odwodnienia w formie sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód do rzeki Klusówka oraz remont/przebudowa jezdni na odcinkach A-1 i A-2. Zadanie realizowane jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2) Przedmiot zamówienia zgodnie z art. 103 ust. 2 i 3 ustawy Pzp został opisany za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
3) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
A. Opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej dla budowy/ przebudowy drogi gminnej 180416W w miejscowości Wierzbica na odcinku C-2 (wraz z kanalizacją deszczową) oraz dla remontu/przebudowy jezdni na odcinkach A-1 i A-2. Zamawiający dopuszcza opracowanie odrębnych dokumentacji dla każdego z odcinków/elementów zagospodarowania w celu optymalizacji czasu realizacji zamówienia.
B. Realizację robót budowlanych - w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną przez organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentację projektową;
C. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/dokonanie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych odrębnie dla każdego z odcinków wskazanych w punkcie A lub innego dokumentu wydanego przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Legionowie stwierdzającego o dopuszczeniu fragmentu lub całego obiektu do użytkowania.
4) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówienia na realizację dodatkowych usług i robót budowlanych. W przypadku udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówienia na usługi i roboty dodatkowe przedmiot zamówienia będzie obejmował dodatkowo opracowanie dokumentacji projektowej dla wykonania innych (pozostałych) wybranych przez Zamawiającego elementów zagospodarowania wyszczególnionych w kalkulacjach cenowych robót odcinków drogi gminnej 180416W tj. A-1, A-2, C-1, C-3 i drogi wewnętrznej oznaczonej jako odcinek B oraz, uzyskanie pozwolenia na budowę/ skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, a także wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/dokonanie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych. W przypadku robót dodatkowych obejmujących budowę oświetlenia drogowego Wykonawca dokona demontażu istniejącej infrastruktury oświetleniowej w postaci linii napowietrznej, opraw oświetleniowych sodowych, wysięgników oraz pozostałego osprzętu i podda je utylizacji lub przekaże Zamawiającemu wg jego wskazań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

44132000-4 - Elementy przepustów

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7899738,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8870582,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8870582,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALNIKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182038806

7.3.3) Ulica: Aleja Gen. Chruściela 106/4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-910

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8870582,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.