eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinOpracowanie audytów energetycznych dla inwestycji wspierających efektywność energetyczną i redukcję emisji gazów cieplarnianych wraz ze sporządzeniem studium wykonalności



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie audytów energetycznych dla inwestycji wspierających efektywność energetyczną i redukcję emisji gazów cieplarnianych
wraz ze sporządzeniem studium wykonalności

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020803

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Roosevelta

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-525

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

Platforma Zakupowa Market Planet https://zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie audytów energetycznych dla inwestycji wspierających efektywność energetyczną i redukcję emisji gazów cieplarnianych
wraz ze sporządzeniem studium wykonalności

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cb90b7e-6bfa-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00489213/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Opracowanie audytów ex-anta, wniosków aplikacyjnych oraz studium wykonalności dot. zadań planowanych do realizacji z Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Fenix

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445648

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3201-ILZ.260.42.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia obejmuje:
„Dwa budynki Urzędu Skarbowego w Stargardzie, zlokalizowane przy ul. Partyzantów 5 oraz przy ul. Towarowej 15”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej i instalacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; odrębnie dla budynków, które jej nie posiadają, oraz wykonanie badań termowizyjnych;
2) sporządzenie audytu energetycznego (uzupełnienia audytu energetycznego w przypadku, kiedy wykonany audyt jest niepełny) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15.12.2022 r. Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2022 poz. 2816);
3) sporządzenie studium wykonalności, którego głównym celem jest przedstawienie zasadności realizacji projektu, w tym jego zgodności z celami w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Priorytet FENX.01 Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej (wraz z instalacją OZE), a także określenie czy zadanie możliwe jest do zrealizowania, biorąc pod uwagę wymogi wykonalności i trwałości efektów projektu. Wybrane elementy studium wykonalności oraz metodykę ich opracowania wskazano w Wytycznych dotyczących zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych , w tym hybrydowych na lata 2021-2027.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia obejmuje - „Budynek Urzędu Skarbowego w Białogardzie zlokalizowany przy ul. Mickiewicza 3”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej i instalacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; odrębnie dla budynków, które jej nie posiadają, oraz wykonanie badań termowizyjnych;
2) sporządzenie audytu energetycznego (uzupełnienia audytu energetycznego w przypadku, kiedy wykonany audyt jest niepełny) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15.12.2022 r. Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2022 poz. 2816);
3) sporządzenie studium wykonalności, którego głównym celem jest przedstawienie zasadności realizacji projektu, w tym jego zgodności z celami w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Priorytet FENX.01 Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej (wraz z instalacją OZE), a także określenie czy zadanie możliwe jest do zrealizowania, biorąc pod uwagę wymogi wykonalności i trwałości efektów projektu. Wybrane elementy studium wykonalności oraz metodykę ich opracowania wskazano w Wytycznych dotyczących zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych , w tym hybrydowych na lata 2021-2027.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia obejmuje – „Budynek Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie, zlokalizowany przy ul. Przemysłowa 3”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej i instalacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; odrębnie dla budynków, które jej nie posiadają, oraz wykonanie badań termowizyjnych;
2) sporządzenie audytu energetycznego (uzupełnienia audytu energetycznego w przypadku, kiedy wykonany audyt jest niepełny) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15.12.2022 r. Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2022 poz. 2816);
3) sporządzenie studium wykonalności, którego głównym celem jest przedstawienie zasadności realizacji projektu, w tym jego zgodności z celami w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Priorytet FENX.01 Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej (wraz z instalacją OZE), a także określenie czy zadanie możliwe jest do zrealizowania, biorąc pod uwagę wymogi wykonalności i trwałości efektów projektu. Wybrane elementy studium wykonalności oraz metodykę ich opracowania wskazano w Wytycznych dotyczących zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych , w tym hybrydowych na lata 2021-2027.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia obejmuje– „Budynek Trzeciego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, zlokalizowany przy ul. Rydla 65”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej i instalacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; odrębnie dla budynków, które jej nie posiadają, oraz wykonanie badań termowizyjnych;
2) sporządzenie audytu energetycznego (uzupełnienia audytu energetycznego w przypadku, kiedy wykonany audyt jest niepełny) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15.12.2022 r. Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2022 poz. 2816);
3) sporządzenie studium wykonalności, którego głównym celem jest przedstawienie zasadności realizacji projektu, w tym jego zgodności z celami w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Priorytet FENX.01 Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej (wraz z instalacją OZE), a także określenie czy zadanie możliwe jest do zrealizowania, biorąc pod uwagę wymogi wykonalności i trwałości efektów projektu. Wybrane elementy studium wykonalności oraz metodykę ich opracowania wskazano w Wytycznych dotyczących zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych , w tym hybrydowych na lata 2021-2027.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 zamówienia obejmuje – „Budynek Drugiego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, zlokalizowany przy ul. Felczaka 19”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej i instalacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; odrębnie dla budynków, które jej nie posiadają, oraz wykonanie badań termowizyjnych;
2) sporządzenie audytu energetycznego (uzupełnienia audytu energetycznego w przypadku, kiedy wykonany audyt jest niepełny) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15.12.2022 r. Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2022 poz. 2816);
3) sporządzenie studium wykonalności, którego głównym celem jest przedstawienie zasadności realizacji projektu, w tym jego zgodności z celami w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Priorytet FENX.01 Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej (wraz z instalacją OZE), a także określenie czy zadanie możliwe jest do zrealizowania, biorąc pod uwagę wymogi wykonalności i trwałości efektów projektu. Wybrane elementy studium wykonalności oraz metodykę ich opracowania wskazano w Wytycznych dotyczących zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych , w tym hybrydowych na lata 2021-2027.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22878,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUDYTTECH Izabella Jankowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130189568

7.3.3) Ulica: Osada Ojców 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-211

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

udostępnienie jednego pracownika oraz licencji na użytkowanie programu Arcadia Termocad do sporządzania audytów energetycznych w całym okresie realizacji zamówienia, AUDYTTECH Prosta S.A.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11439,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUDYTTECH Izabell Jankowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130189568

7.3.3) Ulica: Osada Ojców 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-211

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

udostępnienie jednego pracownika oraz licencji na użytkowanie programu Arcadia Termocad do sporządzania audytów energetycznych w całym okresie realizacji zamówienia, AUDYTTECH Prosta S.A.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11439,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUDYTTECH Izabella Jankowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130189568

7.3.3) Ulica: Osada Ojców 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-211

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

udostępnienie jednego pracownika oraz licencji na użytkowanie programu Arcadia Termocad do sporządzania audytów energetycznych w całym okresie realizacji zamówienia, AUDYTTECH Prosta S.A.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11439,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUDYTTECH Izabella Jankowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130189568

7.3.3) Ulica: Osada Ojców 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-211

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

udostępnienie jednego pracownika oraz licencji na użytkowanie programu Arcadia Termocad do sporządzania audytów energetycznych w całym okresie realizacji zamówienia, AUDYTTECH Prosta S.A.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11439,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUDYTTECH Izabella Janowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130189568

7.3.3) Ulica: Osada Ojców 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-211

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

udostępnienie jednego pracownika oraz licencji na użytkowanie programu Arcadia Termocad do sporządzania audytów energetycznych w całym okresie realizacji zamówienia, AUDYTTECH Prosta S.A.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zawarto jedną umowę nr 2023/126 z dnia 27.11.2023r. na wszystkie 5 części z jednym wykonawcą AUDYTTECH Izabella Jankowska na łączną wartość 45800.00 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.