Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00445648/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie audytów energetycznych dla inwestycji wspierających efektywność energetyczną i redukcję emisji gazów cieplarnianych
wraz ze sporządzeniem studium wykonalności
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Roosevelta
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-525
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
Platforma Zakupowa Market Planet https://zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie audytów energetycznych dla inwestycji wspierających efektywność energetyczną i redukcję emisji gazów cieplarnianychwraz ze sporządzeniem studium wykonalności
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cb90b7e-6bfa-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00489213/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Opracowanie audytów ex-anta, wniosków aplikacyjnych oraz studium wykonalności dot. zadań planowanych do realizacji z Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Fenix
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445648
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3201-ILZ.260.42.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia obejmuje:„Dwa budynki Urzędu Skarbowego w Stargardzie, zlokalizowane przy ul. Partyzantów 5 oraz przy ul. Towarowej 15”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej i instalacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; odrębnie dla budynków, które jej nie posiadają, oraz wykonanie badań termowizyjnych;
2) sporządzenie audytu energetycznego (uzupełnienia audytu energetycznego w przypadku, kiedy wykonany audyt jest niepełny) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15.12.2022 r. Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2022 poz. 2816);
3) sporządzenie studium wykonalności, którego głównym celem jest przedstawienie zasadności realizacji projektu, w tym jego zgodności z celami w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Priorytet FENX.01 Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej (wraz z instalacją OZE), a także określenie czy zadanie możliwe jest do zrealizowania, biorąc pod uwagę wymogi wykonalności i trwałości efektów projektu. Wybrane elementy studium wykonalności oraz metodykę ich opracowania wskazano w Wytycznych dotyczących zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych , w tym hybrydowych na lata 2021-2027.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia obejmuje - „Budynek Urzędu Skarbowego w Białogardzie zlokalizowany przy ul. Mickiewicza 3”.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej i instalacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; odrębnie dla budynków, które jej nie posiadają, oraz wykonanie badań termowizyjnych;
2) sporządzenie audytu energetycznego (uzupełnienia audytu energetycznego w przypadku, kiedy wykonany audyt jest niepełny) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15.12.2022 r. Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2022 poz. 2816);
3) sporządzenie studium wykonalności, którego głównym celem jest przedstawienie zasadności realizacji projektu, w tym jego zgodności z celami w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Priorytet FENX.01 Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej (wraz z instalacją OZE), a także określenie czy zadanie możliwe jest do zrealizowania, biorąc pod uwagę wymogi wykonalności i trwałości efektów projektu. Wybrane elementy studium wykonalności oraz metodykę ich opracowania wskazano w Wytycznych dotyczących zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych , w tym hybrydowych na lata 2021-2027.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia obejmuje – „Budynek Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie, zlokalizowany przy ul. Przemysłowa 3”.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej i instalacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; odrębnie dla budynków, które jej nie posiadają, oraz wykonanie badań termowizyjnych;
2) sporządzenie audytu energetycznego (uzupełnienia audytu energetycznego w przypadku, kiedy wykonany audyt jest niepełny) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15.12.2022 r. Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2022 poz. 2816);
3) sporządzenie studium wykonalności, którego głównym celem jest przedstawienie zasadności realizacji projektu, w tym jego zgodności z celami w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Priorytet FENX.01 Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej (wraz z instalacją OZE), a także określenie czy zadanie możliwe jest do zrealizowania, biorąc pod uwagę wymogi wykonalności i trwałości efektów projektu. Wybrane elementy studium wykonalności oraz metodykę ich opracowania wskazano w Wytycznych dotyczących zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych , w tym hybrydowych na lata 2021-2027.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia obejmuje– „Budynek Trzeciego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, zlokalizowany przy ul. Rydla 65”.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej i instalacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; odrębnie dla budynków, które jej nie posiadają, oraz wykonanie badań termowizyjnych;
2) sporządzenie audytu energetycznego (uzupełnienia audytu energetycznego w przypadku, kiedy wykonany audyt jest niepełny) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15.12.2022 r. Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2022 poz. 2816);
3) sporządzenie studium wykonalności, którego głównym celem jest przedstawienie zasadności realizacji projektu, w tym jego zgodności z celami w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Priorytet FENX.01 Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej (wraz z instalacją OZE), a także określenie czy zadanie możliwe jest do zrealizowania, biorąc pod uwagę wymogi wykonalności i trwałości efektów projektu. Wybrane elementy studium wykonalności oraz metodykę ich opracowania wskazano w Wytycznych dotyczących zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych , w tym hybrydowych na lata 2021-2027.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 zamówienia obejmuje – „Budynek Drugiego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, zlokalizowany przy ul. Felczaka 19”.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej i instalacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; odrębnie dla budynków, które jej nie posiadają, oraz wykonanie badań termowizyjnych;
2) sporządzenie audytu energetycznego (uzupełnienia audytu energetycznego w przypadku, kiedy wykonany audyt jest niepełny) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15.12.2022 r. Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2022 poz. 2816);
3) sporządzenie studium wykonalności, którego głównym celem jest przedstawienie zasadności realizacji projektu, w tym jego zgodności z celami w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Priorytet FENX.01 Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej (wraz z instalacją OZE), a także określenie czy zadanie możliwe jest do zrealizowania, biorąc pod uwagę wymogi wykonalności i trwałości efektów projektu. Wybrane elementy studium wykonalności oraz metodykę ich opracowania wskazano w Wytycznych dotyczących zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych , w tym hybrydowych na lata 2021-2027.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22878,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUDYTTECH Izabella Jankowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130189568
7.3.3) Ulica: Osada Ojców 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-211
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
udostępnienie jednego pracownika oraz licencji na użytkowanie programu Arcadia Termocad do sporządzania audytów energetycznych w całym okresie realizacji zamówienia, AUDYTTECH Prosta S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11439,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUDYTTECH Izabell Jankowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130189568
7.3.3) Ulica: Osada Ojców 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-211
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
udostępnienie jednego pracownika oraz licencji na użytkowanie programu Arcadia Termocad do sporządzania audytów energetycznych w całym okresie realizacji zamówienia, AUDYTTECH Prosta S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11439,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUDYTTECH Izabella Jankowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130189568
7.3.3) Ulica: Osada Ojców 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-211
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
udostępnienie jednego pracownika oraz licencji na użytkowanie programu Arcadia Termocad do sporządzania audytów energetycznych w całym okresie realizacji zamówienia, AUDYTTECH Prosta S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11439,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUDYTTECH Izabella Jankowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130189568
7.3.3) Ulica: Osada Ojców 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-211
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
udostępnienie jednego pracownika oraz licencji na użytkowanie programu Arcadia Termocad do sporządzania audytów energetycznych w całym okresie realizacji zamówienia, AUDYTTECH Prosta S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11439,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUDYTTECH Izabella Janowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130189568
7.3.3) Ulica: Osada Ojców 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-211
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
udostępnienie jednego pracownika oraz licencji na użytkowanie programu Arcadia Termocad do sporządzania audytów energetycznych w całym okresie realizacji zamówienia, AUDYTTECH Prosta S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie ogrodzeń/ barierek typu S-2 (KMM) w ciągu zieleńców zlokalizowanych w pasie rozdziału al. Jana Pawła II na odcinku od ul. Felczaka do Pl. Grunwaldzkiego
- roboty budowlane: dostawa i wymiana istniejących transformatorów 1000KVA na dwa nowe transformatory o mocy każdy 630KVA dla Oddziału Terenowego TVP S.A. w Szczecinie
- wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 48 w Szczecinie w podziale na części
- Roboty budowlane polegające na wydzieleniu pomieszczenia łazienki, przebudowie instalacji oraz zmianie sposobu ogrzewania w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Światowida 69 w Szczecinie.
- Przebudowa części piętra na potrzeby oddziału urologii 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Jadów
- Audyt, aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwa Informacji wraz ze szkoleniami i audytem zgodności KRI i KSC w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd w Złotowie
- Opracowanie dokumentacji cyberbezpieczeństwa w ramach projektu pn.: "Rozwój i rozbudowa e-usług oraz wzmocnienie cyberbezpieczeństwa" (...)
- Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków - część obrębu 0081 - Uszyce
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
- ,,Usługa doradztwa w zakresie przygotowania dwóch postępowań o udzielenie zamówień publicznych, a także wsparcia eksperckiego w zakresie efektywności energetycznej i dokumentacji projektowo-(...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.