eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty budowlane i nasadzenia zieleni związane z zagospodarowaniem terenu zielonego przy ul. Rakowickiej oraz ul. Stefana Otwinowskiego w ramach zadania pn.: "Kraków Olsza Park nad Białuchą".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane i nasadzenia zieleni związane z zagospodarowaniem terenu zielonego przy ul. Rakowickiej oraz ul. Stefana Otwinowskiego w ramach zadania pn.: „Kraków Olsza Park nad Białuchą”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad4ef74f-369e-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane i nasadzenia zieleni związane z zagospodarowaniem terenu zielonego przy ul. Rakowickiej oraz ul. Stefana Otwinowskiego w ramach zadania pn.: „Kraków Olsza Park nad Białuchą”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad4ef74f-369e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045835/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Wyłonienie wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Kraków Olsza Park nad Białuchą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347310

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.68.23.BT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 542225,74

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni związanych z zagospodarowaniem terenu zielonego przy ul. Rakowickiej oraz ul. Stefana Otwinowskiego w ramach zadania pn.: „Kraków Olsza Park nad Białuchą”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.68.23.BT
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z budową parku przy ul. Rakowickiej oraz ul. Otwinowskiego w Krakowie, na działkach ewidencyjnych o nr 117 oraz 118 obr. S-7, jedn. ewid. Śródmieście w Krakowie, związana z realizacją zadania pn.: ZZM/O1.82/22 „Kraków Olsza Park nad Białuchą, wraz z zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu, w drodze decyzji, wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, znak sprawy: AU-01-7.6743.1292.2023.API z dnia 07.07.2023r.; z decyzją nr OP.6401.24.2023.GZ z dnia 19 stycznia 2023r., dotyczącą zezwolenia na czynności polegające zakazom w stosunku do dziko występujących gatunków zwierząt objętych ochroną; z decyzją nr 263/K/2023r. z dnia 27.04.2023r. zezwalającą na usunięcie 10 szt. drzew wskazanych w decyzji, z decyzją nr 264/K/2023 z dnia 27.04.2023r. umarzającą postępowanie w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie 3 szt. drzew, na które nie jest wymagane zezwolenie, z postanowieniem nr AU-01-6.6740.6.42.2023.JZI z dnia 5 lipca 2023r. udzielającym zgody na odstępstwo od warunków usytuowania budynków i budowli określonych w art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 28 marca 2003r. o transporcie kolejowym z dnia 28 marca 2003r. (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r. poz. 602) dla inwestycji pn.: „Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w ramach zadania VIII edycji Budżetu Obywatelskiego pn.: „Kraków Olsza Park nad Białuchą”, na dz. nr 117 oraz 118 obręb 7 Śródmieście przy ul. Stefana Otwinowskiego w Krakowie, w sąsiedztwie linii kolejowej nr 100 Kraków-Mydlniki-Kraków Bieżanów w km. 7. 255- 7. 340 dot. Budowy chodnika, urządzeń placu zabaw, ławek, koszy na śmieci, stołów piknikowych, tablic edukacyjnych i informacyjnych oraz stołu do gier.
1.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1.3.1 wykonanie robót budowlanych związanych z budową parku przy ul. Rakowickiej oraz ul. Stefana Otwinowskiego w Krakowie, w zakresie których należy wykonać demontaż istniejących pozostałości podmurówki ogrodzenia oraz podmurówki garaży,
1.3.2 budowę obiektów małej architektury w miejscu publicznym wraz z wykonaniem nawierzchni utwardzonych, płotków wygradzających oraz zieleni w postaci drzew, krzewów i trawnika (obiekty małej architektury, które składają się z sześciu urządzeń zabawowych oraz sześciu ławek z oparciem, czterech koszy na śmieci, tablicy informacyjnej, tablicy edukacyjnej, dwóch stołów piknikowych, tablicy z regulaminem, sześciu domków na owady, stołu do gier). Utwardzenie terenu wykonane z płyt drewnopodobnych otoczonych obrzeżem z kostki betonowej. Wykonanie nawierzchni żwirowej otoczone obrzeżem betonowym. Zamawiający informuje, iż tablica informacyjna, edukacyjna oraz tablica z regulaminem powinny zostać pokryte powłoką antygraffiti!
1.3.3 pod częścią urządzeń zabawowych budowę nawierzchni ze zrębek drewnianych amortyzującą upadek dzieci otoczoną obrzeżem stalowym.
1.3.4 wydzielenie projektowanego terenu od istniejącej skarpy płotkiem wygradzającym.
1.3.5 wykonanie nasadzeń 2151 sztuk zieleni niskiej (a w tym 235 szt. Żurawki drobnokwiatowej ‘Palace Purple’; 260 szt. Turzycy prosowej; 175 szt. barwinka pospolitego; 206 szt. Derenia białego ‘Sibirica’, 170 szt. Skrzypu zimowego ‘Robustrum’; 21 szt. Kaliny koralowej; 131 szt. Gajowca żółtego ‘Variegatum’; 156 szt. Sadźca konopiastego; 116 szt. Rajgrasu wyniosłego; 257 szt. Jasnoty plamistej „beacon Silver’; 171 szt. Czyśćca lekarskiego; 26 szt. Bzu czarnego ‘Guincho Purple’; 94 szt. Bodziszka korzeniastego; 11 szt. Leszczyny pospolitej; 122 szt. Kłosownicy leśnej ) oraz 14 szt. drzew oraz wyściółkowanie powierzchni między roślinami. Na całej powierzchni pod roślinami należy wymienić grunt na ziemię urodzajną o gr. 5 cm.
1.3.6 wykonanie zabezpieczenie 46 drzew na czas budowy.
1.3.7 Zamawiający informuje, iż prace polegające na wycince drzew oraz prace związane z decyzją RDOŚ należy wykonywać pod nadzorem przyrodniczym. Ponadto wszelkie roboty budowlane prowadzone w pobliżu przebiegających sieci mediów należy wykonywać pod odpowiednim nadzorem technicznym.
1.4 Prace należy realizować zgodnie z zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu, w drodze decyzji, wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, znak sprawy: AU-01-7.6743.1292.2023.API z dnia 07.07.2023r., dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
1.5 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych (utrzymanie, majątek), wzory kart zatwierdzenia materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów, wytyczne, tabela równoważności i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip). Zamawiający zaznacza, iż ma prawo do aktualizacji wzorów w trakcie postępowania oraz w trakcie trwania budowy.
1.6 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.7 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony również w pkt 5) 7. SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić przy pomocy Platformy e-Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

39113600-3 - Ławki

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615092,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 985913,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 985913,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR-KOP STAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 944 225 38 08

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 7

7.3.4) Miejscowość: Czernichów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-070

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615092,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.