eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin"Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. "Projekt szkoleniowy ROPS"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. „Projekt szkoleniowy ROPS”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811683876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 40

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-421

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 48 91 454 28 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wzp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zp.wzp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. „Projekt szkoleniowy ROPS”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-439a99a5-6ef3-4fbc-a5fa-e602c74d40c1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027159/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.56 Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. „Projekt szkoleniowy ROPS "

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z programu/w ramach projektu: nr FEPZ.06.18-IP.01-0025/24 pn. „Projekt szkoleniowy ROPS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, działanie FEPZ. 6.18 Rozwój usług społecznych, w tym świadczonych w społeczności lokalnej typ 3.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344943

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOiRZL.II.272.36.2025.KT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. „Projekt szkoleniowy ROPS”.
Celem wizyty studyjnej jest prezentacja dobrych praktyk i rozwiązań środowiskowych wspierających deinstytucjonalizację (DI) i rozwój wysokiej jakości usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym realizowanych we Włoszech. Ukazanie działań prowadzonych w innym środowisku społeczno-kulturowym ma pozwolić na wyjście ze schematycznego myślenia, ograniczonego lokalną perspektywą oraz zdobycie inspiracji do tworzenia i rozwijania katalogu usług społecznych w gminach. Istotnym aspektem programu merytorycznego jest również ukazanie znaczenia roli polityki społecznej w zarządzaniu rozwojem gminy i dobrostanem jej mieszkańców, pozytywnych aspektów wdrażania procesów DI oraz rezultatów, do których należy dążyć, jako efektów ww. zmiany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odpowiedzi na ogłoszone postępowanie w terminie do dnia 01 sierpnia 2025 r. do godz. 10:00 złożono 3 oferty.
Zestawienie ofert zamieszczono poniżej:
1. Sun&More Sp. z o.o., Madalińskiego 8 lok. 215, 70-101 Szczecin – Cena 125 000,00
2. Akademia dla Biznesu sp. z o.o., Lelewela 3/7 m 69, 93-166 Łódź – Cena 342 500,00
3. COMMUNICATE Paweł Rychter, ul. Bohaterów Warszawy 54 lok. 3, 74-300 Myślibórz - Cena 144 500,00 – oferta odrzucona.
Na sfinansowanie zamówienia podstawowego przeznaczono kwotę: 150 000 zł brutto.
Dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy nr 1 jako Sun&More Sp. z o.o., Madalińskiego 8 lok. 215, 70-101 Szczecin.
Wykonawca w dniu 10 września 2025 r. w piśmie do Zamawiającego poinformował o odstąpieniu od podpisania umowy.
W związku z tym, że oferta Wykonawcy COMMUNICATE Paweł Rychter została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP, a oferta Wykonawcy Akademia dla Biznesu Sp. z o.o. znacząco przekracza budżet zamawiający, który Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Zamawiający unieważnia postępowanie bez badania oferty Wykonawcy następnego w kolejności.
W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy PZP, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342500 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.